Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

Δελτίο Τύπου της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις καταργήσεις δρομολογίων

Στο πλαίσιο εξοικονόμησης προσωπικού και τροχαίου υλικού η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αντί να έχει φροντίσει εγκαίρως να καλύψει τις όποιες ελλείψεις προσωπικού υπήρχαν εν όψει καλοκαιριού, αποφάσισε να προχωρήσει σε περικοπές δρομολογίων, δείχνοντας για ακόμα μία φορά προχειρότητα και κοινωνική αναλγησία. Μάλιστα
μέσα στα δρομολόγια που καταργούνται, είναι και τα 1510-1511, τα οποία εκτελούν τα δρομολόγια από Αθήνα για Λιανοκλάδι και αντίθετα, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα και πολλούς ενδιάμεσους σταθμούς με οικονομική τιμή εισιτηρίου. Σημειώνουμε δε ότι τα συγκεκριμένα δρομολόγια εκτός των άλλων εξυπηρετούν κυρίως εργαζόμενους της επαρχίας (Λιανοκλάδι – Θήβα), οι οποίοι δεν διαθέτουν άλλο τρόπο μετάβασης στις εργασίες τους! 
Οφείλουμε να υπενθυμίσουμε στις διοικήσεις ότι δεν είναι τα πάντα αριθμοί και ότι σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς η εταιρεία οφείλει να μην ξεχνά ότι ο πρωταρχικός κοινωνικός  ρόλος που επιτελεί το τρένο είναι η ασφαλής και οικονομική μεταφορά του πολίτη.
Ζητούμε την άμεση κάλυψη των κενών θέσεων εργασίας σε όλους τους  κλάδους καθώς και την πύκνωση των δρομολογίων, ειδικότερα σε περιόδους αιχμής!

ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΗΣ 
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
    

1 σχόλιο:

  1. Όταν καταργούνταν τα φτηνά δρομολόγια για Θεσσαλονίκη (602/603-500/501-502/503), υποτίθεται με εντολή της Τρόικας και μετά τις αμελέτητες μελέτες της Πράις, η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έλεγε ότι δεν την ενδιαφέρουν οι φτηνοί επιβάτες και ότι οι πολλές σταθμεύσεις είναι φήρα για την Εταιρεία. Τα ίδια και χειρότερα έλεγαν στελέχη που μας "έσωζαν" στη συνέχεια, για τα τραίνα προς Δυτ. Μακεδονία και Α. Μακεδονία και Θράκη. "Βούλγαροι και Τούρκοι ζουν εκεί, δεν χρειάζονται σιδηρόδρομο". "Ο σιδηρόδρομος είναι είδος πολυτελείας και απευθύνεται σε απαιτητικούς επιβάτες που μπορούν να πληρώσουν" (όπως αυτοί που πάνε για σκί στο Καιμακτσαλάν και την Αράχωβα)! Όσο μας σώζουν γιάπιδες που ζουν έξω από την κοινωνία, η εξυπηρέτηση των λαϊκών στρωμάτων θα είναι απευκταία για ένα μέσο μεταφοράς ...πολυτελείας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή