Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Ολοκληρώθηκε η συνέλεση στην Θεσσαλονίκη - Ενημέρωση

Ολοκληρώθηκε πριν απο λίγο στην Θεσσαλονίκη η απολογιστική  συνέλευση του Σωματείου μας.
Η συνέλευση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα αντιπαράθεσης για την δράση του Σωματείου ενώ ο απολογισμός
υπερψηφίστηκε με ψήφους 16 υπέρ , 9 κατά.

Στην συνέλευση ακούστηκαν πολλές απόψεις για την δράση του Σωματείου με το θέμα του επιδόματος ευθύνης να μονοπωλεί την συζήτηση (μοιράστηκε στους μηχανοδηγούς το απόσπασμα της Σύμβασης της ΟΣΥ που αναφέρει τις 6 βαθμίδες επιδόματος, ενώ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι μόνο 4) ενώ λόγος έγινε και για τα αποθεματικά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που μεταφέρονται στην Τράπεζα της Ελλάδας. 
Περιμένουμε την τοποθέτηση του εκπροσώπου εργαζομένων είπε ο Πρόεδρος του Σωματείου μας για να λάβει αργότερα την απάντηση ότι τόσο η ΔΑΚΕ όσο και η ΠΑΣΚ Έλξης δεν στήριξαν μηχανοδηγό στις τελευταίες εκλογές για την ανάδειξη του,με τους εκπροσώπους της +ΣυνΕξέλιξης να ρωτούν τον Πρόεδρο και Γενικό Γραμματέα για το πόσα ήταν τα αποθεματικά όταν οι ίδιοι διατελούσαν μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου (περίοδος 2007-2009). Χωρίς όμως να λάβουν καμία απάντηση. 600 χιλιάδες Ευρώ απο τόκους  θα ήταν το κέρδος για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αν το 2014 τα χρήματα ήταν τοποθετημένα στην Τράπεζα της Ελλάδας τόνισαν οι εκπρόσωποι της  +ΣυνΕξέλιξης κάνοντας λόγο για απίστευτο λαϊκισμό απο την πλευρά των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ ! Σε 2 μέρες μετά απο αίτημα του φορέα θα είναι διαθέσιμα προς χρήση τόνισαν  καλώντας τους μηχανοδηγούς να μην ακούν στα κελεύσματα των μνημονιακών υποστηρικτών.
Εντύπωση προκαλούν οι τοποθετήσεις του εκπροσώπου της Νέας ΑΣΚΕ. Και αυτό γιατί ο εκπρόσωπος της δεν έχει ακόμα τονίσει την θέση της για τον απολογισμό δράσης του Σωματείου (ενώ ο συνάδελφος Ζαφείρης Βελλής καταψήφισε τον απολογισμό δράσης στο ΔΣ)αλλά ασχολείται με τον...ΣΥΡΙΖΑ! Προφανώς ....ντρέπεται να πεί ότι καταψηφίζει τις ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης.
Αυτό που επίσης προκάλεσε εντύπωση στους παρευρισκόμενους είναι ότι ενώ στην Αλεξανδρούπολη τόνισε με θέρμη ότι οι εκπρόσωποι της +ΣυνΕξέλιξης προέρχονται απο την ίδια μήτρα συνδικαλιστικών παρατάξεων , σήμερα παραδέχτηκε ότι και ο ίδιος συμμετείχε στις διαδικασίες της ΠΑΣΚ-Έλξης σε προηγούμενες περιόδους.(2009 κτλπ), με τους εκπροσώπους της +ΣυνΕξέλιξης μετά απο αυτό να του απαντούν ότι κινείται πρόδηλα με ιδιοτελή κριτήρια και πραγματοποιεί μονάχα προσωπικές επιθέσεις . (ο εκπρόσωπος της Νέας ΑΣΚΕ προσπαθώντας μάλιστα να δικαιολογηθεί.... ανέφερε   ότι  συνάδελφος κατέβασε απο το facebook του φωτογραφία με υπουργό του ...ΠΑΣΟΚ, θυμίζοντας έντονα σε κάποιους παρευρισκόμενους την κριτική -επί προσωπικού- που γινόταν  απο χώρο ενημέρωσης των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης!).  

Εδώ στο στέκι της έλξης που έχουμε δημοσιεύσει ΟΛΕΣ τις θέσεις του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών και της ιστορικής ΑΣΚΕ, μας κάνει τρομερή εντύπωση η έλλειψη επιχειρημάτων απο την πλευρά της Νέας ΑΣΚΕ και κυρίως αυτό που αναφέρθηκε σήμερα για την ΣΣΕ,  ότι δηλαδή η διαπραγμάτευση για την Συλλογική Σύμβαση θα γίνει με άδεια ταμεία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ επειδή τα αποθεματικά μεταφέρθηκαν στην Τράπεζα της Ελλάδας! Όταν τον ρώτησαν αν τελικά συμφωνεί με την διαπραγμάτευση και αν ο κίνδυνος για το Ευρώ τον τρομάζει , δεν απάντησε. Εμείς πλέον απλά αναρωτιόμαστε για τις θέσεις της Νέας ΑΣΚΕ καθώς δεν έχουμε ακριβώς καταλάβει τι εννοεί  ο συνάδελφος που την εκπροσωπεί.(και έχοντας μάλιστα πληροφορηθεί ότι ιστορικά στελέχη της παράταξης της ΑΣΚΕ θα είναι υποψήφια σε άλλα ψηφοδέλτια).


Ενημέρωση είχαμε και απο τον Αντιπρόεδρο της ΠΟΣ Καραδήμα Χάρη για τις ενέργειες της Ομοσπονδίας γύρω απο το εφάπαξ και την ΣΣΕ , με τον ίδιο να αναφέρει ότι δεν πρόκειται να γίνει καμιά ιδιωτικοποίηση. Παρακολουθούμε συνεχώς τις εξελίξεις τόνισε και το βασικό μας μέλημα είναι ο μηχανοδηγός.
Εγκυκλοπαίδεια με... αναρτήσεις και σχόλια αναγνωστών απο το στέκι παρουσίασε συνάδελφος της ΔΑΚΕ Έλξης και εμείς τον ευχαριστούμε (και πάλι) για την διαφήμιση. Ξέχασε να πεί βέβαια ότι το στέκι της έλξης έχει δημοσιοποιήσει ΟΛΕΣ τις επιστολές του, παρά το ότι ο ίδιος δεν μπήκε στον κόπο να μας τις στείλει.
Στα τοπικά προβλήματα, μονοπώλησε το ενδιαφέρον η έλλειψη προσωπικού , η έλλειψη βαν για τις μετακινήσεις των μηχανοδηγών τις νυχτερινές ώρες ενώ αναφορά έγινε και τις τοποθετήσεις σε θέσεις ευθύνης που παραβίασαν κατάφορα την επετηρίδα.
Τις εντυπώσεις έκλεψε και ο συνάδελφος Αντώνης Τσιαντάς μηχανοδηγός απο το ΜΑΙ, ο οποίος πήρε τον λόγο και αναφέρθηκε στην στήριξη που παρείχε η ΔΑΚΕ Έλξης στην Κυβερνητική πολιτική των μνημονίων, στήριξη που τον έκανε να αποχωρήσει  απο την ΔΑΚΕ 'Ελξης εδώ και καιρό (ο Αντώνης είναι εκλεγμένος στο ΣτΑ).Αναφέρθηκε και  στην περίπτωση που ο ίδιος τέθηκε σε 5νθημερη αργία τηλεφωνικά επειδή διαπίστωσε πρόβλημα στην πέδη εμπορικής αμαξοστοιχίας (κ επειδή ακολούθησε τις οδηγίες του Σωματείου) και στην έλλειψη συμπαράστασης απο την πλειοψηφία του Σωματείου μας. Αντί να έχω την στήριξη τους , μεγαλοσυνδικαλιστής της ΔΑΚΕ Έλξης παρέλαβε κανονικά τον  ίδιο συρμό και αναχώρησε απο τον σταθμό στέλνοντας με σε αργία μαζί με τον συνάδελφο Καραδήμα που αρνήθηκε να το κάνει και με στήριξε έμπρακτα τόνισε.
Σε αυτές τις εκλογές είπε κλείνοντας ο συνάδελφος Τσιαντάς θα είμαι υποψήφιος με τον συνδυασμό της +ΣυνΕξέλιξης γιατί ήρθε η ώρα να ασχοληθούμε επιτέλους με τον μηχανοδηγό.


Αυτό που μας κάνει εντύπωση μέχρι στιγμής είναι η απροθυμία μηχανοδηγών να στηρίξουν την δράση του Σωματείου παρά τις λυσσαλέες προσπάθειες των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης .
Πέρυσι μετά την συνέλευση στο ΜΘ οι ψήφοι ήταν 35 υπέρ και 2 κατά, ενώ φέτος είναι μόλις 22 υπέρ και 13 κατά του απολογισμού δράσης.( μιλάμε πάντα για φανερή ψηφοφορία).

Το στέκι της έλξης 

1 σχόλιο:

  1. Από τους 16 που ψήφισαν θετικά, 12 ήταν συνδικαλιστές και μηχανοστασιάρχΕς. Γιατί δεν τα γράφετε αυτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή