Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Τι εννοούσε ο κ. Ζηλιασκόπουλος;

Το περιστατικό μας μεταφέρθηκε αυτούσιο και έλαβε χώρα κατά την συνάντηση της ΠΟΣ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σύμφωνα με όσα μας μεταφέρθηκαν ο κ. Ζηλιασκόπουλος αναφερόμενος στην έλλειψη προσωπικού είπε
 πως  μετά από στοχευμένες προσλήψεις και την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης μέχρι Τιθορέα τα πράγματα θα βελτιωθούν και θα είμαστε μια χαρά, έχοντας ίσως στο πίσω μέρος του μυαλού του  ότι θα ανακινηθεί θέμα με  την στελέχωση των Δ/Η ή Η/Α με 1 μηχανοδηγό.

Το σενάριο αυτό είχε επιχειρηθεί και στο παρελθόν.

Θυμίζουμε ότι στις την  δεκαετία του 2000 είχε επιχειρηθεί με σύσταση επιτροπής η στελέχωση των Δ/Η με 1 μηχανοδηγό(όταν και δεν υπέγραψε για θέματα ασφάλειας ο μηχανοστασιάρχης έλξης)ενώ και το 2010 η σημερινή Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε κατά νου αυτόν τον τρόπο για να αντιμετωπίσει το θέμα της έλλειψης προσωπικού.
Επειδή τα πράγματα στριμώχνονται και γίνονται οριακά, τέτοια σενάρια ίσως αρχίσουν να μπαίνουν στο τραπέζι την στιγμή βέβαια που ούτε κατά φαντασία δεν  θα έπρεπε να περνάνε από το μυαλό κανενός για  το Ελληνικό Σιδηροδρομικό Δίκτυο.
Εμείς καταγράφουμε το θέμα σήμερα και καλούμε όλους σε επαγρύπνηση γιατί η έλλειψη προσωπικού γιγαντώνεται καθημερινά και πολλά ακούγονται στους διαδρόμους.


Το στέκι της έλξης

3 σχόλια:

  1. Kαι τότε (όταν είχε συσταθεί η επιτροπή για το θέμα στα μέσα περίπου της δεκαετίας του 2000) και τώρα ίδιος ήταν ο Πρόεδρος.
    Η μόνη διαφορά είναι ότι ο τότε μάστορας φορούσε παντελόνια.
    Μπροστά στους ελάσσονες σημερινούς(πόρισμα που δημοσιεύσατε),γίγαντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν αντέχω και δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω η να νευριάσω με το συγγενικό blog της έλξης που σε ανάρτηση με τίτλο << Nα δωθούν επίσημες απαντήσεις >> μου έφερε στο νου τις φυλλάδες διαστρέβλωσης και παραπληροφόρησης του 1985 όπως ελεύθερος ρύπος, εξόρμηση κ.α. που με τον ίδιο τρόπο γραφής προσπαθούσαν και αυτές η κάθε μια προς όφελός της να προσελκύσουν αφελείς αναγνώστες .
    Μου θυμίζει έντονα το τραγούδι μια ωραία πεταλούδα που μας λέγανε όταν ήμασταν παιδιά για να μας κάνουν να νοιώσουμε όμορφα.
    Ο Ζηλιασκόπουλος συγχωρέστε με για την λέξη αλλά χέστηκε εάν εγώ οδηγώ ηλεκτράμαξα η mlw, αν εγώ είμαι με κλιματισμό η στην κάπνα, αν είμαι με γραβάτα η μέσα στα ντεσιμπέλ. Αυτόν το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι το πώς θα παράγει περισσότερο έργο με το λιγότερο δυνατόν κόστος .
    Για τις στοχευμένες προσλήψεις αναρωτιέμαι μέσα από τα σπλάχνα της η τραινοσε πόσους ακόμη θα μπορέσει να φέρει όταν σε συνταξιοδότηση οι μηχανοδηγοί θα αρχίσουν από εδώ και πέρα να φεύγουν σε δεκάδες;
    Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο κακό ο προβληματισμός μήπως η διοίκηση έχει στα σχέδιά της τους δύο να τους κάνει έναν;
    Δεν το κρύβω πως αναρωτήθηκα αν είναι πρωταπριλιά η είναι ανάρτηση της διοίκησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι λύθηκαν όλα τα προβλήματα, η ηλεκτροκίνηση ολοκληρώθηκε, η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση επίσης, εγκαταστάθηκε το σύστημα ελέγχου και προστασίας από υπερβάσεις κλειστών σημάτων και παραβιάσεις ταχύτητας, οι αμηχανίες αποτελούν κακό όνειρο του παρελθόντος, οι επιβάτες απέκτησαν συγκοινωνιακή κουλτούρα, οι σταθμοί έγιναν πολιτιστικά κέντρα, τα μηχανοστάσια ανθόκηποι, η γραμμές στα κέντρα των πόλεων υπογειοποιήθηκαν, οι μηχανοδηγοί επιμορφώθηκαν στο Χάρβαρντ, οι οδηγοί περιμένουν 5 λεπτά ήσυχοι να περάσουν τα τρίαινα στα πασάγια, η αηδία που ήπια χθες με βάρεσε στο κεφάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή