Σας έχουμε πολλάκις οχλήσει και επιστήσει την προσοχή αναφορικά με την αναγκαιότητα ύπαρξης τουλάχιστον δύο υπαλλήλων του κλάδου Κίνησης και Ελέγχου αμαξοστοιχιών (προϊστάμενος αμαξοστοιχίας και συνοδός) σε εκάστη αμαξοστοιχία (επιβατική ή εμπορική), προκειμένου να διασφαλίζεται η εύρυθμη
λειτουργία της, αλλά και να απομακρύνεται ο κίνδυνος πρόκλησης ατυχημάτων.
Τα συμβάντα του πρόσφατου παρελθόντος (εκτροχιασμοί στα οπίσθια βαγόνια των αμαξοστοιχιών, πυρκαγιές σε βαγόνια λόγω τεχνικών προβλημάτων και άλλα πολλά) έχουν καταδείξει ακόμη περισσότερο το μέγεθος της συγκεκριμένης αναγκαιότητας, αφού είναι πλέον βέβαιον και γνωστό στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ, ότι τέτοια φαινόμενα θα είχαν εκλείψει, άλλως θα είχαν μετριαστεί, εάν επί της εκάστοτε αμαξοστοιχίας υπήρχαν τουλάχιστον δύο υπάλληλοι του κλάδου Κίνησης και Ελέγχου αμαξοστοιχιών (προϊστάμενος αμαξοστοιχίας και συνοδός), καθώς και ένας υπάλληλος (συνοδός) του συγκεκριμένου κλάδου στο τελευταίο βαγόνι των εμπορικών αμαξοστοιχιών, έχοντας την δυνατότητα να εποπτεύουν το σύνολο αυτής, να αντιλαμβάνονται ταχύτερα και ευχερέστερα ό,τι συμβαίνει επ΄αυτής, κάτι που ασφαλώς δεν μπορεί να πράξει επαρκώς μόνος του ο ένας.
Η ύπαρξη τουλάχιστον 2 υπαλλήλων του κλάδου Κίνησης και Ελέγχου αμαξοστοιχιών (προϊστάμενος αμαξοστοιχίας και συνοδός) επί του τραίνου δεν αντίκειται στην κείμενη νομοθεσία, αλλά αντίθετα επιβάλλεται από αυτή, καθόσον προβλέπεται είτε ρητά είτε εξ αντιδιαστολής από πολλά άρθρα του Γενικού Κανονισμού Κίνησης, αλλά και των εγχειριδίων ασφαλούς εργασίας στις διάφορες σιδηροδρομικές σήραγγες.
Συνεπώς και δια της παρούσης επαναφέρουμε το πάγιο αίτημά μας για την στελέχωση των επιβατικών αμαξοστοιχιών με δύο τουλάχιστον υπαλλήλους του κλάδου Κίνησης και Ελέγχου αμαξοστοιχιών (προϊστάμενος αμαξοστοιχίας και συνοδός) και ενός υπαλλήλου (συνοδός) του συγκεκριμένου κλάδου στις εμπορικές αμαξοστοιχίες, αίτημα σύμφυτο και με την επιστροφή των μεταταγμένων μας συναδέλφων, για την οποία αγωνιστήκαμε και επιτύχαμε και οι οποίοι είναι ικανοί και μπορούν άμεσα να αναλάβουν τα σχετικά καθήκοντα.
Σας υπενθυμίζουμε, ότι είμεθα πάντοτε στην διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνηση. Μπορούμε να θέσουμε υπόψιν σας συγκεκριμένες διατάξεις που υποστηρίζουν το αίτημά μας και να σας εξηγήσουμε με πλείστα επιχειρήματα την θέση μας. Σε αντίθετη περίπτωση, σας τονίζουμε, ότι θα είστε υπεύθυνοι για οτιδήποτε συμβεί από την αμέλειά σας αυτή, την οποία δεν πρόκειται πλέον να ανεχθούμε ή "να βάλουμε πλάτη".
Αθήνα, 16 Σεπτεμβρίου 2016
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Παν. Κολοκοτρώνης Κων. Σκουτέλας
Αναρτήθηκε από ΠΕΠ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις 2:33 π.μ.
Την μέρα που έληγε η προθεσμία και θα κάνανε πρόταση για τα κυκλώματα εργασίας στείλανε επιστολή διαμαρτυρίας εμπλέκοντας και τους μηχανοδηγούς.Η φασαρία γίνεται για τις διανυκτερεύσεις.Έτσι η επιστολή είναι απλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκυρη,άκυρη,άκυρη.
Δεν ξέρω για την παρατήρηση που γράφετε παραπάνω,αλλά ως προς το κανονισμό κυκλοφορίας έχουν δίκιο,δεν έχουν αλλάξει τα σχετικά άρθρα του,και ως εκ τούτου καλά κάνουν και τα αναφέρουν,για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη
ΑπάντησηΔιαγραφή