Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Γέφυρα ενός χιλιομέτρου θα συνδέσει τον Σ.ΕΜΠΟ. του ΟΛΘ με το σιδηρόδρομο. Τα οφέλη

Σημαντικές ωφέλειες στη διακίνηση εμπορευμάτων μεταξύ σιδηροδρόμου και λιμένα Θεσσαλονίκης θα επιφέρει η ολοκλήρωση τριών χιλιομέτρων σιδηροδρομικού δικτύου, που χωρίζουν τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων (Σ.ΕΜΠΟ.) από το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Σήμερα, τα εμπορεύματα διακινούνται μέσω της γραμμής που διασχίζει εγκάρσια την οδό 26ης Οκτωβρίου και εισέρχεται από την «Πύλη 11», δημιουργώντας προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων και καθυστερώντας τη μεταφορά.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η ελλιπής σιδηροδρομική σύνδεση από τον ΟΛΘ έως το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο επηρεάζει κατά περίπου 30% το κόστος της σιδηροδρομικής μεταφοράς εμπορευμάτων προς τις γειτονικές χώρες.
Η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου εκπονήθηκε για λογαριασμό της ΕΡΓΟΣΕ και έλαβε τη θετική γνωμοδότηση της Μητροπολιτικής Επιτροπής Θεσσαλονίκης της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της μελέτης, η χάραξη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής θα είναι μήκους τριών χιλιομέτρων, από το λιμάνι προς την επαρχιακή οδό Θεσσαλονίκης - Καλοχωρίου.Τμήμα ενός χιλιομέτρου θα είναι γέφυρα, η οποία θα διασταυρώνεται ανισόπεδα με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο της περιοχής σε τέσσερις θέσεις και θα περνά πάνω από την οδό 26ης Οκτωβρίου, τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ, την υφιστάμενη σιδηροδρομική γέφυρα προς τις πετρελαϊκές εγκαταστάσεις και την οδό Γιαννιτσών.
Εκεί που τελειώνει η γέφυρα, η γραμμή θα καταλήγει στο υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο, στην περιοχή του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Ο προϊστάμενος του τμήματος Σιδηροδρομικών Εργων της διεύθυνσης Μελετών της ΕΡΓΟΣΕ, Μιχάλης Αναστασάκης γνωστοποίησε ότι το έργο έχει προϋπολογισμό 15 εκατομμύρια ευρώ και η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη. Ορίζοντας ολοκλήρωσης είναι το 2022.
Metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου