Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Ηγέτιδα δύναμη στη σιδηροδρομική αγορά της ΝΑ Ευρώπης, η ΕΕΣΣΤΥ, δηλώνει o Στ. Αγιάσογλου


Καθώς είναι η μόνη εταιρεία που διαθέτει την Ευρωπαϊκή πιστοποίηση και την τεχνογνωσία για τον έλεγχο και τη συντήρηση τροχαίου υλικού στο Ευρωπαϊκό δίκτυο, η η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) αναμένεται να παίξει ηγετικό ρόλο στη σιδηροδρομική αγορά της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Το συγκριτικό της αυτό πλεονέκτημα εξασφαλίζει, το ενδιαφέρον υποψήφιων επενδυτών στον εν εξελίξει διαγωνισμό για την αποκρατικοποίηση της εταιρείας. Ο πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ κ. Στέφανος Αγιάσογλου εκτιμά ότι
και οι τρεις εταιρείες (Alstom, Siemens, Ρωσικοί σιδηρόδρομοι) θα υποβάλλουν δεσμευτική προσφορά στην επόμενη φάση.

Η αναπτυξιακή της προοπτική αποτελεί ακόμη ένα δέλεαρ όπως εξηγεί ο επικεφαλής της εταιρείας που αποκαλύπτει στο «R» ότι εκτός από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον νέο ΟΣΕ και το Ελληνικό Δημόσιο που είναι ήδη πελάτες της ΕΕΣΣΤΥ και άλλες εταιρείες μέσων σταθερής τροχιάς θα αναζητήσουν τις υπηρεσίες της. Ο κ. Αγιάσογλου εξηγεί πώς θα καλύψει τα κενά σε εργαζομένους, αλλά και τα προβλήματα που παρατηρούνται στην προμήθεια ανταλλακτικών.

-Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που κληθήκατε να αντιμετωπίσετε μέσα στην Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), από τότε που αναλάβατε;

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη πρόκληση για έναν manager από το να καταφέρει να συστήσει και να οργανώσει μια επιχείρηση. Αυτό ακριβώς συνέβη και στην περίπτωση της Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Η δημιουργία μιας εταιρείας που υπήρχε μόνο στα χαρτιά ήταν μεγάλη πρόκληση και για μένα και για τους συνεργάτες μου. Παρά τις δυσκολίες και τις διαδικασίες τελικά καταφέραμε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να συστήσουμε την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού με την οργανωτική δομή που απαιτείται στη σύγχρονη ευρωπαϊκή αγορά. Μέσα σε εννέα μήνες η εταιρεία αυτονομήθηκε οργανώθηκε και λειτουργεί σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα. Στη πρώτη φάση λειτουργίας τέθηκαν παραγωγικές προτεραιότητες για την αντιμετώπιση διαφόρων προβλημάτων που προέκυψαν κατά την διάρκεια της πολύπλοκης διαδικασίας απόσχισης. Σήμερα η λειτουργία μας χαρακτηρίζεται με βάση τον προγραμματισμό της παραγωγής για τις ανάγκες των νυν και μελλοντικών πελατών μας. Η Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε. έχει τη δυνατότητα ανακατασκευής και συντήρησης τροχαίου υλικού που χρησιμοποιείται στην Ελληνική, Ευρωπαϊκή και Διεθνή αγορά.

-Πώς δημιουργεί κανείς εταιρική κουλτούρα σε ένα περιβάλλον που διακατέχεται από παραδοσιακές δομές του δημόσιου τομέα και ανάλογη νοοτροπία;

Είναι γεγονός ότι δεν ήταν εύκολο να δημιουργηθεί εκ νέου μια σύγχρονη εταιρική φιλοσοφία καθώς το 90% του δυναμικού μας εργαζόταν επί δεκαετίες στον παλιό ΟΣΕ. Τα βασικά στοιχεία που χαρακτήρισαν άκρως επιτυχή τη μετάβαση στη νέα εταιρική φιλοσοφία της Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. ήταν η γρήγορη οργάνωση και η σύγχρονη εταιρική δομή υποστηριζόμενη από την σύγχρονη τεχνολογία με συγκεκριμένη εταιρική στρατηγική, ξεκάθαρους στόχους και σεβασμό στην εμπειρία και στην τεχνογνωσία των εργαζομένων μας. Με συνεχή ενδοεταιρική επικοινωνία και άμεση κατανόηση σε χρόνια προβλήματα των εργαζομένων καταφέραμε να αντιμετωπίσουμε προβλήματα ετών και να λειτουργήσουμε ενιαία, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις που ετέθησαν από δύο ταυτόχρονες δράσεις, όπως η σύσταση και οργάνωση μιας νέας εταιρείας και η άμεση παραγωγική αντιμετώπιση των αναγκών των πελατών μας.

-Πώς προχωράνε οι διαδικασίες της αποκρατικοποίησης, βρίσκονται εντός χρονοδιαγραμμάτων; Ενδιαφερόμενοι υπάρχουν και αν ναι ποιοι είναι;

Μια επικείμενη αποκρατικοποίηση βασίζεται στο περίγραμμα και την προοπτική της οικονομικής δραστηριότητας στην οποία απευθύνεται. Έτσι λοιπόν η αναβαθμισμένη θέση του λιμανιού του Πειραιά και η ραγδαία αύξηση της εμπορευματικής κίνησης που παρατηρείται προς τη βόρεια Ευρώπη, σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού του Ελληνικού δικτύου υποδομής (2016-17), αποτελούν παράγοντες ιδιαίτερης αύξησης του σιδηροδρομικού έργου με μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης για το σιδηρόδρομο. Η Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε. έχει αυτή τη στιγμή όλα τα βασικά τεχνικά και διοικητικά στοιχεία, τα οποία σε συνδυασμό με ένα στοχευμένο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού και επενδύσεων, θα της προσφέρουν τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί την εξέλιξη της αγοράς και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται ώστε να παίξει ηγετικό ρόλο στη σιδηροδρομική αγορά της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Αυτό από μόνο του αποτελεί ισχυρό κίνητρο για τους μελλοντικούς μας αγοραστές γι’ αυτό και το ενδιαφέρον τους από την πρώτη στιγμή ήταν πολύ έντονο και ουσιαστικό. Οι ενδιαφερόμενες εταιρείες είναι 3 κολοσσοί της τάξεως των 30- 40 δισ. ευρώ σε ετήσιο κύκλο εργασιών. Συγκεκριμένα πρόκειται για την Γαλλική Alstom τη Γερμανική Siemens και τους Ρωσικούς σιδηροδρόμους. Το αναθεωρημένο χρονοδιάγραμμα της διαγωνιστικής διαδικασίας μετά την πρώτη φάση αξιολόγησης του διαγωνισμού προχωράει με ικανοποιητικούς ρυθμούς και σύμφωνα με αυτό αναμένονται δεσμευτικές οικονομικές προσφορές και από τους 3 ενδιαφερόμενους.

-Τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας και πώς μπορεί να διευρύνει την πελατειακή της βάση; Ποιοι είναι πιθανοί νέοι πελάτες και ποιες οι προοπτικές τους;

Η Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ Α.Ε. θα αποκτήσει πολύ σύντομα σπουδαίο ρόλο στα Βαλκάνια αφού είναι η μόνη εταιρεία που διαθέτει την Ευρωπαϊκή πιστοποίηση και την τεχνογνωσία για τον έλεγχο και τη συντήρηση τροχαίου υλικού στο Ευρωπαϊκό δίκτυο. Με βάση αυτό, έχουμε ξεκινήσει συζητήσεις και με Βαλκανικές χώρες. Παράλληλα το πελατολόγιο μας πιστεύουμε ότι θα διευρυνθεί σύντομα αφού εκτός από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον νέο ΟΣΕ και το Ελληνικό Δημόσιο που είναι ήδη πελάτες μας, θα χρειαστούν τις υπηρεσίες μας και άλλες εταιρείες μέσων σταθερής τροχιάς, εταιρείες που δραστηριοποιούνται γενικότερα στον τομέα των μεταφορών αλλά και εταιρείες και φορείς που χρειάζονται την τεχνογνωσία μας και τις υπηρεσίες μας χωρίς απαραίτητα να λειτουργούνε άμεσα στον τομέα των μεταφορών.

-Η εταιρεία εμφανίζει σημαντικές ελλείψεις προσωπικού, οι οποίες αυξάνονται από τις συνταξιοδοτήσεις εργαζομένων. Πώς θα καλυφθούν τα κενά ώστε να συνεχίσει το έργο της η ΕΕΣΣΤΥ;

Πράγματι υπάρχει άμεση ανάγκη προσλήψεων στην Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. καθώς οι ανάγκες της εταιρείας είναι ήδη αυξημένες και θα ενισχυθούν σύντομα. Εμείς από πλευράς μας έχουμε κάνει κάποιες κινήσεις που θα βοηθήσουν νέα παιδιά να αποκτήσουν τεχνογνωσία σε ένα πολύ σημαντικό αντικείμενο εργασίας όπως είναι ο σιδηρόδρομος. Ήδη ολοκληρώθηκε πρόγραμμα μαθητείας από τον ΟΑΕΔ και ετοιμάζουμε την εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ε.Ε. 150 μαθητών αλλά και νέα προγράμματα νέων ανέργων βασισμένα στο σύστημα Διττής εκπαίδευσης ώστε να έχουμε έτοιμο δυναμικό που θα έχει λάβει την απαιτούμενη γνώση. Σε ότι αφορά τους εργαζόμενους νομίζω ότι μια πολύ θετική εξέλιξη ήταν η υπογραφή της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, η οποία προσδίδει ένα πλαίσιο κατοχύρωσης των εργαζομένων και για το άμεσο μέλλον λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις εξελίξεις που έχουν προγραμματισθεί και υλοποιούνται.

-Υπάρχουν πράγματι ελλείψεις ανταλλακτικών και πώς θα εξυπηρετηθούν οι ανάγκες συντήρησης;


Η Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε. ξεκίνησε την αυτόνομη λειτουργία της, το Σεπτέμβριο του 2013, με την ολοκλήρωση της απόσχισης του κλάδου συντήρησης τροχαίου υλικού από την ΟΣΕ ΑΕ. Έτσι λοιπόν αναλάβαμε διαγωνισμούς και συμβάσεις που ήταν ήδη σε εξέλιξη, μαζί με αυτούς όπως ήταν φυσικό «κληρονομήσαμε» και τα προβλήματα του παρελθόντος που απαιτούσαν ειδικό χειρισμό για την επίλυσή τους. Προβλήματα που αφορούσαν στην κάλυψη επειγουσών αναγκών και την ιεράρχηση προτεραιοτήτων για το άμεσο επιχειρησιακό μέλλον της εταιρείας καθώς και τον σχεδιασμό για την απόκτηση των προμηθειών του επόμενου έτους ειδικά στον τομέα προμηθειών υλικών και υπηρεσιών. Το τέλος του Α’ εξαμήνου του 2014, κλείνει η περίοδος αυτή των ειδικών χειρισμών και η εταιρεία ειδικά στον τομέα των προμηθειών, μπορεί να πραγματοποιεί σωστό προγραμματισμό προμήθειας υλικών και υπηρεσιών, ανάλογα με τις ανάγκες της συντήρησης τροχαίου υλικού.





Χαρά Αυγερινού - Reporter.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου