Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Η Alstom εν αναμονή της ιδιωτικοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ

Έτοιμη για τη συνέχιση της ιδιωτικοπίησης της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) δηλώνει η Alstom, σύμφωνα με τον Senior Vice President Europe της εταιρείας κ. Αντρέας Κνίτερ, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ημερίσιο ελληνικό τύπο.
Ο κος Κνίτερ υποστηρίζει οτι η Alstom είναι έτοιμη από
πολύ καιρό και θεωρητικά ανοιχτή ακόμη και σε αλλαγές όρων και προϋποθέσεων του διαγωνισμού, όπως π.χ. η διατήρηση ποσοστού της εταιρείας απο το Ελληνικό Δημόσιο, ή η κοινοπραξία με συναιτέρους, ενώ παραδέχεται οτι δεν έχει ακούσει μέχρι σήμερα κάτι επίσημο απο την νέα κυβέρνηση.«Είμαστε σε αναμονή και περιμένουμε τις κινήσεις της κυβέρνησης» σημειώνει. «Είναι πολύ καλό που η διαδικασία δεν έχει σταματήσει διότι είναι ένα πολύ σημαντικό πρότζεκτ για εμάς» συμπληρώνει.

Η Alstom δηλώνει οτι θέλει να φέρει στην Ελλάδα την εμπειρία στην συντήρηση τροχαίου υλικού που έχει σε παγκόσμιο επίπεδο. «Έχουμε έσοδα 1,3 δισ. ευρώ κάθε χρόνο απο τέτοιες δραστηριότητες και απασχολούμε 6.000-7.000 ανθρώπους σε όλον τον κόσμο» αναφερει χαρακτηριστικά ο κος Κνίτερ. Η εταιρεία έχει στη διάθεση της μια παγκόσμια αλυσίαδα ανεφοδιασμού και μηχανικούς που μπορούν να βελτιώσουν ένα προϊόν, άρα την αξιοπιστία του, άρα την ικανοποίηση του τελικού χρήστη, με μειωμένο κόστος. Επίσης, δήλωσε οτι μόλις η Ελλάδα επιστρέψει στην ανάπτυξη, ενδεχομένως οι δραστηριότητες της να μπορέσουν να πολλαπλασιαστούν μέσα απο την συντήρηση εμπορευματικών τρένων στα λιμάνια, ενώ είναι δυνατή και η παροχή υπηρεσιών συντήρησης και στις αστικές συγκοινωνίες. Λέει οτι αντιμετωπίζει την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ ως μια θετική κίνηση για τς μεταφορές στην Ελλάδα εν γένει, και οτι παράλληλα η εταιρεία τελεί εν αναμονή της δημοπράτησης της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας.

Ο κος Κνίτερ, ερωτηθείς αν η κρίση πρόκειται να επηρεάσει το τίμημα της εξαγοράς, πιστεύει οτι σημασία έχει να βρεθεί μια κατάσταση που θα έχει νόημα και για τα δύο μέρη. Και η εταιρεία πρέπει να αναλύσει και να δει τις δυνατότηες κερδοφορίας, αλλά και η κυβέρνηση πρέπει να σκεφθεί αν τα πλεονεκτήματα που θα φέρει η εταιρεία στην χώρα θα αξίζουν τα λεφτά που θα πάρει απ’ αυτήν. Τέλος, υποστηρίζει οτι είναι πολύ ικανοποιημένος αυτός και οι συνεργάτες του στην εταιρεία απο τις δραστηριότητες τους στην Ελλάδα, και οτι παραμένουν πιστοί στην χώρα, την ώρα που άλλες εαιρείες έχουν απομακρυνθεί, τονίζοντας οτι η σταθερότητα είναι πολύ βασική για τις δουλειές τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου