Το Σωματείο μας γνωρίζει το θέμα εδώ και καιρό, αλλά δεν κάνει απολύτως τίποτα και οι σοβαρές παραβιάσεις σε κανονιστικές διατάξεις στην κυκλοφορία συνεχίζονται.Για άλλη μια φορά και σύμφωνα με πληροφορίες που έχουμε στο στέκι της έλξης, οι μηχανοδηγοί τις επόμενες μέρες θα πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους.
Το θέμα αφορά την παλινδρόμηση των εμπορικών αμαξοστοιχιών κατά
την έξοδο απο το Ικόνιο , όπου οι μηχανοδηγοί παλινδρομούν μέχρι την έξοδο της γαλαρίας προς Θριάσιο στην γραμμή του Προαστιακού (και αρκετά παρακάτω) μέχρι να μπορούν να επικοινωνήσουν (να πιάνει κοινώς σήμα ο ασύρματος) με το προσωπικό που βρίσκεται στο κλειδί εξόδου και αναμένει να το επαναφέρει στην θέση του για την κυκλοφορία στον Προαστιακό.(δεν υπάρχει τηλεχειρισμός και τηλεδιοίκηση στα κλειδιά).
Όταν αυτό γίνεται το τρένο επιστρέφει παλινδρομώντας(!!) στο σημείο και όχι μόνο αυτό.
Για να μην υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στην κυκλοφορία παλινδρομεί για να πάρει κ τους συναδέλφους.
Για το θέμα έχει γίνει αναφορά απο το μέλος του ΣτΑ, Χαντάβα Αλέξη εδώ και 10 μήνες , έχει συζητηθεί στο Διοικητικό Συμβούλιο , ενώ συζητήθηκε και στο Συμβούλιο των Αντιπροσώπων όπου και πάλι η σιωπή του Προεδρείου των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ ήταν η απάντηση.
Τις επόμενες μέρες γύρω απο το θέμα θα υπάρχουν εξελίξεις αφού αρκετοί μηχανοδηγοί δεν φαίνονται πλέον διατεθιμένοι να συνεχίσουν την διαδικασία αυτή.
Το στέκι της ΄Ελξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου