Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Σταθμός Λαρίσης: από το 2016 και βλέπουμε

Μέσα στο 2016 προβλέπεται η ολοκλήρωση των υπαίθριων έργων στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό Αθηνών, τον γνωστό σταθμό Λαρίσης, καθώς και η προσωρινή ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Τρεις Γέφυρες-Αθήνα-Πειραιάς, που αποτελούσε... ολυμπιακό έργο και «σέρνεται» από το 2004!
Είναι δύο από τα πολλά «θα» που ακούστηκαν
από τον πρόεδρο του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλο στο διήμερο συνέδριο με θέμα «Σιδηρόδρομος και πόλη», που οργανώθηκε από τα Πολυτεχνεία της Αθήνας και της Ζυρίχης, το Πανεπιστήμιο Πάτρας και τον Δήμο Αθηναίων.

Η λύση

Ειδικοί επιστήμονες παρουσίασαν τα σχέδια που υλοποιούνται σε Βιέννη, Ζυρίχη και Μαδρίτη, όπου ο σιδηρόδρομος κατέχει σημαντικό μερίδιο στις καθημερινές μετακινήσεις των πολιτών, ενώ συνδέεται με την ανάπτυξη νέων οικιστικών πόλων και συνδυάζεται με μεγάλες παρεμβάσεις, όπως η δημιουργία χώρων πρασίνου.

«Η πόλη δεν είναι το πρόβλημα, αλλά η λύση», τόνισε η Ελληνίδα αντιδήμαρχος της Βιέννης, Μαρία Βασιλάκου, που περιέγραψε την εμπειρία της αυστριακής πρωτεύουσας στην ανάκτηση του δημόσιου χώρου μέσα από το πρόγραμμα ανάπτυξης του σιδηροδρομικού δικτύου. Δυστυχώς η ελληνική πρωτεύουσα, με τη μοναδική και μάλιστα «κουτσή» γραμμή Προαστιακού, δεν έχει ούτε μακρινή συγγένεια με τις συγκεκριμένες πόλεις...

Ο πρόεδρος του ΟΣΕ πάντως διαβεβαίωσε ότι την επόμενη χρονιά θα παραδοθεί η πρώτη φάση της ανάπλασης του σταθμού Λαρίσης, που θα διαθέτει πέντε νέες γραμμές και τρεις αποβάθρες στη δυτική πλευρά. Το επόμενο βήμα περιλαμβάνει τη λειτουργία εμπορικού κέντρου, με επέκταση του υφιστάμενου κτιρίου προς τη βόρεια πλευρά και κατασκευή βιοκλιματικού στέγαστρου που θα καλύπτει έκταση 20.000 τετραγωνικών μέτρων. Το ισόγειο θα χρησιμοποιηθεί για τις ανάγκες των επιβατών, γραφεία του ΟΣΕ και δημόσιων υπηρεσιών, ενώ στον πρώτο όροφο θα κατασκευαστούν γραφεία και καταστήματα.

«Ο σιδηρόδρομος αποτελεί προτεραιότητα της κυβέρνησης για τις μητροπολιτικές περιοχές αλλά και το σύνολο της χώρας», ανέφερε στο μήνυμά του ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης και προανήγγειλε δέσμευση σημαντικών κονδυλίων από το νέο ΕΣΠΑ.

Προς το 2020

Ο νέος σχεδιασμός με χρονικό ορίζοντα το 2020, που ετοιμάζεται από την αρμόδια γραμματεία του υπουργείου, περιλαμβάνει επεκτάσεις του Προαστιακού προς Λαύριο και Ραφήνα, που βρίσκονται υπό μελέτη, ενώ έχει ολοκληρωθεί η πρόταση για τη διακλάδωση Κόρινθος-Λουτράκι, για την οποία αρκεί η προσθήκη γραμμής της τάξης των 200 μέτρων.

Μέσα στην επόμενη πενταετία προβλέπεται να ολοκληρωθεί η υπογειοποίηση των γραμμών του Προαστιακού στο ύψος των Σεπολίων και του Ρουφ. Θα κατασκευαστεί επίσης ο μοναδικός στην Αθήνα υπόγειος σταθμός του Προαστιακού στον Κεραμεικό, που θα συνδέεται με τον ομώνυμο σταθμό του Μετρό.

efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου