«Θα συγκεντρώνει τα προϊόντα της Κεντρικής Ελλάδας για να φτάνουν γρήγορα, ασφαλή και φτηνά στα μεγάλα λιμάνια» δηλώνει στην «Ε» ο πρόεδρος της ΓΑΙΑΟΣΕ κ. Σχίζας
Εμπορευματικό Κέντρο στη Λάρισα με στόχο η περιοχή να μετατραπεί σιδηροδρομικά σε έναν
συγκεντρωτικό «πόλο» αγροτικών και όχι μόνο προϊόντων με στόχο να φτάνουν φτηνά, γρήγορα και με ασφάλεια στα μεγάλα λιμάνια της χώρας, σκέφτεται να δημιουργήσει η ΓΑΙΑΟΣΕ.
Η Λάρισα μπορεί να μην έχει λιμάνι όμως η δυναμική της και η γεωγραφική της θέση, είναι σύμφωνα με την επιχείρηση τέτοιες που μπορούν να φιλοξενήσουν το πρώτο χερσαίο (χωρίς απευθείας σύνδεση με λιμάνι δηλαδή) Εμπορευματικό Κέντρο. Αυτό αποκάλυψε στην «Ε» ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ κ. Αθανάσιος Σχίζας, χωρίς όμως να μπει σε λεπτομέρειες στην παρούσα φάση καθώς πρόκειται για ένα σενάριο σε πολύ πρώιμο στάδιο. Έστω και ως τέτοιο όμως, έχει μεγάλη σημασία για την ευρύτερη περιοχή.
«Η λογική μας είναι ότι προσπαθούμε να δημιουργήσουμε στον σιδηροδρομικό άξονα μια σειρά από εμπορευματικά κέντρα με «ηγέτη» αυτό του Θριάσιου Πεδίου.
Θα ακολουθήσει το εμπορευματικό κέντρο στη Θεσσαλονίκη στην περιοχή του στρατοπέδου Γκόνου ενώ θα ακολουθήσει η Αλεξανδρούπολη» τονίζει και συνεχίζει:
«Αυτά σε πρώτη φάση γιατί αμέσως μετά στο μυαλό μας είναι ακόμα και η περιοχή της Λάρισας. Μπορεί να μην διαθέτει λιμάνι όμως η γεωγραφική της θέση και η αγροτική της φύση είναι τέτοια στοιχεία που της δίνουν το πλεονέκτημα, αν βρεθούν οι κατάλληλες συνθήκες εν τέλει, να φιλοξενήσει το πρώτο χερσαίο εμπορευματικό κέντρο που θα δώσει μεγάλο αβαντάζ σε πολλούς παραγωγούς και εταιρίες απ’ όλη την Κεντρική Ελλάδα. Όλοι αυτοί θέλουν να διαθέσουν γρήγορα, με ασφάλεια και φυσικά φτηνά τα προϊόντα τους. Θα φτάνουν στα μεγάλα λιμάνια και από εκεί θα φεύγουν για τους προορισμούς τους» εξηγεί μεταξύ άλλων στην «Ε».
Μιλώντας γενικότερα για την κατασκευή εμπορευματικών κέντρων και ειδικότερα η κατασκευή του Θριάσιου Πεδίου είχε υπογραμμίσει πρόσφατα πως αυτό θα αλλάξει δραματικά τις μεταφορές στη χώρα μας ανοίγοντας νέους ορίζοντες στις συνδυασμένες μεταφορές. Μάλιστα τόνιζε πως το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου Πεδίου, θα παίξει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών καθώς η παραγωγικότητά του ενισχύεται και από τη λειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης του Θριασίου με το Λιμάνι Νέου Ικονίου, όπου λειτουργεί τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων. Προ ημερών δημοσίευμα της «Ημερησίας» μάλιστα, ανέφερε πως σύμφωνα με μελέτες που έχουν υλοποιηθεί τα οφέλη που αναμένονται από τη δημιουργία του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο αλλά και από το δεύτερο εμπορευματικό που αναμένεται να κατασκευαστεί στο στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη είναι ιδιαίτερα σημαντικά.
Ερωτώμενος ο κ. Σχίζας για το πώς σκέφτονται να κινηθούν στο μέλλον, υπογράμμισε πως κάτι τέτοιο δεν θα γίνει άμεσα, αναφέροντας όμως πως θα βρίσκεται στη Λάρισα την ερχόμενη Παρασκευή και θα έχει συνάντηση με τη δημοτική αρχή για διάφορα ζητήματα.
Η ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. είναι επιχείρηση δημόσιας ωφέλειας, με μέτοχο το Ελληνικό Δημόσιο, που δραστηριοποιείται στον χώρο της ανάπτυξης και διαχείρισης της σιδηροδρομικής ακίνητης περιουσίας καθώς και στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω ΑΠΕ.
Σύμφωνα με τον επίσημο ιστότοπό της είναι ένας από τους μεγαλύτερους διαχειριστές ακινήτων σε ολόκληρη τη χώρα και διαχειρίζεται εκτάσεις 100.000 στρεμμάτων και πλήθος κτιρίων άνω των 4500 με εμβαδόν 540.000 τ.μ. Η εταιρεία δεν χρηματοδοτείται από τον κρατικό προϋπολογισμό ή τον ΟΣΕ Α.Ε. και παρουσιάζει σημαντική κερδοφορία, όπως υπογραμμίζεται στο προφίλ της.
- See more at: http://www.eleftheria.gr/%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1/%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B1/item/102227-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BA%CE%AD%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B1.html#sthash.aMSRBpEm.dpuf
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου