Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

Το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών θέλει να κλείσει ο Προαστιακός Καλαμάτας;

Οργή και θλίψη για το ληβελογραφημα της παράταξης του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών για τον Προαστιακό Καλαμάτας με τίτλο " Ανοίξανε την Καλαμάτα για να την κλείσουν για πάντα.  2600 έσοδα  -28000 έξοδα.". Οργή για τον τίτλο που δίνει -χωρίς να παραθέτει οποιοδήποτε πραγματικό στοιχείο - δικαίωμα σε όσους
δεν θέλουν την επαναλειτουργία να ομιλούν,  θλίψη γιατί αποκαλύπτεται τελικά ότι ο τυφλός κόμματικος φανατισμός συγκεκριμένων συνδικαλιστων μπορεί να φτάσει στο έσχατο σημείο της κατασυκοφάντήσης μια αξιόλογης  προσπάθειας που ξεκίνησε από την τοπική κοινωνία. Ξεχνα το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών ότι ο Προαστιακός επαναλειτουργησε τις μέρες των εορτών  μετα από αίτημα των Δήμων και απλών πολιτών της Μεσσηνίας.
Ενοχλήθηκε προφανώς ο εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ  από την παρουσία του Προέδρου του Σωματείου μας στην Καλαμάτα και την Μεσσήνη και επειδή θεωρεί ότι μόνο το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών έχει το δικαίωμα να κάνει τέτοιες κινήσεις έσπευσε να τελειώσει τον Προαστιακό Καλαμάτας.
Επειδή αξίζει τον κόπο να διαβάσουν οι σιδηροδρομικοί αλλά και οι αναγνώστες μας, κομμουνιστές να βάζουν στην ορολογία τους τις έννοιες του κόστους , της κερδοφορίας και πως το ίδιο το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών προπαγάνδιζει -με τον τίτλο του κείμενου που υπογράφει συνδικαλιστής του - το δήθεν έλλειμμα , λέγοντας πως θα το ...χρησιμοποιήσει η Κυβέρνηση, δημοσιεύουμε ολόκληρο το ληβελογραφημα.
Ο στόχος ξεκάθαρος. Κάθε προσπάθεια που γίνεται για καλό, θα χτυπιέται.
Συντάκτης του κειμένου ο μηχανοδηγός Γιώργος Κλίτσας , εκπροσωπος της ΑΣΚΕ στο ΣτΑ.
Έχουμε πει ότι πρόκειται για ένα αποτυχημένο συνδικαλιστή, που καθοδηγείται από το τυφλό προσωπικό μίσος και φτάνει στο σημείο να γράφει ασυναρτησίες πραγματικά.
Αντί να γίνεται αναφορά στο παράλογο κόστος (που ανέφερε το στέκι προχτές )  και στις αιτίες που προκαλούν αυτά τα προβλήματα  (διάσπαση εταιρειών κτλπ), βλέπουμε μια άκρα προπαγάνδα για το δήθεν έλλειμμα!
Ουτε ο Στέφανος Μάνος δεν θα έγραφε τέτοιο κείμενο!
Μιας και όμως το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών επικαλείται νούμερα, το προκαλούμε επίσημα να δημοσιοποιησει ΑΜΕΣΑ τα κόστη. 
Και αυτά του Σεπτεμβρίου του 2015 και τα τελευταία των 15 ημερών.
Για να δούμε αν υπάρχει δόση αλήθειας σε όλα αυτά και αν τελικά έχουμε δίκιο εμείς που λέμε ότι κάποιοι επιχείρησαν να κλείσουν τη συζήτηση για την καθημερινή επαναλειτουργία και βρήκαν πάτημα σε ένα πρόθυμο .... σιδηροδρομικό της κακιάς ώρας. 

 Την απόλυτη πολιτική ευθύνη έχει η παράταξη του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών αφού το κείμενο αναφέρεται ξεκάθαρα σαν άποψη της και υπογράφεται απο συνδικαλιστή της.


 Διαβάστε το κείμενο του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών που μάλιστα τυγχάνει να είναι και 2η δύναμη στον Σύνδεσμο Σιδηροδρομικών Πελλοπονήσου. ....Σωθήκατε συνάδελφοι!

Άνοιξαν την Καλαμάτα για να την κλείσουν για πάντα;2600 ευρώ έσοδα-28.000 ευρώ έξοδα.

Δυστυχώς ο οπορτουνιστικός τρόπος προσέγγισης σημαντικών θεμάτων όπως η επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου στην Πελοπόννησο, η προχειρότητα και η έλλειψη διαβούλευσης καθώς προτιμάται η προσωπική προβολή από τον κεντρικό σχεδιασμό των εγχειρημάτων οδηγούν σε άλματα στο κενό.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.Δίνουν και επιχειρήματα στον σκληρό αντι-σιδηροδρομικό πυρήνα στην Ελλάδα να χαίρεται που έκλεισε το μετρικό δίκτυο.

Η προσπάθεια που γίνεται για τον προαστιακό στην Καλαμάτα είναι μεμονωμένη και σχεδιασμένη με τεράστια προχειρότητα .
Κάνουμε και δεύτερες σκέψεις πάνω σε αυτό το πρόχειρο μοτίβο.Σκέψεις για το  αν γίνεται και επίτηδες  καθώς η κυβέρνηση επιθυμεί  την ιδιωτικοποίηση  της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  και δυστυχώς το ίδιο και οι σκοτεινοί κύκλοι που επιθυμούν να τελειώσει μια για πάντα το δίκτυο της Πελοποννήσου  αλλά και να ιδιωτικοποιηθεί ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα .
Στα 2600 ευρω έσοδα από εισιτήρια με 28.000 έξοδα το δεκαήμερο  και σύμφωνα με τα κριτήρια της καπιταλιστικής οικονομίας που ασπάζονται οι κυβερνώντες ο Προαστιακός της Καλαμάτας δίνει την δικαιολογία που έψαχναν αυτοί   που θέλουν να κλείσει ο σιδηρόδρομος  καθώς  έχουν στα χέρια τους  τα  στοιχεία  για να προπαγανδίσουν τα γνωστά περί ελλειμμάτων και  το λοιπά πομπώδη όπως το'' να μεταφέρουμε κάθε επιβάτη με ταξί φτηνότερα θα κόστιζε στο κράτος''
Γιατί όμως καταλήγουμε έτσι  ;Πολύ απλά όταν κάθε ενέργεια έχει αφετηρία την κομματική ή προσωπική προβολή ,όταν προσπαθούν να στρέψουν τα φώτα μακριά απο τα προβλήματα όπως το ενιαίο μισθολόγιο ή το ασφαλιστικό ,την ιδιωτικοποίηση κλπ αρχίζουν τις σπασμωδικές κινήσεις και τις... φιέστες.
Είμαστε επίσης και εξαιρετικά καχύποπτοι  με τα κίνητρα μερικών  καθώς λίγο πριν την ιδιωτικοποίηση  η κυβέρνηση επιθυμεί οικονομικά στοιχεία για να  την δικαιολογήσει στην κοινωνία  με τα γνωστά επιχειρήμτα περί ελλειμμάτων ,αμοιβών,υποδομών,τελών και ο κομματικός στρατός έτρεξε για να της τα παρέχει στήνοντας την όλη κατάσταση στην Καλαμάτα.Δεν είναι τυχαίες οι δηλώσεις Τατούλη περί νέων μοντέλων στον σιδηρόδρομο στην Πελοπόννησο κάτι που δεν κατανοούμε.Υπάρχει κάποιο άλλο μοντέλο εκτός από το άνοιγμα του δικτύου στην Πελοπόννησο με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να το λειτουργεί;
Και για να προλάβουμε τους πονηρούς που θα θελήσουν να σχολιάσουν κακεντρεχώς....
Καλά εσείς εκεί στο ΠΑΜΕ σιδηροδρομικών είστε κατά του ανοίγματος του προαστιακού στην Καλαμάτα; Δεν θέλετε το τραίνο; ..και άλλα τέτοια συριζοειδή ..
Οχι μόνο δεν είμαστε κατά αλλά δεν καταλαβαίνουμε και την λογική της τμηματικής επαναδραστηριοποίησης.Δεν καταλαβαίνουμε την παράξενη μόδα με τους προαστιακούς που εξυπηρετούν μόνο τοπικά.Είναι κάτι διαφορετικό η Καλαμάτα απο το Άργος το Ναύπλιο την Κυπαρισσια;
Είμαστε υπέρ  της ολικής επαναφοράς του σιδηροδρόμου σε όλη την Πελοπόννησο ως μέσου κοινωνικής  μεταφοράς και της ανάπτυξης  με  λαϊκό προσανατολισμό.Ως μέσο ενίσχυσης της τοπικής οικονομίας και της σύνδεσης από άκρο σε άκρο  σε όλες τις αποκλεισμένες περιοχές.
Σιδηρόδρομος παντού και σιδηρόδρομος ανοιχτός για όλους του πολίτες με φθηνό εισιτήριο.Σιδηρόδρομος που δεν θα ασχολείται με ελλείμματα καθώς η λαική οικονομία δεν ασχολείται με το κέρδος αλλά με τον άνθρωπο.
Σιδηρόδρομος ενιαίος - δημόσιος- λαική περιουσία και όχι λάφυρο της κομματοκρατίας και των εργολάβων
Θελουμε να ζωντανέψουν οι ράγες παντού και όχι να βλέπουμε φιέστες για ένα κομματικό κοινό που του κλείνουν το μάτι οι αβανταδοροι της κυβέρνησης  και που επιθυμούν  να βάλουν στο τέλος ταφόπλακα σε αυτές ή να τις παραδώσουν σε ιδιώτες.


Η δικιά μας απάντηση 

Όσο χτυπάτε το σιδηρόδρομο τόσο μας πεισμώνετε. 
Το στέκι θα αποδείξει ότι ο Προαστιακός Καλαμάτας είναι βιώσιμος κ πρέπει να επαναλειτουργήσει.
Εκτός αν νομίζουν στο ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών ότι Προαστιακό δικαιούται να έχει μόνο η Πάτρα και όχι η τρίτη πόλη του Μοριά.
Και φυσικά με το κείμενο αυτό στο τέλος θα πιστέψουμε τα όσα ακούγαμε κατά καιρούς για αυτούς που δεν θέλουν να λειτουργήσει το τρένο στην Πελοπόννησο. 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου