Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 3 Μαΐου 2016

Κρίσιμος μήνας ο Μάιος για τις ιδιωτικοποιήσεις

ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΕΕΣΣΤΥ.Εν αναμονή δεσμευτικών προσφορών έως τις 31 Μαΐου
Η είσοδος ιδιωτών στις ελληνικές εμπορικές σιδηροδρομικές μεταφορές που ήδη προχωράει, προκαλεί αμφιβολίες σε μεγάλο μέρος της αγοράς για την αξία των προτάσεων που μπορεί να προσελκύσει η ιδιωτικοποίηση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι Rossiyskie Zheleznye Dorogi, η ελληνική εισηγμένη ΓΕΚ Τέρνα και οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι Ferrovie dello Stato Italiane είναι οι τρεις όμιλοι που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την εξαγορά του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο πλαίσιο του επαναπροκηρυχθέντος διαγωνισμού του ΤΑΙΠΕΔ.

Πηγές της αγοράς εκτιμούν πως η απουσία της Cosco, βασικού χρήστη των εμπορευματικών μεταφορών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μαζί με τους πελάτες της στο λιμάνι του Πειραιά, περιορίζει τον ανταγωνισμό για το τίμημα.
Την ίδια ώρα έχουν ζητηθεί από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων δύο άδειες από ιδιωτικές επιχειρήσεις: την Piraeus Europe Asia Rail Logistics και τη Rail Cargo Logistics Goldair. Η Rail Cargo Logistics Goldair, κοινοπραξία των αυστριακών σιδηροδρόμων με την ελληνική Goldair, έχει ήδη λάβει τη σιδηροδρομική άδεια και προχωράει πλέον τις διαδικασίες για την πιστοποίηση τροχαίου υλικού και μηχανοδηγών. Η εταιρεία κινείται για την προμήθεια τροχαίου υλικού ώστε να εξυπηρετεί όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο, από το Ικόνιο του Πειραιά έως τα βόρεια σύνορα της χώρας. Ανάλογα αναμένεται να κινηθεί και η Piraeus Europe Asia Rail Logistics. Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι μόνο μνημονιακή υποχρέωση, αλλά και δέσμευση της χώρας για τη διαγραφή χρεών της που έχουν κριθεί κρατικές επιδοτήσεις και εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο διακανονισμού των κρατικών επιδοτήσεων του ΟΣΕ με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών, με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα, είναι η 31η Μαΐου.

Την ίδια ημέρα λήγει και η προθεσμία για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών για την Εταιρεία Συντήρησης Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ). Στον διαγωνισμό αυτό συμμετέχουν σχήμα της γαλλικής Alstom με τον όμιλο Κοπελούζου, η Siemens και οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι σε κοινοπραξία με τη ΓΕΚ Τέρνα.

Από την kathimerini.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου