Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

Οι Ιταλοί της GD Infrastutture κάνουν άνω-κάτω το διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ

«Ελληνο – ιταλικός πόλεμος» στα σιδηροδρομικά έργα. Άνω – κάτω έχει γίνει το διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ, σχετικά με την κατάληξη της εργολαβίας «Ψαθόπυργος – Ρίο», αρχικού προϋπολογισμού 174 εκατ.
Στον εν λόγω διαγωνισμό,
αρχικός μειοδότης ανακηρύχτηκε η ιταλική GD Infrastutture, προσφέροντας έκπτωση 45,2%.

Ωστόσο, η ιταλική εταιρεία αποκλείστηκε από το διαγωνισμό, με αποτέλεσμα το έργο να δοθεί στο δεύτερο μειοδότη, την Τεχνική Ολυμπιακή («Πόρτο Καρράς» του Κωνσταντίνου Στέγγου), με έκπτωση 36,8%.

Το ζήτημα είναι ότι εκδηλώθηκαν φωνές, ακόμα κι εντός της ΕΡΓΟΣΕ, που υποστηρίζουν ότι αδίκως αποκλείστηκε η ιταλική εταιρεία, κρίνοντας μη επαρκείς τους λόγους (απουσία σφραγίδας).

Από την άλλη, ορισμένοι εκτιμούν ότι, πίσω από τους Ιταλούς, βρίσκεται ελληνική κατασκευαστική, με «προβληματικές σχέσεις» με την ΕΡΓΟΣΕ, αφού άφησε… μισοτελειωμένες εργολαβίες.

Η τελική κατάληξη του διαγωνισμού θα συζητηθεί στο επερχόμενο διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ. 

Πάντως, όπως εκτιμούν στελέχη του σιδηροδρομικού κλάδου, «στον άξονα Αθήνα – Πάτρα, όποιος κι εάν ανακηρυχθεί τελικός ανάδοχος στο Ψαθόπυργος – Ρίο, έργα εκτελούν σχεδόν όλες οι ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες. Να δούμε πότε θα τελειώσουν…». 

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου