Προβληματίζει πραγματικά όλους μας αυτό που συμβαίνει με την πλειοψηφία της ΠΟΣ που έχει ανάγει εδώ και 7 μήνες (όπως και η ίδια παραδέχεται στην επιστολή της) σε κομβικό θέμα αυτό του Οργανογράμματος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ούτε για την
ιδιωτικοποίηση τέτοιος πόνος θα έλεγε κάποιος παρατηρητής.
Όπως σήμερα δεν έλειψαν στην συνάντηση της ΠΟΣ με τα Σωματεία - ενόψει της διαβούλευσης- οι τοποθετήσεις φωτιά για το θέμα απο συνδικαλιστές που είχαμε καιρό να ακούσουμε, η αλήθεια είναι.
Για παράδειγμα, απορήσαμε με την τοποθέτηση του συναδέλφου Θεοδωρόπουλου που έθεσε ως προαπαιτούμενο για το Οργανόγραμμα να γίνουν οι τοποθετήσεις του προσωπικού σε έδρες.
Όταν ρωτήθηκε γιατί δεν είχε αυτήν την άποψη όταν ψηφίστηκε το Οργανόγραμμα (Μάρτης 2013) ή όταν έγινε η τροποποιητική (Δεκέμβρης 2013) ή όταν έγιναν οι τελευταίες προαγωγές (Μάης 2014), απλά δεν απάντησε.
Ή ας το πούμε καλύτερα είπε ότι ...οι προηγούμενοι τα κάνανε αυτά κ φτάσανε το ΠΑΣΟΚ στο 4%, οι σημερινοί ας κάνουν τα σωστά!
Ο Νώντας προχώρησε ακόμα περισσότερο την σκέψη του, λέγοντας πως δεν υπάρχει σύστημα αξιολόγησης στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αμφισβητώντας προφανώς και την δική του τοποθέτηση ως Προϊσταμένου Υπηρεσίας τον Μάη του 2014.
Αλλά τότε θα υπήρχε μάλλον σύστημα αξιολόγησης, εμείς δεν θα το είχαμε δεί...(...).
Μας εξέπληξε και η τοποθέτηση του συναδέλφου Τουρλή , καθώς πριν μια βδομάδα το Σωματείο είχε στείλει επιστολή για το θέμα.
Σήμερα, βλέποντας το προσοντολόγιο ο συνάδελφος ξιφούλκησε ενάντια στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για την παράγκα που επιχειρεί να χτίσει. Δεν κατανοούμε αν η τοποθέτηση του για το Οργανόγραμμα θα εξαρτάται απο το προσοντολόγιο ή απο το Οργανόγραμμα κάθε αυτό.
Θα πρέπει πρώτα να γκρεμίσει την μπλέ-πράσινη πολυκατοικία,σχολίασε παρευρισκόμενος ακούγοντας τον συνάδελφο, προκαλώντας θυμηδία στο ακροατήριο...
Στην επιθετική του τοποθέτηση ο συνάδελφος τόνισε και αυτό που συμφωνούμε όλοι,ότι δεν θα πρέπει να χάσει η έλξη θέσεις στο νέο Οργανόγραμμα και φυσικά να μην θιγούν πρόσωπα.
Τέλος το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών δια του εκπροσώπου του ζήτησε να μην συμμετέχει η ΠΟΣ στην διαβούλευση αν δεν γίνουν οι τοποθετήσεις.
Αυτό που διαπιστώνουμε είναι ότι η επίκληση των τοποθετήσεων του προσωπικού είναι προσχηματική, όπως κατά την άποψη μας είναι και παρελκυστική η τακτική της ΠΟΣ που ξεκάθαρα φαίνεται ότι δεν θέλει το νέο Οργανόγραμμα.
Αλλά σήμερα φάνηκε ότι ίσως δεν θέλει και τις προαγωγές. Γιατί δεν εξηγείται διαφορετικά το ερώτημα περί χρονικού ορίζοντα για την προκήρυξη των θέσεων στο νέο Οργανόγραμμα.
Και ο πλέον κακοπροαίρετος καταλαβαίνει ότι είτε στο νέο είτε στο παλιό Οργανόγραμμα για τις προαγωγές θα απαιτηθεί το ίδιο χρονικό διάστημα.
Αυτό όμως που πραγματικά μας ανησυχεί είναι η ηρεμία που υπάρχει απο την πλευρά της ΠΟΣ για το θέμα της ιδιωτικοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ.
Αν δεν κάνουμε λάθος στις αρχές Δεκέμβρη θα έχουμε δεσμευτικές προσφορές.
Όποιος συγκρίνει την δουλειά που κάναν τα Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ,το διάστημα που μεσολάβησε μέχρι την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών, τις κινητοποιήσεις, τις δημόσιες εμφανίσεις και τις καθημερινές παρεμβάσεις σε όλους τους φορείς, με την σημερινή αδράνεια της ΠΟΣ, καταλαβαίνει πολλά.
Εμείς θα συμβουλεύαμε την νέα Διοίκηση της ΠΟΣ,να ασχοληθεί με την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ πιο ζεστά.
Άλλωστε και το ΠΑΜΕ αυτό ζήτησε και μάλιστα εγγράφως,βλέποντας τα προφανή.
Η μάχη που δίνει η ΠΟΣ φαντάζει σε πολλούς ως μάχη οπισθοφυλακής για να διαφυλάξει κεκτημένα λίγων.
Κανέναν δεν πείθουν συνδικαλιστές της,όταν αναφέρονται στις τοποθετήσεις του προσωπικού σε έδρες.
Το ανακάλυψαν τώρα, ενώ χαρακτηρίζουν προκλητική την στάση της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για εντυπώσεις.
Γιατί αν ήταν ουσιαστικός ο χαρακτηρισμός αυτός, θα τον βλέπαμε και για την προηγούμενη Διοίκηση που δεν έκανε τις τοποθετήσεις απο το 2012!
Αλλά τότε στην χώρα υπήρχε Δημοκρατία,δεν υπήρχαν μνημόνια και κυρίως κυβερνούσαν Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ, οι πολιτικοί φορείς δηλαδή των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ.
Αυτά προς το παρόν και επιφυλασόμεθα.
Γιατί η ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ δεν πρέπει και δεν θα περάσει αμαχητή.
Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Δεν θέλουμε να σκεφτόμαστε τι θα ακούγαν συνδικαλιστές στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ πέρυσι το καλοκαίρι αν είχαμε αυτήν την ηρεμία λίγο πριν τις δεσμευτικές προσφορές....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου