Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

Δεκέμβριος 2012...Όταν ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ διαβεβαίωναν τους μηχανοδηγούς για την εξαίρεση τους απο το ενιαίο...


Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα ή μήπως μια ζωή ίδιες αποφάσεις απο τους ίδιους συνδικαλιστές;
Με αφορμή τα όσα γράφονται σήμερα στον Τύπο για νέες μειώσεις στο ενιαίο μισθολόγιο κάνουμε ένα φλας μπακ στον χρόνο και επιστρέφουμε στον Δεκέμβριο του 2012.Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας έχει μπεί στον 6ο μήνα μετά τις εκλογές του Μαΐου και συνεδριάζει για πρώτη φορά στα γραφεία της ΠΟΣ το Σώμα των Αντιπροσώπων.(ΣτΑ).Την ίδια ώρα
οι ηλεκτροδηγοί αποφασίζουν απεργία για την Πρωτοχρονία του 2013 για να αναδείξουν την ιδιαιτερότητα του επαγγέλματος και να ανοίξουν τον χορό των κινητοποιήσεων.
Η πρόταση που πέφτει στο τραπέζι απο τις 4 παρατάξεις (Εξέλιξη - Συνεργασίας - ΑΣΚΕ- Δύναμη Έλξης)την Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου κατά την διάρκεια της συνεδρίασης του ΣτΑ και μόλις οι 4  πληροφορούνται την κινητοποίηση των συναδέλφων μας είναι να συμμετέχουν και οι μηχανοδηγοί σε αυτήν.Βασίζεται ΚΑΙ στην απόφαση της συνεδρίασης του ΔΣ την 27η Δεκεμβρίου για εντατικοποίηση των ενεργειών για την εξαίρεση απο το ενιαίο....

Οι 20 σύνεδροι του ΣτΑ καλοβλέπουν την πρόταση, όχι όμως και η ηγεσία των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ.
Ακολουθεί  μια θυελώδη συνεδρίαση (όπου ακόμα και το Προεδρείο του ΣτΑ τότε απειλήθηκε για να μην βγάλει απόφαση ) ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ δεν δέχονται να μπει σε ψηφοφορία η πρόταση επικαλούμενες το καταστατικό του Σωματείου! Γίνεται ένας πραγματικός χαμός ενώ ο Πρόεδρος μας επικαλείται και διαβεβαιώσεις που έχει απο το Υπουυργείο ότι το θέμα της εξαίρεσης του κλάδου συζητιέται.

Τα υπόλοιπα είναι γνωστά.
Το ενιαίο μισθολόγιο προχωρά , η ΠΕΠΕ λειτουργεί απεργοσπαστικά ακόμα και στην γραμμή του Αεροδρομίου τις μέρες των κινητοποιήσεων στο Μετρό (ακόμα και όταν απεργούσαν μόνο οι ηλεκτροδηγοί) η συμμαχία που είχε σχηματιστεί με τους ηλεκτροδηγούς στα Μέσα Σταθερής Τροχίας -και είχε οδηγήσει στην ένταξη στα Βαρέα με κοινό κωδικό για όλους μας- γκρεμίζεται και οι μηχανοδηγοί μέχρι σήμερα πληρώνουν την 17η απο τις 18 δόσεις των κρατήσεων απο την πλήρη ένταξη στο ενιαίο μισθολόγιο.
Κανείς δεν ξέρει ποιο θα ήταν το αποτέλεσμα αν τότε υπήρχε μια στοιχειώδη συννενόηση τότε.

Το ίδιο ακριβώς σκηνικό ζήσαμε και τον Μάρτη του 2014 όταν ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ δεν επέτρεψαν να μπεί σε ψηφοφορία στις έκτακτες γενικές συνελεύσεις διαφορετική πρόταση για το επίδομα ευθύνης.
Και πάλι τα ίδια πρόσωπα υποσχέθηκαν στους μηχανοδηγούς τα πάντα για να πάρουν σήμερα το τίποτα.

Έγραφε το στέκι τότε ....
Την ώρα που η Δημοκρατία μπαίνει στην κατάψυξη απο την Συγκυβέρνηση του χρεοκοπημένου πολιτικού συστήματος με τις πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου , την ώρα που τρέχει η ένταξη των σιδηροδρομικών στο ενιαίο μισθολόγιο ,την ώρα που η απόσχιση της συντήρησης είναι πρό των πυλών και θέμα ημερών  ,  την ώρα που η επίθεση που δέχεται ο κόσμος της εργασίας , οι συνταξιούχοι και οι άνεργοι είναι αδίστακτη εμείς θυμόμαστε το καταστατικό για να μην κάνουμε κινητοποίηση  κ εκθέσουμε το συνδικαλιστικό κατεστημένο στον σιδηρόδρομο που έστειλε σε διακοπές τους σιδηροδρομικούς.



Ας βγάλουν οι συνάδελφοι μηχανοδηγοί τα συμπεράσματα τους .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου