Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση της ΠΕΠΕ στο Υπουργείο Υποδομών

Ολοκληρώθηκε πριν απο λίγο η συνάντηση του Προεδρείου του Σωματείου μας με την κ. Πέτη Πέρκα, Γενική Γραμματέα του Υπουργείου.

Στην συνάντηση που διήρκεσε 40 λεπτά εκτέθηκαν διεξοδικά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μηχανοδηγοί και γενικότερα ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος. Αναλυτικότερα 
Για το θέμα των προσλήψεων ζητήθηκε η άμεση προκήρυξη πρόσληψης 50  μηχανοδηγών στην Βόρεια Ελλάδα,ενώ μέσα στις αρχές του 2016 πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί άλλες 100 προσλήψεις Πανελλαδικά για να μπορέσει να λειτουργήσει (με το σημερινό έργο) ο σιδηρόδρομος.Σήμερα οι κενές οργανικές θέσεις στον κλάδο έλξης είναι 250+.Οι προσλήψεις είχαν προβλεφθεί απο την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και είχαν ενταχθεί στον Προυπολογισμό τονίστηκε απο τους συνδικαλιστές.

Στην κ. Περκά δόθηκαν στοιχεία για τις χιλιάδες αναπαύσεων που έχουν πληρωθεί οι μηχανοδηγοί τους 4 πρώτους μήνες του 2015 ενώ δόθηκαν και οι καθημερινές καταργήσεις εμπορικών δρομολογίων στην Μακεδονία λόγω έλλειψης προσωπικού.
Ζητήθηκε να ανοίξει η διαδικασία για την ένταξη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στον κλάδο έλξης όσων συναδέλφων έχουν (ή θα) εκδηλώσει ενδιαφέρον απο τις όμορες εταιρείες του Υπουργείο Υποδομών.(ΣΤΑΣΥ-ΟΣΥ).
Τέλος ζητήθηκε η άμεση επιστροφή των μεταταχθέντων.
Η κ. Πέρκα έδειξε να γνωρίζει το θέμα,ενώ είπε ότι θα μεταφέρει άμεσα το αίτημα για προσλήψεις γιατί αντιλαμβάνεται το πρόβλημα που υπάρχει. Αναφορικά με την επιστροφή των μεταταχθέντων είπε ότι προχωρούν παράλληλα η ενεργοποίηση του άρθρου 88 αλλά και η τροπολογία για την πλήρη ένταξη τους. Για το θέμα της τροπολογίας είπε ότι δημιουργήθηκε θέμα απο λάθος και ότι το Υπουργείο συνεχίζει να εργάζεται για να περάσει αυτή στο επόμενο Νομοσχέδιο. Εμφανίστηκε θετική στο άνοιγμα προς ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ.

Για την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας

Η κ. Πέρκα επανέλαβε ότι θα πρέπει να περιμένουμε και τις νέες Διοικήσεις για το θέμα, τονίζοντας πως θα έχουμε σύντομα αλλαγές.
Η ΠΕΠΕ έβαλε το θέμα του επιδόματος ευθύνης, για το οποίο εμφανίστηκε θετική και αισιόδοξη για την επίλυση του,λέγοντας πως είναι δίκαιο αίτημα και θα αποτελέσει και κίνητρο για να έρθουν και άλλοι εργαζόμενοι στον κλάδο έλξης.Τόνισε πως η Σύμβαση της ΟΣΥ μπορεί να αποτελέσει και το κριτήριο και τον πιλότο για να περάσει το θέμα και στην Σύμβαση των Σιδηροδρομικών.
Για την ΣΣΕ γενικότερα υπάρχει πρόβλημα με τα οικονομικά αιτήματα λόγω της οικονομικής κατάστασης της χώρας,ενώ εμφανίστηκε απόλυτα θετική στην επίλυση θετικών αιτημάτων.


Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 

Η Γενική Γραμματέας τόνισε πως αισθάνεται άσχημα για την κατάσταση του σιδηροδρόμου στην χώρα αφού υπάρχει μεγάλη αδικία σε βάρος του απο την συνεχή κατασκευή αυτοκινητοδρόμων.
Σαν συγκοινωνιολόγος υποστηρίζω θερμά τον σιδηρόδρομο είπε και επιθυμώ την ανάπτυξη του.
Έδειξε να γνωρίζει για τα σοβαρά θέματα της συντήρησης του τροχαίου υλικού και της υποδομής.
Για την ιδιωτικοποίηση είπε πως διαφέρει ιδιωτικοποίηση απο ιδιωτικοποίηση αναφέροντας πως είναι άλλο να δίνεται ένα ποσοστό και να διατηρεί το κράτος ένα άλλο,ενώ είπε πως η μη θεσμοθέτηση όρων στις ιδιωτικοποιήσεις για την προστασία του δημοσίου συμφέροντος έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα.
Σε κάθε περίπτωση είπε το θέμα είναι πολιτικό και πάνω απο τις αρμοδιότητες του Υπουργείου Υποδομών και η έκβαση του θα εξαρτηθεί απο τις γενικότερες πολιτικές εξελίξεις.(συμφωνίες κτλπ).
Η ΠΕΠΕ τόνισε την εναντίωση της σε κάθε μορφή ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου.

Επίσης κατατέθηκαν και προτάσεις απο το Σωματείο μας αναφορικά με την δρομολόγηση φτηνού ημερήσιου τρένου (στον διάδρομο του 52), έγινε εκτενής αναφορά για το πρόβλημα με τους μετανάστες στην Ειδομένη , για τις αφύλακτες διαβάσεις , για τα προβλήματα που υπάρχουν για την εκχόρτωση της γραμμής, για την επέκταση της ηλεκτροκίνησης προς Αγ.Αναργύρους αλλά και για την επέκταση των προαστιακών προς Παλαιοφάρσαλο.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε σε 40 λεπτά γιατί η Γενική Γραμματέας κλήθηκε εκτάκτως στο Μαξίμου.

Εκτίμηση μας μετά την συνάντηση είναι ότι για το θέμα των προσλήψεων θα χρειαστεί συνεχής αγώνας απο το Σωματείο μας, ότι το θέμα της επιστροφής των μεταταχθέντων επιτέλους  θα προχωρήσει, ενώ ενδεχομένως να ανοίξει και το θέμα των συναδέλφων απο ΣΤΑ.ΣΥ και ΟΣΥ.
Τέλος για την ΣΣΕ , είναι ξεκάθαρο πως οι νέες Διοικήσεις θα τρέξουν το θέμα.
Κρατάμε την θετική στάση της πολιτικής ηγεσίας για το επίδομα ευθύνης και αναμένουμε τις εξελίξεις το επόμενο διάστημα.
Για την ιδιωτικοποίηση θεωρούμε πλέον βέβαιο ότι θα αλλάξουν μονο οι όροι, παρά τις προεκλογικές δεσμεύσεις της σημερινής Κυβέρνησης για το αντίθετο .
Οι μηχανοδηγοί οφείλουν να είναι σε ετοιμότητα γιατί η ΣΣΕ αποτελεί καίριο ζήτημα για όλους.
Το ίδιο και η ανατροπή της πολιτικής της ιδιωτικοποίησης.


Το στέκι της έλξης 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου