Την κατάσταση -μετά την αδράνεια των συνδικάτων-παίρνουν στα χέρια τους οι επιβάτες, των οποίων η επιτροπή έχει την προσεχή Τρίτη ραντεβού στην Καρόλου με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (και όχι μόνο) για το θέμα της απαξίωσης του μέσου.(καθυστερήσεις κτλπ).
Εμείς οφείλουμε να συγχαρούμε δημόσια τον μηχανοδηγό και
τους συναδέλφους που ενεπλάκησαν στο σημερινό συμβάν του εκτροχιασμού στον Προαστιακό.
τους συναδέλφους που ενεπλάκησαν στο σημερινό συμβάν του εκτροχιασμού στον Προαστιακό.
Ο μηχανοδηγός επέδειξε τεράστια ψυχραιμία και επαγγελματισμό παρά την εντονότατη πίεση και τις απαράδεκτες συνθήκες εργασίας που επικρατούν εδώ και μήνες στον Προαστιακό Αθήνας.
Το προσωπικό έδωσε άλλη μια απάντηση σήμερα.
Μια δύσκολη μέρα πραγματικά που οφείλεται στην φούσκα του success story της εξυγίανσης του σιδηροδρόμου.
Τις τελευταίες μέρες είδαμε απίστευτα πράγματα.
Ακούσαμε για βραδυπορίες που βγήκαν (χωρίς ποτέ να έχει συμβεί κάτι τέτοιο) και κατάσταση που "βελτιώνεται¨,για καθυστερήσεις που αυξάνονται αντί να μειώνονται, είδαμε έντεχνα να μεταφέρετε η ευθύνη στο προσωπικό έλξης με επίκληση κουτσομπολιών της αποβάθρας για τα περιβόητα κυκλώματα εργασίας, ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ για πιέσεις που ασκούνται είτε έμμεσα είτε άμεσα.
Σήμερα αποδείχτηκε ότι η κατάσταση στον Προαστιακό είναι οριακή τουλάχιστο.
Περιμένουμε νεότερα απο την συνάντηση των επιβατών,καθώς δεν ελπίζουμε τίποτα απο κανένα υφιστάμενο συνδικαλιστικό όργανο των σιδηροδρομικών αφού αυτά ζουν σε μια άλλη Ελλάδα, υπηρετούν την πολιτική ιδιωτικοποίησης,δεν ενδιαφέρονται για το μέσο.
Αν ήταν σοβαροί θα είχαν φροντίσει πρώτα απο όλα να έχουν βρεί και να έχουν γίνει ΕΝΑ με τους επιβάτες.
Αλλά είπαμε, πρώτα το κόμμα και η καρέκλα. Μόλις αλλάξει η εξουσία θα ανέβουν στα κάγκελα και πάλι.
Τριάντα χρόνια και βάλε τα ίδια και τα ίδια.
Στο ίδιο έργο θεατές.
Το προσωπικό έδωσε άλλη μια απάντηση σήμερα.
Μια δύσκολη μέρα πραγματικά που οφείλεται στην φούσκα του success story της εξυγίανσης του σιδηροδρόμου.
Τις τελευταίες μέρες είδαμε απίστευτα πράγματα.
Ακούσαμε για βραδυπορίες που βγήκαν (χωρίς ποτέ να έχει συμβεί κάτι τέτοιο) και κατάσταση που "βελτιώνεται¨,για καθυστερήσεις που αυξάνονται αντί να μειώνονται, είδαμε έντεχνα να μεταφέρετε η ευθύνη στο προσωπικό έλξης με επίκληση κουτσομπολιών της αποβάθρας για τα περιβόητα κυκλώματα εργασίας, ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ για πιέσεις που ασκούνται είτε έμμεσα είτε άμεσα.
Σήμερα αποδείχτηκε ότι η κατάσταση στον Προαστιακό είναι οριακή τουλάχιστο.
Περιμένουμε νεότερα απο την συνάντηση των επιβατών,καθώς δεν ελπίζουμε τίποτα απο κανένα υφιστάμενο συνδικαλιστικό όργανο των σιδηροδρομικών αφού αυτά ζουν σε μια άλλη Ελλάδα, υπηρετούν την πολιτική ιδιωτικοποίησης,δεν ενδιαφέρονται για το μέσο.
Αν ήταν σοβαροί θα είχαν φροντίσει πρώτα απο όλα να έχουν βρεί και να έχουν γίνει ΕΝΑ με τους επιβάτες.
Αλλά είπαμε, πρώτα το κόμμα και η καρέκλα. Μόλις αλλάξει η εξουσία θα ανέβουν στα κάγκελα και πάλι.
Τριάντα χρόνια και βάλε τα ίδια και τα ίδια.
Στο ίδιο έργο θεατές.
Αυτοί που τα λέγαν αυτά ήταν άσχετοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μόνο που ξέραν και ξέρουν ήταν να ταξιδεύουν με το βαγόνι 4 του 604.Ο νοών νοείτε.