Το στέκι της έλξης χαιρετίζει την στάση της Λαϊκής Ενότητας για το θέμα των σιδηροδρόμων!
Πραγματοποιήθηκε σήμερα στις 05/02/2016 συνάντηση αντιπροσωπείας της ΛΑ.Ε με επικεφαλής τον Παν. Λαφαζάνη και τα μέλη του Π.Σ, Δημ. Στρατούλη, Στάθη Λεοτσάκο, Μάξιμο Μπόλα, με το Προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών
(Πρόεδρος Παναγ. Παρασκευόπουλος, Αν. Γεν. Γραμμ. Πέτρος Παναγούλιας, Οικον. Γραμ. Γιάννης Ντίτσας, Αν Οικ. Γραμμ. Γιώργος Ζαφειρόπουλος, Οργαν. Γραμμ. Νώντας Θεοφωρόπουλος, Μέλοι Διοικητικού Συμβουλίου Τερζόγλου Παναγιώτης, Γιάννης Αμπελουργός)
ΕΘΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΣΕ
Μετά τη συνάντηση ο Παναγιώτης Λαφαζάνης έκανε την παρακάτω Δήλωση:
«Το σχεδιαζόμενο μνημονιακό ξεπούλημα του ομίλου ΟΣΕ αποτελεί σχεδιασμό μείζονος εθνικού εγκλήματος και απόδειξη άθλιας δουλοφροσύνης προς τους πιστωτές.
Όσοι προχωρήσουν σε ένα τέτοιο εθνικό έγκλημα, γρήγορα θα λογοδοτήσουν για τις πολιτικές αλλά και τις ποινικές ευθύνες τους.
Οι εθελόδουλες κυβερνήσεις δεν έχουν κανένα δικαίωμα να πουλάνε λιμάνια και το σιδηροδρομικό δυναμικό της χώρας όσο και αν φρόντισαν και μεθόδευσαν την υποβάθμιση και απαξίωση τους.
Η Ελλάδα, αντίθετα, θα έπρεπε να αναβαθμίσει το λιμάνι του Πειραιά ως δημόσιο λιμάνι και να ανασυγκροτήσει τον ΟΣΕ ως ενιαία δημόσια σιδηροδρομική επιχείρηση και με τα δύο αυτά εθνικά εργαλεία να προωθούσε ένα ευρύ εθνικό σχεδιασμό, που θα μετέτρεπε τη χώρα μας σε σύγχρονο αμφίδρομο διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο ανάμεσα σε Ασία και Ευρώπη.
Το ξεπούλημα των ελληνικών σιδηροδρόμων δεν θα περάσει, όπως δεν θα περάσουν και τα εφιαλτικά μέτρα του τρίτου μνημονίου.
Η χώρα με τους αγώνες του λαού και με πρωτοπόρο τη ΛΑ.Ε στη συγκρότηση ριζοσπαστικού προοδευτικού μετώπου, γρήγορα θα μπει σε ανατρεπτική αντιμνημονιακή τροχιά.»
Όσοι προχωρήσουν σε ένα τέτοιο εθνικό έγκλημα, γρήγορα θα λογοδοτήσουν για τις πολιτικές αλλά και τις ποινικές ευθύνες τους.
Οι εθελόδουλες κυβερνήσεις δεν έχουν κανένα δικαίωμα να πουλάνε λιμάνια και το σιδηροδρομικό δυναμικό της χώρας όσο και αν φρόντισαν και μεθόδευσαν την υποβάθμιση και απαξίωση τους.
Η Ελλάδα, αντίθετα, θα έπρεπε να αναβαθμίσει το λιμάνι του Πειραιά ως δημόσιο λιμάνι και να ανασυγκροτήσει τον ΟΣΕ ως ενιαία δημόσια σιδηροδρομική επιχείρηση και με τα δύο αυτά εθνικά εργαλεία να προωθούσε ένα ευρύ εθνικό σχεδιασμό, που θα μετέτρεπε τη χώρα μας σε σύγχρονο αμφίδρομο διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο ανάμεσα σε Ασία και Ευρώπη.
Το ξεπούλημα των ελληνικών σιδηροδρόμων δεν θα περάσει, όπως δεν θα περάσουν και τα εφιαλτικά μέτρα του τρίτου μνημονίου.
Η χώρα με τους αγώνες του λαού και με πρωτοπόρο τη ΛΑ.Ε στη συγκρότηση ριζοσπαστικού προοδευτικού μετώπου, γρήγορα θα μπει σε ανατρεπτική αντιμνημονιακή τροχιά.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου