Με πλειοψηφία , το ΔΣ της ΠΕΠΕ απέρριψε την πρόταση παρατάξεων για κινητοποιήσεις στα εμπορικά μέσα στην επόμενη εβδομάδα για την διεκδίκηση της ΣΣΕ .(Επίδομα Ευθύνης) και συμφώνησε με την υπό υπογραφή ΣΣΕ....
Η πρόταση που υπερίσχυσε ήταν
(ΔΑΚΕ - ΠΑΣΚ) (7 ψήφοι υπέρ) ότι το ΔΣ συνεχίζει να είναι σε ανοιχτή συνεδρίαση και αξιολογεί το κείμενο κρίνοντας το ως θετικό μέχρι στιγμής , ( Νομοθετική Ρύθμιση- Τροπολογία για το επίδομα ευθύνης μετά την δέσμευση του Υπουργού ) , ενώ υπολογίζονται και τα χιλιόμετρα απο μηδενική βάση.
Η πρόταση που απορρίφθηκε - Υπέρ 3 ψήφοι - ( Εξέλιξη - Συνεργασία - Δύναμη Έλξης ) ήταν
Απορρίπτουμε την ΣΣΕ αφού σε αυτήν δεν περιλαμβάνεται το επίδομα ευθύνης ενώ περιλαμβάνεται ο όρος μεμονωμένες ή ομαδικές απολύσεις και προτείνουμε
3 - 4ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες στα εμπορικά στο ΜΘ και 24ωρες επαναλαμβανόμενες στο ΜΑΙ ( Με απεργιακό ταμείο ) .
Η ΣΣΕ να εγκριθεί απο Γενικές Συνελεύσεις αφού αυτές μπορούν να αλλάξουν την απόφαση των προηγουμένων για το επίδομα ευθύνης.
Όσον αφορά την χιλιομετρική αποζημίωση , συμφωνούμε με τον τρόπο υπολογισμού απο μηδενική βάση
Η πρόταση της ΑΣΚΕ - Υπέρ 1 ψήφος
Απορρίπτουμε την λογική της ΣΣΕ γιατί κινείται στα πλαίσια της υλοποίησης της Κυβερνητικής πολιτικής .
Πάμε σε κινητοποιήσεις όλων των σιδηροδρομικών με αρχή αυτήν της Πρωτομαγιάς , προβάλοντας μαζί με τα γενικότερα και το θέμα της ΣΣΕ .
Κλιμακώνουμε τις κινητοποιήσεις με απαραίτητη προυπόθεση την συμμετοχή των εργαζομένων και στην λήψη των αποφάσεων και στις κινητοποιήσεις .
Η πρόταση που υπερίσχυσε ήταν
(ΔΑΚΕ - ΠΑΣΚ) (7 ψήφοι υπέρ) ότι το ΔΣ συνεχίζει να είναι σε ανοιχτή συνεδρίαση και αξιολογεί το κείμενο κρίνοντας το ως θετικό μέχρι στιγμής , ( Νομοθετική Ρύθμιση- Τροπολογία για το επίδομα ευθύνης μετά την δέσμευση του Υπουργού ) , ενώ υπολογίζονται και τα χιλιόμετρα απο μηδενική βάση.
Η πρόταση που απορρίφθηκε - Υπέρ 3 ψήφοι - ( Εξέλιξη - Συνεργασία - Δύναμη Έλξης ) ήταν
Απορρίπτουμε την ΣΣΕ αφού σε αυτήν δεν περιλαμβάνεται το επίδομα ευθύνης ενώ περιλαμβάνεται ο όρος μεμονωμένες ή ομαδικές απολύσεις και προτείνουμε
3 - 4ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες στα εμπορικά στο ΜΘ και 24ωρες επαναλαμβανόμενες στο ΜΑΙ ( Με απεργιακό ταμείο ) .
Η ΣΣΕ να εγκριθεί απο Γενικές Συνελεύσεις αφού αυτές μπορούν να αλλάξουν την απόφαση των προηγουμένων για το επίδομα ευθύνης.
Όσον αφορά την χιλιομετρική αποζημίωση , συμφωνούμε με τον τρόπο υπολογισμού απο μηδενική βάση
Η πρόταση της ΑΣΚΕ - Υπέρ 1 ψήφος
Απορρίπτουμε την λογική της ΣΣΕ γιατί κινείται στα πλαίσια της υλοποίησης της Κυβερνητικής πολιτικής .
Πάμε σε κινητοποιήσεις όλων των σιδηροδρομικών με αρχή αυτήν της Πρωτομαγιάς , προβάλοντας μαζί με τα γενικότερα και το θέμα της ΣΣΕ .
Κλιμακώνουμε τις κινητοποιήσεις με απαραίτητη προυπόθεση την συμμετοχή των εργαζομένων και στην λήψη των αποφάσεων και στις κινητοποιήσεις .
Το απίστευτο είναι ότι ψήφισε και νέος τις απολύσεις και την προστασία μόνο για όσους είναι άνω των 50.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να λέμε . Η τεχνογνωσία του συνδικαλισμού μεταφέρετε απο γενιά σε γενιά .
Μόνο που πλέον οι εποχές αλλάζουν για τους συνδικαλιστές και οι καρέκλες δεν έχουν πούπουλα , αλλά πίσσα.
Πραγματικά είναι απίστευτα αυτά που γίναν και σήμερα στο ΔΣ της ΠΕΠΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε ο Πρόεδρος , ούτε ο Γραμματέας δεν μας απάντησαν στο γιατί δεν είχαν ενημερωθεί όλες οι παρατάξεις για την απεργοσπασία στα εμπορικά την Μεγάλη Δευτέρα στην Θεσσαλονίκη . Και κυρίως γιατί ξεγέλασε τους μηχανοδηγούς που ενημέρωσε ο Πρόεδρος όταν έλεγε ότι τα φορτία είναι για το λιμάνι και τελικά ήταν για μεγάλη αλυσίδα πολυκαταστημάτων.
Όταν ζητήσαμε να δούμε σαν Σωματείο τον κ. Ζηλιασκόπουλο μας απάντησε ο Πρόεδρος ότι πλέον δεν έχει σημασία γιατί τα πράγματα για την ΣΣΕ έχουν μπεί στο αυλάκι ( προφανώς νερό και σανό δεν έχει για το μηχανοδηγό ) .Τι και αν έχουν γίνει τόσα ατυχήματα , τι και αν ακόμα οι αγελάδες κυκλοφορούν στην γραμμή ξέμπαρκες , όλα είναι προφανώς καλά , και μόνο Πρόεδρος και Γραμματέας μπορούν να βλέπουν την Διοίκηση ( Ο Νώντας έλειπε όταν βάλαμε αυτό το αίτημα).
Δυστυχώς ήταν μεγάλο λάθος και απο τον φίλο Παύλο η ψήφιση του άρθρου για τις απολύσεις που ουσιαστικά επιβεβαιώνει τον διαχωρισμό νέων και παλαιών εργαζόμενων στο σιδηρόδρομο διαχωρισμό που προσπαθώ χρόνια να αμβλύνω με σεβασμό πάντα στην αρχαιότητα .
Δεν αρκεί η παρατήρηση που έκανε ζητώντας μια πρόβλεψη για τους νέους , θυμίζει την Βουλή , όπου βγαίνουν οι βουλευτές και μετά την ψήφιση λένε , τι να έκανα θα καταστρεφόταν η χώρα .
Φυσικά η διάταξη αυτή για τις απολύσεις κατά την άποψη της Εξέλιξης ανοίγει τον δρόμο στον ιδιώτη .
Και κλείνοντας το επίδομα ευθύνης .
Ας καταλάβουν πλέον τώρα όλοι οι μηχανοδηγοί , γιατί ποτέ δεν μπήκε σε ψηφοφορία η πρόταση μας στις έκτακτες συνελεύσεις.
Τα πάντα ήταν συμφωνημένα και αυτό αποδείχτηκε σήμερα.
Γενιδούνιας Κώστας
Υ.Γ. Εγώ έχω συνηθίσει να με βρίζουν άγνωστοι , άλλωστε καθημερινά αυτό γίνεται με το στέκι εδώ και χρόνια . Απο τις εποχές του astasiat μέχρι και σήμερα .
Δημοσιεύσαμε το παραπάνω σχόλιο γιατί ξέρουμε τον αποστολέα ο οποίος μας είπε ότι θα ζητήσει τον λόγο απο τον Παύλο σε συνέλευση.
Τον καλούμε λοιπόν να έρθει σε αυτές που θα γίνουν σύντομα και όχι να κρυφτεί , όπως κρύφτηκαν αυτοί που με βρίζουν εδώ και 8 μήνες ανώνυμα ....