Μια νέα τεχνική στην αντικατάσταση τροχοφόρων αξόνων εφαρμόστηκε σήμερα στο ΜΑΙ από τους έμπειρους τεχνικούς μας, η οποία αφορά σε έναν νέο τρόπο αντικατάστασης τροχών σε επιβατάμαξα με λιγότερες από 4ώρες ακινητοποίηση από την εκμετάλλευση.
Η τεχνογνωσία μεταφέρθηκε από τους OBB και τα έμπειρα στελέχη της ΕΕΣΣΤΥ και η μέθοδος είναι παρόμοια με αυτή που στις 26 του περασμένου Δεκέμβρη είχε μεταφραστεί και δημοσιευτεί από το Στέκι της Έλξης. Χρειάστηκαν μερικοί μήνες για
να επιβεβαιωθεί με τους Αυστριακούς Κατασκευαστές φορείων και να οργανωθεί στην πλήρη λεπτομέρεια η δοκιμαστική εφαρμογή της στην Ελλάδα.
Η τεχνική αυτή που υλοποιήθηκε με υποδειγματική οργάνωση και σχεδιασμό απο το τεχνικό προσωπικό επιτρέπει στην ΕΕΣΣΤΥ αντί να αφαιρεί ολόκληρα τα φορεία και να τα αποστέλλει στη Θεσσαλονίκη για αντικατάσταση τροχών, στη συνέχεια να επιστρέφουν και να τοποθετούνται στην ίδια επιβατάμαξα το λιγότερο έπειτα από 15 ημέρες, να αντικαθιστούνται απευθείας στα Μηχανοστάσια μόνο τροχοφόρους άξονες που υπάρχει επάρκεια.
Ετσι το βαγόνι ακινητοποιείται μόνο ένα πρωινό αντί 15 ημερών, ενώ αποφεύγεται ένα μεγάλο έξοδο από εργασίες που πλέον αποφεύγονται. Και πάλι συγχαρητήρια σε όλους όσους εργάστηκαν για αυτήν την εξέλιξη.
Η πράξη αυτή αποτελεί πραγματικό εξορθολογισμό οργάνωσης διοίκησης παραγωγής έργου και όχι οι οριζόντιες δράσεις ασχέτων με σιδηροδρόμους και κάθε άλλη δραστηριότητα σε αυτή τη χώρα.
Επιτέλους ας γράψουμε κάι κάτι καλό για τον σιδηρόδρομο!
Πολλά συγχαρητήρια σε ΟΛΟ το τεχνικό προσωπικό μας που παρά τις μεγάλες ελλείψεις παλεύει καθημερινά για να κρατά όρθιο τον σιδηρόδρομο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου