Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Επιστολή διαμαρτυρίας επιβάτη στην ΠΟΣ - Η απάντηση της Ομοσπονδίας

Κύριοι
Γιατί αντιδράτε στην ιδιωτικοποίηση των τρένων στην Ελλάδα; Την περασμένη Δευτέρα 6 Απρίλιου ταξίδεψα από Αθήνα για Βόλο, με το συρμό που αναχωρεί από Αθήνα στις 12:18 το μεσημέρι, υποτίθεται φτάνει στη Λάρισα στις 16:18 και επιτρέπει τη σύνδεση με το συρμό για Βόλο, που αναχωρεί από
Λάρισα στις 16:30.

Αποτέλεσμα; το τρένο έφτασε στη Λάρισα ´´χαλαρά´ στις 16:50, και αναγκάστηκα να περιμένω μέχρι τις 18:30 μέχρι το επόμενο τρένο. Έχασα 2 επιπλέον ώρες με το συνολικό ταξίδι να διαρκεί 7 ώρες και 12 λεπτά.

Η διαχείριση, η συντηρηση, το αισθημα ευθυνης προς τους πελάτες σας, είναι έννοιες παντελώς αγνωστες σε εσάς, τα συνδικαλιστικά όργανα και τους υπάλληλους σας. Δεν υπάρχει φύλαξη των συρμών, με αποτέλεσμα να είναι έρμαια των νεαρών που τους μετατρέπουν σε κινητούς τοίχους γκράφιτι.

Συμφωνώ πως το κράτος δεν μερίμνησε ποτέ για την εκπαίδευση, την οργάνωση και την ανόρθωση των σιδηρόδρομων στην Ελλάδα. Η αδιαφορία φαίνεται κατάφωρα αφού έστειλα ήδη εμαιλ παραπόνων για την παραπάνω εμπειρία μου και φυσικά δεν έλαβα ποτέ απάντηση από τον ΟΣΕ.

Όπως λένε λοιπόν οι παρόντες κυβερνώντες ´´πρώτη φόρα αριστερά´´ αφού δεν έγινε τίποτε σωστό τόσα χρονιά ( και δίκιο έχουν) το ίδιο θα έπρεπε να σκεφτείτε κι εσείς, ´´πρώτη φόρα ιδιωτικοποίηση´´, πλήρη και αμετάκλητη.

Μπορεί να υπάρχουν άνθρωποι και υπάλληλοι πίσω από τις θέσεις εργασίας, άλλα ούτε τις δουλειές τους θα χάσουν, ούτε η συντέλεια θα επέλθει. Κι αν δεν με πιστεύετε, κοιτάξτε τις εταιρείες συρμών στο εξωτερικό.

Διαμένω και ζω στο Νόριτς της Αγγλίας όπου τα τρένα είναι σημαντικό μέσο μεταφοράς. Η ηλικία των συρμών είναι άνω των 25 ετών ( East Anglia Trains) αλλά όλα δουλεύουν ρολόι και αν καθυστερήσει το τρένο 30 λεπτά και πάνω δίνουν αποζημίωση ολόκληρο το εισιτήριο.

Εμένα ποιος θα με αποζημιώσει; Δεν είμαι άνθρωπος εγώ; Δεν εργάζομαι; Δεν έχω ίδια δικαιώματα; Μόνο εσείς και οι υπάλληλοι σας έχουν δικαίωμα να διατηρούν τις δουλειές τους σε ένα σάπιο και ανοργάνωτο οργανισμό;

Κατεβάστε και τα πανό του ¨´ΠΑΜΕ¨´ από τις αποβάθρες, είναι αντιαισθητικά και ενισχύουν ακόμα περισσότερο το λαϊκό αισθημα εναντίον σας ( σε περίπτωση που δεν σας το έχουν αναφέρει)

Μετά τιμής,

Κωνσταντίνος Χαλατσούλος MEng CEng MBA

 ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΣ

Αγαπητέ κύριε,
Κατανοούμε απόλυτα την αγανάκτησή σας για την ταλαιπωρία την οποία υποβληθήκατε. H διαχείριση, η συντήρηση και το αίσθημα ευθύνης δεν είναι καθολου άγνωστες λέξεις για μας. Για τους συνδικαλιστές στους οποίους αναφέρεστε   δεν μπορούμε να καταλάβουμε πως θα μπορούσαν να έχουν κάποια συμμετοχή στις καθυστερήσεις των συρμών. Αντιδρούμε στην ιδιωτικοποίηση του σιδηρόδρομου γιατί υπερασπιζόμαστε όπως όλοι οι εργαζόμενοι το δικαίωμά μας στην εργασία. Υπερασπιζόμαστε επίσης τη δυνατότητα του δημόσιου σιδηρόδρομου να διαθέτει προσιτό οικονομικά εισιτήριο για τους επιβάτες. Δυνατότητα που όπως καλά γνωρίζετε δεν παρέχεται από τους ιδιωτικούς αγγλικούς σιδηροδρόμους. Το παράδειγμα των αγγλικών σιδηροδρόμων στους οποίους αναφερθήκατε δεν είναι και το πιο πετυχημένο καθώς δημιούργησε πολλά προβλήματα στην ασφάλεια της κυκλοφορίας με πάρα πολλά ατυχήματα.
Για την συγκεκριμένη καθυστέρηση στην οποία αναφέρεστε και η οποία δεν είναι δυστυχώς η μόνη αφού πλέον είναι σχεδόν μόνιμο φαινόμενο οφείλεται πρώτον στην έλλειψη προσωπικού αφού από το 2011 με την ψήφιση του νόμου 3891 το προσωπικό μειώθηκε πέραν του 50%. Σήμερα οι συνάδελφοί μας εργάζονται ακόμη και τριάντα μέρες το μήνα για να καλύψουν αυτή την έλλειψη. Δεύτερον στις περικοπές κονδυλίων για συντήρηση και τροχαίο υλικό από την πολιτική των Κυβερνήσεων των τελευταίων ετών με στόχο την απαξίωση του σιδηροδρομικού μέσου εν όψει της ιδιωτικοποίησής του.
Το συνδικαλιστικό κίνημα έχει κατηγορηθεί ανηλεώς ως υπαίτιο των δεινών της χώρας με την αιτιολογία της συνδιοίκησης την οποία δήθεν ασκούσε. Εμείς εκπροσωπούμε εργαζόμενους όπως άλλωστε εργαζόμενοι είμαστε κι εμείς. Δεν διοικούμε το σιδηρόδρομο. Υπεύθυνη γι΄αυτό είναι η Πολιτεία με τα εκάστοτε διορισμένα όργανά της.
Για τα γκράφιτι στους συρμούς παρ ότι έχουν πληρωθεί εκατομμύρια σε ιδιωτικές εταιρείες για τη φύλαξη των συρμών και παρ ότι έχουν υπάρξει θύματα ηλεκτροπληξίας, ως επιδημία τα γκράφιτι δεν είναι εύκολο να αντιμετωπιστούν.
Θέλουμε τα τρένα όσο κι εσείς να φτάνουν στην ώρα τους. Εσείς γιατί πληρώνετε το εισιτήριο, εμείς γιατί είναι η δουλειά μας και ζούμε μ αυτή τις οικογένειές μας. Σας λέμε ωστόσο ότι σύμφωνα με ευρωπαϊκή οδηγία κοινή για όλες τις χώρες, υπάρχουν αποζημιώσεις για τις καθυστερήσεις. (http://ec.europa.eu/news/transport/100708_el.htm)
Μπορείτε να απευθυνθείτε σε κεντρικό εκδοτήριο εισιτηρίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το προσωπικό σας θέμα της καθυστέρησης.
Από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών

Πηγή το blog της ΠΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου