Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Κλείνουν διαβάσεις του ΟΣΕ για την ηλεκτροκίνηση ( Λάρισα - Βόλος )

Σε εξέλιξη βρίσκεται η α΄ φάση των έργων εξηλεκτρισμού της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας- Βόλου. Αυτό τον καιρό, θα επηρεάσει και τις τρεις ισόπεδες διαβάσεις που βρίσκονται παράλληλα της οδού Κάρλας στη συνοικία Αγίου Γεωργίου της Λάρισας. 
Οι διαβάσεις θα κλείσουν, όπως ανακοινώθηκε από την αστυνομία, εναλλάξ και για 24 ώρες η καθεμιά, από τις 7 το πρωί της Παρασκευής 11ης Ιουλίου,
μέχρι και τις 7 το πρωί της Δευτέρας 14ης Ιουλίου.

Σύμφωνα με σιδηροδρομικούς, το έργο δεν συνιστά πλήρη ανακατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής, αλλά ανακαινίσεις, που αφορούν κυρίως την οριζοντιογραφία και την υψομετρική στάθμιση της γραμμής. Δηλαδή, όπως συμβαίνει και σε ένα ασφάλτινο δρόμο, θα επιδιορθωθούν σημεία με υποχωρήσεις της γραμμής και θα έρθουν στην ίδια ευθεία. Δεν πρόκειται να μπουν καινούριες ράγες κ.λπ. Ως προς τις συγκεκριμένες διαβάσεις, αυτές θα έρθουν στο κατάλληλο ύψος, που απαιτείται. Δεν πρόκειται όμως να τοποθετηθούν ελαστικοί τάπητες για τα αυτοκίνητα, όπως στις διαβάσεις στον κεντρικό ιστό της Λάρισας (Βόλου, Αγιάς κ.λπ.) λόγω μεγάλου κόστους.

Εργασίες θα γίνουν και για το «κατέβασμα» της γραμμής κάτω από γέφυρες, ώστε να περάσουν από πάνω, στη β΄ φάση, τα καλώδια της ηλεκτροκίνησης. Εκτός από τα αυτοκίνητα, για κάποιες ώρες το συγκεκριμένο τριήμερο, δεν θα διέρχονται και τρένα. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της «Ε» της 29ης Νοεμβρίου 2012, είχε συνεδριάσει στη Βουλή, η επιτροπή περιφερειών, στην οποία συζητήθηκαν εκτενώς θέματα που έχουν σχέση με τον σιδηρόδρομο. Όπως είχε αναφερθεί τότε, το έργο θα γίνει σε δύο φάσεις: «Η α’ φάση αφορά στην ανακαίνιση της υφιστάμενης υποδομής με προϋπολογισμό 8,3 εκατ. ευρώ και η β’ φάση αφορά στην ηλεκτροκίνηση της γραμμής με προϋπολογισμό 16,6 εκατ. ευρώ. Για το έργο έχουν δεσμευθεί πιστώσεις ύψους 22,5 εκατ. ευρώ στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Ο ΟΣΕ εκτιμά ότι από τις εκπτώσεις που θα δοθούν στη δημοπρασία, το κόστος των έργων δεν θα υπερβεί τα 22,5 εκατ. ευρώ. Αν πάντως υπάρξει υπέρβαση, τότε αυτή θα καλυφθεί από τον προϋπολογισμό του οργανισμού. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που παρουσίασαν, ο ανάδοχος για τα έργα θα εγκατασταθεί εντός του 2013 και στις αρχές του 2015 θα έχει τεθεί σε λειτουργία η ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Λάρισας – Βόλου».

Βεβαίως, υπήρξαν καθυστερήσεις, όπως συμβαίνει συνήθως στα μεγάλα έργα και δεν θα λειτουργήσει στις αρχές του 2015. Ακόμα, γίνεται η α΄ φάση και δεν ξεκίνησε η β΄.

ΟΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ

Οι διακοπές για τα αυτοκίνητα, στις ισόπεδες διαβάσεις, θα γίνουν ως εξής: Από ώρα 07.00' της 11-07-2014 έως ώρα 07.00 της 12-07-2014 στην ισόπεδη διάβαση μεταξύ των οδών Μεθοδίου και Κάρλας. Από ώρα 07.00' της 12-07-2014 έως ώρα 07.00' της 13-07-2014 στην ισόπεδη διάβαση μεταξύ των οδών Θεοτοκά, Καβάφη, Καββαδία και Κάρλας. Από ώρα 07.00' της 13-07-2014 έως ώρα 07.00' της 14-07-2014 στην ισόπεδη διάβαση μεταξύ των οδών Πολυξένης, Ζήλου, Αμαλιάδος και Κάρλας.

Ε. ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου