Πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του Σωματείου μας με την Διοίκηση του ΟΣΕ. Σε αυτήν συζητήθηκαν τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν στην υποδομή και στον σιδηρόδρομο.
Ο κ. Θεοφανόπουλος έκανε λόγο για
τεράστια έλλειψη προσωπικού και οικονομικών πόρων.
Ιδιαίτερα με το θέμα του προσωπικού ανέφερε ότι αν δεν γίνουν μέχρι το τέλος της χρονιάς οι απαραίτητες προσλήψεις (γύρω στις 200) θα υπάρξουν σκέψεις για περιορισμό των βαρδιών λειτουργίας.
Για το θέμα των πόρων ανέφερε ότι υπάρχει πρόβλημα μετά την μεταφορά των κεφαλαίων (αποθεματικά) στην Τράπεζα της Ελλάδας , το οποίο όμως πιστεύει ότι θα αποκατασταθεί το προσεχές διάστημα.Αναφέρθηκε και στα χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ που στέρησαν πόρους (σε παλαιότερο χρόνο ,προφανώς την διετία 2007/2009) και άρα δυνατότητες για περαιτέρω παρεμβάσεις στην υποδομή.
Για το θέμα των έργων αναφέρθηκε στο διαχρονικό πρόβλημα των διεταιρικών σχέσεων (ΟΣΕ-ΕΡΓΟΣΕ) για το ποιος παραλαμβάνει τα έργα και σε ποια κατάσταση. Η σύμβαση μεταξύ των 2 εταιρειών έληξε τον Δεκέμβρη του 2014 και θα πρέπει να προχωρήσει η υπογραφή νέας.
Αναγνώρισε ότι υπάρχουν προβλήματα στην υποδομή.
Για το φλέγον θέμα της διέλευσης των αμαξοστοιχιών απο τις γαλαρίες έγινε η παρακάτω ενημέρωση
- Στις γαλαρίες των Τεμπών και του Πλαταμώνα προχωρά άμεσα η αποκατάσταση του φωτισμού,ενώ πολλά συστήματα είναι εκτός και σχεδιάζεται να προκηρυχτεί μια εργολαβία τον Σεπτέμβρη για την μερική ανάταξη τους. Στο συμβάν του εμπορικού για διάφορους λόγους δεν λειτούργησαν αρκετές παράμετροι. Μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου θα έχουν επιλυθεί τα σημαντικότερα προβλήματα.
- Στις γαλαρίες στον Προαστιακό Αθήνας( Μέγαρα κτλπ) το προσεχές Σαββατοκύριακο θα μεταβεί κλιμάκιο για να επιθεωρήσει και να καταγράψει τις ελλείψεις που υπάρχουν προκειμένου να ξεκινήσει και εκεί η προσπάθεια αποκατάστασης τους, προσδιορίζοντας τον χρόνο αποκατάστασης (με αυτές τις ελαφριές παρεμβάσεις) για το τέλος της χρονιάς.
- Για την γαλαρία στο Ικόνιο , δεν έχει παραληφθεί ακόμα το έργο και η συντήρηση ανήκει στην ΕΡΓΟΣΕ κ τον ανάδοχο.
Θα γίνει σε συνεργασία με το Σωματείο , προσπάθεια καταγραφής των σημείων όπου υπάρχει έντονο πρόβλημα με την βλάστηση , ενώ είπε ότι έχει ξεκινήσει απο προχτές απο την Λάρισα η προσπάθεια παρεμβάσεων για το θέμα.
Ζητήθηκε απο το Σωματείο μας να ανοίξει ο σταθμός του Ευαγγελισμού για να μην υπάρχουν καθυστερήσεις και αναμονές στα τρένα.
Για την υποδομή των Τεμπών στο σημείο του εκτροχιασμού του εμπορικού είπε πως θα ξεκινήσουν έργα αποκατάστασης στην γραμμή πριν την σταθερή υποδομή ενώ εντός της γαλαρίας (όπου χρειάζονται ειδικές κατασκευές) θα υπάρξει κάποια καθυστέρηση. Υπολογίζει ότι θα μπορέσουμε εκεί να έχουμε σύντομα μια λύση.
Για την υποδομή των Τεμπών στο σημείο του εκτροχιασμού του εμπορικού είπε πως θα ξεκινήσουν έργα αποκατάστασης στην γραμμή πριν την σταθερή υποδομή ενώ εντός της γαλαρίας (όπου χρειάζονται ειδικές κατασκευές) θα υπάρξει κάποια καθυστέρηση. Υπολογίζει ότι θα μπορέσουμε εκεί να έχουμε σύντομα μια λύση.
Για την γέφυρα του Γαλλικού , η εικόνα για τον χρόνο αποκατάστασης ενδεχομένως να αλλάξει καθώς έχει ανατεθεί μελέτη σε μηχανικούς για το θέμα.
Τέθηκε απο το Σωματείο το θέμα της κακής επικοινωνίας με τα Ρ/Τ σε σημεία του δικτύου και η απάντηση είναι ότι σύντομα θα δοθεί προς χρήση το GSMR.
Θα γίνει προσπάθεια για την αποκατάσταση των ΑΣΙΔ που δεν λειτουργούν ενώ στο Βόλος - Λάρισα θα καταργηθούν (θα κλείσουν) 16-17 διαβάσεις.
Θετικά αντιμετωπίστηκε η πρόταση της ΠΕΠΕ για ηλεκτροκίνηση του τμήματος Αξιός - Γέφυρα, η πρόταση για λειτουργία του Κιάτου ενώ για το θέμα που προέκυψε χτες με την δρομολόγηση Desiro για να παρακολουθείτε η γραμμή ηλεκτροκίνησης μεταξύ Κιάτου - Κορίνθου (όπου παρατηρήθηκαν κλοπές τις τελευταίες μέρες) είπε πως άμεσα έχει συμφωνηθεί να μπούν τα συνεργεία της Allstom και έτσι το μέτρο θα είναι εντελώς προσωρινό (ημερών).
Ο Πρόεδρος του ΟΣΕ αναφέρθηκε στην εργολαβία των 168 εκ Ευρώ για την συνολική ανάταξη του δικτύου που θα πρέπει να προχωρήσει το προσεχές διάστημα προκειμένου απο 01.01.2018 το σιδηροδρομικό δίκτυο να χρειάζεται διαδικασίες συντήρησης με βάση την χρήση του.
Στην συνάντηση παρεβρέθηκαν και οi Διεθυντές κ. Πανόπουλος Πέτρος και ο κ. Δημήτρης Τσιρόγλου.
Οι 2 πλευρές συμφώνησαν ότι οι συναντήσεις θα πρέπει να γίνονται τακτικά για την καλύτερη αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου