Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Βάλε το αυτοκίνητο στο τρένο και ταξίδεψε για Θεσσαλονίκη

Ένας εναλλακτικός τρόπος μετάβασης στην Θεσσαλονίκη, με προέλευση την Αθήνα ή και αντίστροφα, φαίνεται ότι κερδίζει έδαφος καθώς αποτελεί αρκετά συμφέρουσα οικονομικά λύση, σε μια εποχή που το κόστος μετακινήσεων δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο. Η δυνατότητα μετάβασης στην Θεσσαλονίκη
με το τρένο, στο οποίο μπορεί κανείς να «φορτώσει» και το ΙΧ του παρέχεται εδώ και αρκετά χρόνια. Σήμερα φαίνεται ότι αποτελεί και αρκετά συμφέρουσα λύση με δεδομένο ότι το οδικό ταξίδι ξεπερνά τα 200 ευρώ σε κόστος εάν συνυπολογίσει κανείς τα διόδια και το κόστος καυσίμων.
Συγκεκριμένα η διέλευση από όλους τους σταθμούς διοδίων που συναντά κανείς στη διαδρομή από την Αθήνα έως την Θεσσαλονίκη φτάνει τα 28,95 ευρώ, ύστερα και από τις μειώσεις που επιβλήθηκαν στις αρχές του 2014. Εκτός όμως από το κόστος των διοδίων θα πρέπει κανείς να συνεκτιμήσει και το κόστος καυσίμων το οποίο σύμφωνα με κατ΄εκτίμηση υπολογισμούς ανέρχεται περίπου στα 175 ευρώ για την διαδρομή από την Αθήνα έως τη Θεσσαλονίκη. Καλείται λοιπόν κανείς να πληρώσει συνολικά 203,95 ευρώ μόνο για το ένα σκέλος του ταξιδιού.

Πάνω από 200 ευρώ με το ΙΧ, κάτω από 100 ευρώ με το τρένο και το ΙΧ

Πέραν των εναλλακτικών που παρέχονται όπως είναι η αεροπορική μετακίνηση η οποία όμως δεν περιλαμβάνει το αυτοκίνητο ή ακόμη και την σιδηροδρομική η οποία αν αφορά μόνο επιβατική μετακίνηση δεν περιλαμβάνει και πάλι το ΙΧ, υπάρχει η συνδυαστική σιδηροδρομική μετακίνηση. Τι σημαίνει η συνδυαστική σιδηροδρομική μετακίνηση; Πρόκειται για την δυνατότητα που παρέχει ο ΟΣΕ να μετακινηθεί ο επιβάτης από την Αθήνα έως τη Θεσσαλονίκη, φορτώνοντας παράλληλα και το ΙΧ του σε ειδικό συρμό που δρομολογεί η εταιρεία. Το κόστος της μεταφοράς του αυτοκινήτου ανέρχεται στα 47 ευρώ και του επιβάτη στα 35 ευρώ ή 25 ευρώ για την Α και Β θέση αντίστοιχα. Το συνολικό κόστος λοιπόν διαμορφώνεται στα 82 ευρώ για την πρώτη θέση και στα 72 ευρώ για την δεύτερη θέση, σημαντικά χαμηλότερο από το κόστος της οδικής μεταφοράς.

Το δρομολόγιο

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτελεί κάθε βράδυ ένα δρομολόγιο το οποίο ξεκινά στις 11.55 τη νύχτα από τον σταθμό Ρουφ, όπου φορτώνονται τα ΙΧ και φτάνει στην Θεσσαλονίκη στις 6.05 το πρωί. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το ΙΧ να συνοδεύεται από οδηγό, ενώ η φόρτωση πραγματοποιείται περίπου δύο ώρες πριν την αναχώρηση της αμαξοστοιχίας. Σύμφωνα με στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το δρομολόγιο εμφανίζει 100% πληρότητα (η χωρητικότητά του είναι περίπου 10 ΙΧ), ενώ σε περιπτώσεις που παρατηρείται αυξημένη ζήτηση υπάρχει δυνατότητα προσθήκης ακόμη ενός βαγονιού χωρητικότητας άλλων 10 οχημάτων.
Πληροφορίες μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να πάρουν από την ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (www.trainose.gr), τον τηλεφωνικό αριθμό 14511 και τα πρακτορεία του ΟΣΕ στην οδό Σίνα, τον σταθμό Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Χαρά Αυγερινού
reporter.gr

3 σχόλια:

  1. Η υπηρεσια συνοδευομενων αυτοκινητων ξεκινησε το 1988 και τα οχηματα προστεθηκαν στην υπηρεσια τρενων-νυχτερινων ξενοδοχειων με κλινοθεσια και κλιναμαξες. Ο επιβατης κοιμοταν σε ολο το ταξιδι, και το πρωι με την αφιξη στη Θεσσαλονικη, επαιρνε το αμαξακι του και συνεχιζε.

    Μετα τον Φεβρουαριο του 2011 και την καταργηση του 504 οπως επισης και της υπηρεσιας νυχτερινης κατακλισης, η υπηρεσια συνεχισε στις νυχτερινες 604/605 και σημερα στην 600/601.

    Δεδομενης της ελλειψης κλινοθεσιων οχηματων, ειναι ευχης εργον, που η υπηρεσια συνοδευομενων οχηματων συνεχιζει και υφισταται. Ποιος θα ειχε την ορεξη να ταξιδεψει σε ενα τρενο χωρις κρεβατια, ολη νυχτα αυπνος και να υποχρεουται να συνεχισει το ταξιδι του οδικως. Και μαλιστα σε ενα τρενο που ολος ο κοσμος ειδε τις προαλλες την καταντια του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κλινάμαξες ανακατασκευασμένες και μεταχειρισμένες, κλινοθέσια ανακατασκευασμένα και μη, σαπίζουν και βανδαλίζονται για ένα πείσμα. Με αστείες δικαιολογίες κατάργησαν την υπηρεσία κλίνης στα τραίνα και έδειξαν ποιά ήταν η γνώμη τους για την ποιοτική μετακίνηση των πολιτών. Να θυμηθείτε τον καταστροφέα Ρέππα, τον τότε πρωθυπουργό ΓΑΠ και τα λοιπά παλληκάρια. Να τους ξαναψηφίσετε στις 25 του Μηνός σε όποιο κόμμα κι αν βρίσκονται σήμερα. Να μη χάσει η Βουλή το μπόι τους...
    Μην ξεχάσετε και τους λοιπούς συγγενείς-νεκροθάφτες της ΝΔ. Χατζηδάκη, Μητσοτάκη, τον ίδιο τον Σαμαρά. Αγωνιστείτε γι' αυτούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να μπουν οι κλιναμαξες οπως παλια να παμε με το τραινο. Ειδάλλως !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή