Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

Επιστολή Σ.Σ. Λαρισαικού στην Διοίκηση ΟΣΕ που γεννά πολλά ερωτηματικά

  Κύριοι,
         Ο συνάδελφος και μέλος μας Απόστολος Ελαιοτριβάρης παραβρέθηκε σε συνεδρίαση του προεδρείου του σωματείου μας. Μας κατέθεσε το πόρισμα της επιτροπής που συστάθηκε  στις 2/12/2014 και αφορά το συμβάν  εκτροχιασμού της επιβατικής αμαξοστοιχίας 4424 που εκτελούσε την
διαδρομή  Αεροδρόμιο- Κιάτο. Το συμβάν έγινε 4/10/2014 και 18:15.
          Με αγανάκτηση  μας ανέφερε ότι πρόκειται για προσωπική δίωξη καθώς μετά από 10 χρόνια εργοδηγός  και με λευκό υπηρεσιακό μητρώο στις τελευταίες κρίσεις  τον εξαίρεσαν και τώρα η υπηρεσία επιλέγει να τον ποινικοποιήσει.
          Μέσα όμως στην απολογία του συναδέλφου που μας κατέθεσε και την συζήτηση που είχαμε μαζί του( με τα μέλη του προεδρείου) προκύπτουν βασικά ερωτήματα που θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια κυκλοφορίας καθώς και την συνεργασία-λειτουργία ΟΣΕ-ΕΡΓΟΣΕ. 
1ο ερώτημα: Τον χώρο που έγινε το παραπάνω συμβάν έχει παραλάβει ο ΟΣΕ από την ΕΡΓΟΣΕ; Αν έχει παραληφθεί ποιος το παρέλαβε με τόσες αρπάγες στις αλλαγές πορείας;
2ο ερώτημα: Εάν δεν έχει παραληφθεί γιατί γίνεται κυκλοφορία σε χώρο με τόσες αλλαγές κατεύθυνσης οι οποίες έχουν αρπάγες που δεν πληρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας;  Για τον λόγο αυτό τοποθετείται τάκος. Ποιος έκανε την τοποθέτηση των αρπαγών σε λάθος σημείο (σύμφωνα με το πόρισμα ) και πότε; Ο μηχανισμός αλλαγής εξασφαλίζει το κλείδωμα της αλλαγής;
3ο ερώτημα: Υπηρεσιακά στελέχη γνωρίζουν το πρόβλημα στο συγκεκριμένο τμήμα; Αν ναι τι έχουν κάνει για το πρόβλημα αυτό; Εάν όχι τι θα κάνουν από εδώ και μετά; Σας γνωρίζουμε ότι στο συγκεκριμένο τμήμα γίνεται κυκλοφορία τουλάχιστον 5 χρόνια τώρα. 
4ο ερώτημα: Έχουν μπει άλλα συνεργεία από τις 4/2/2014 ( η ημερομηνία που μπήκε ως επικεφαλής του τμήματος ο Απόστολος Ελαιοτριβάρης ) έως 4/10/2014 στο συγκεκριμένο σημείο; Αν ναι πόσα και ποιοι. Σας ενημερώνουμε ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα πρέπει να γίνεται επιθεώρηση. Οι ενδείξεις οι οποίες έχουμε είναι ότι έχουν μπει και άλλα συνεργεία σε αυτό το χρονικό διάστημα. 
          Ζητάμε γραπτές απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα και σε όποια άλλα θα προκύψουν από εδώ και μετά και επιφυλασόμεθα για τον τρόπο που θα κινηθούμε από εδώ και στο εξής.
         Ζητάμε να σταματήσει κάθε πειθαρχική διαδικασία για τον συνάδελφο, να γίνει σωστή επανεξέταση του πορίσματος και να αποδοθεί δικαιοσύνη. 

ΓΙΑ ΤΟΝ Σ.Σ. "ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΣ"
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                       Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΝΙΚ.ΤΣΙΚΑΛΑΚΗΣ                                         ΒΑΣ. ΒΕΛΑΩΡΑΣ

Η επιστολή είχε αποδέκτες τους 

ΠΡΟΣ: 1)Διευθύνοντα Σύμβουλο ΟΣΕ
                                                            Κo Θεοφανόπουλο Παναγιώτη
                                                               2) Διευθυντή Γραμμής
                                                                  Κο Πανόπουλο Πέτρο
                                                               3) Διευθυντή Δ/Κ
                                                                Κο Χρυσάγη Κων/νο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου