Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Νέα τοποθέτηση με προφορική εντολή στην έλξη- Όργιο φημών για μηχανοδηγούς με μπλοκάκι

Ισχύουν οι φήμες που έχουν γιγαντωθεί τις τελευταίες μέρες για μπλοκάκια στην έλξη; Την ίδια ώρα >
Νέα τοποθέτηση σε θέση ευθύνης έχουμε στον κλάδο μας. Πρόκειται για την 7η κατά σειρά τοποθέτηση,αυτήν την φορά στο
Τμήμα Κυκλοφορίας στην Καρόλου στο οποίο απο την Δευτέρα θα βρίσκεται νέος μηχανοδηγός απο το ΜΑΙ. Φυσικά αυτή η διαδικασία προκαλεί την οργή του υπόλοιπου προσωπικού που βλέπει για άλλη μια φορά την γνωστή τακτική των Διοικήσεων των ΔΕΚΟ.

Προάγονται με προφορικές εντολές συνάδελφοι, οι οποίοι καταλαμβάνουν τις θέσεις ευθύνης και στην συνέχεια όταν προκηρύσονται οι θέσεις επικαλούνται την προϋπηρεσία σε αυτές και τις καταλαμβάνουν.Οι υπόλοιποι υποψήφιοι απορρίπτονται γιατί δεν έχουν την απαραίτητη εμπειρία.

ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ και πάλι ότι η κριτική μας αφορά τον τρόπο που γίνεται η διαδικασία και ΟΧΙ τα πρόσωπα.

Με αυτόν τον τρόπο φυσικά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βγάζει με ένα σμπάρο  δυο τριγώνια αφού γλυτώνει και... τα έξοδα καθώς οι συνάδελφοι δεν λαμβάνουν το επίδομα ευθύνης (απο το καλοκαίρι περιμένουν οι τελευταίοι που προήχθησαν με τον ίδιο τρόπο) ενώ κρατάει και αιχμάλωτο προσωπικό που θέλει να συνταξιοδοτηθεί και φυσικά παραμένει για να πάρει το επίδομα (που μπαίνει και στις συντάξιμες αποδοχές).

Φυσικά όλα αυτά αποτελούν μικρά γράμματα για την πλειοψηφία του Σωματείου που απλά παρακολουθεί τις εξελίξεις.(Σήμερα είχαμε και συνάντηση του Προέδρου με τον κ. Ζηλιασκόπουλο, θα ήταν καλό να μάθουμε τι ειπώθηκε και αν γνωρίζει κάτι για την νέα τοποθέτηση αλλά και την άποψη του για την διαδικασία).

Τέλος εδώ και μερικές μέρες έχουν κυκλοφορήσει φήμες για πρόσληψη μηχανοδηγού με μπλοκάκι απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Εμείς δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί και για αυτό κρατάμε τις επιφυλάξεις μας και την ...ψυχραιμία μας καθώς αν ισχύσει  ανοίγουν οι ασκοί του αιόλου και θα έχουμε απροσδιόριστες εξελίξεις στον κλάδο. 

Το μόνο που γνωρίζουμε απο επίσημες πηγές είναι ότι προχωράει το θέμα της τροπολογίας για μετατάξεις προσωπικού προς και απο ΔΕΚΟ για να καλυφθούν κενά σε οργανικές θέσεις.(υπάρχει μεγάλη πολιτική πίεση για το θέμα μετά και τις επερωτήσεις στην Βουλή).
Για την έλξη υπάρχει η πληροφόρηση ότι η τροπολογία θα περιλαμβάνει 35 θέσεις στον κλάδο έλξης καθώς και την επιστροφή  9 μεταταχθέντων,ενώ μαζί με τους 35 θα προχωρήσουν και οι εσωτερικές μετατάξεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ερωτηματικό παραμένει αν ο κ. Χρυσοχοϊδης θα επεκτείνει την διαδικασία και στον στενό Δημόσιο Τομέα (ΟΤΑ κτλπ).


Το στέκι της Έλξης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου