Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

Στη Βουλή έφτασε το θέμα της συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου Δράμας-Κομοτηνής

Χ. Κεφαλίδου: «Ο Ν. Δράμας απομονώνεται εδώ και ένα χρόνο συστηματικά… 
Η ανάπτυξη, έτσι όπως την ευαγγελίζεται η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, μάλλον δεν περνά από τη Δράμα!»
ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ έφτασε τελικά το θέμα της συντήρησης και ανάταξης του σιδηροδρομικού δικτύου μεταξύ Δράμας – Κομοτηνής, με ερώτηση της Δραμινής βουλευτού κας Χαράς Κεφαλίδου.

Το θέμα έφερε στη δημοσιότητα ο «Πρωινός Τύπος» στις 14 Οκτωβρίου 2016, δημοσιεύοντας μια επιστολή του Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανικών του ΟΣΕ, στην οποία εκφράζονταν η αγωνία τους για τη χρηματοδότηση των έργων. Υπενθυμίζουμε ότι, αν και ο ΟΣΕ έκλεισε τη γραμμή και μεταφέρει τους επιβάτες του τρένου από τη Δράμα προς τη Θράκη με λεωφορεία, παρ’ όλα αυτά, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπίρτζης, δεν έχει υπογράψει την αποδέσμευση χρηματικού ποσού 3.050.000 ευρώ, από τα αποθεματικά του ΟΣΕ προκειμένου να προχωρήσουν άμεσα τα έργα.

Στο μεταξύ, στις 17 Οκτωβρίου 2016, η βουλευτής Δράμας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης κα. Χ. Κεφαλίδου, φέρνει το θέμα στη Βουλή, με ερώτηση που απευθύνει στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπίρτζη.

Στην ερώτησή της η κα. Κεφαλίδου, σημειώνει μεταξύ άλλων ότι, η Δράμα, πριν τη διακοπή της γραμμής και μετά τη μείωση των δρομολογίων του ΟΣΕ λόγω οικονομικής κρίσης, εξυπηρετούσε τις ανάγκες της με μόλις 2 δρομολόγια ημερησίως. Με τη διακοπή, το κοινό έχει υποβληθεί σε επιπλέον ταλαιπωρία -χωρίς συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα- με τη χρήση λεωφορείων προς τον προορισμό τους.

Η βουλευτής, ρωτά τον Υπουργό πόσο θα διαρκέσει η διακοπή της σιδηροδρομικής σύνδεσης Δράμας-Κομοτηνής, αν έχει προβλεφθεί η χρηματοδότηση των έργων συντήρησης και ποιο το χρονοδιάγραμμα των εργασιών.

Η ερώτηση

Αναλυτικότερα, η ερώτηση της κας. Κεφαλίδου στη Βουλή έχει ως εξής:

[Με Δελτίο Τύπου που εξέδωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις 23/9/2016 ενημέρωσε το επιβατικό κοινό ότι «από την Κυριακή 25/09/2016 θα προχωρήσει σε διακοπή της σιδηροδρομικής σύνδεσης Δράμας – Κομοτηνής, επ’ αόριστον, λόγω έργων που έχει ανακοινώσει ο διαχειριστής της υποδομής (ΟΣΕ)».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Κώστας Πετράκης σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στις 22/9/2016 για το θέμα στην αίθουσα σιδηροδρομικού σταθμού Δράμας, μίλησε για «προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης και επιδιόρθωσης» του δικτύου, προσθέτοντας ότι «ελπίζουνε ότι σε 9 μήνες θα παραδοθεί ένα τμήμα».

Σε άρθρο του Θανάση Πολυμένη στην εφημερίδα “Πρωινός Τύπος” Δράμας στις 14/10/2016 με τίτλο «Χωρίς χρηματοδότηση τα έργα στο σιδηροδρομικό δίκτυο Δράμας-Ξάνθης(;)» φιλοξενείται η επιστολή του Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανικών του ΟΣΕ προς τον Υπουργό στην οποία εκφράζεται η αγωνία τους για το κλείσιμο της σιδηροδρομικής γραμμής, «πιθανώς και μόνιμα», και η αδυναμία χρηματοδότησής του.

Η Δράμα πριν τη διακοπή της γραμμής, και μετά τη μείωση των δρομολογίων του ΟΣΕ λόγω οικονομικής κρίσης, εξυπηρετούσε τις ανάγκες της με μόλις 2 δρομολόγια ημερησίως. Με τη διακοπή, το κοινό έχει υποβληθεί σε επιπλέον ταλαιπωρία -χωρίς συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα- με τη χρήση λεωφορείων προς τον προορισμό τους. Επιπλέον, η Εγνατία Οδός Αλεξανδρούπολη-Ηγουμενίτσα δε διέρχεται από το Νομό. Και ο Υπουργός στην πρόσφατη απόφαση που υπέγραψε για τον χαρακτηρισμό και την αρίθμηση των αυτοκινητοδρόμων (αρ. πρωτ. ΔΟΥ/οικ/5776/4.12.2015, ΦΕΚ 253/τεύχος αναγκαστικών απαλλοτριώσεων και πολεοδομικών θεμάτων/21.12.2015), δεν κάνει καμία αναφορά στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και τον Ε61.

Ο Νομός Δράμας απομονώνεται εδώ και ένα χρόνο συστηματικά, βρίσκεται συνεχώς στο στόχαστρο του Υπουργείου, με παραλείψεις και υπεκφυγές. Η ‘ανάπτυξη’, έτσι όπως την ευαγγελίζεται η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, μάλλον δεν περνά από τη Δράμα!

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1. Πόσο θα διαρκέσει η διακοπή της σιδηροδρομικής σύνδεσης Δράμας-Κομοτηνής;
2. Έχει δημοπρατηθεί το έργο; Έχει προβλεφθεί η απαιτούμενη χρηματοδότηση; Τι κονδύλια απαιτούνται; Είναι διαθέσιμα; Έχει εγκριθεί από τον Υπουργό η αποδέσμευσή τους;
3. Έχουν ολοκληρωθεί όλες οι σχετικές μελέτες;
4. Ποιος ο φορέας υλοποίησης του έργου;
5. Ποιο είναι συγκεκριμένα το χρονοδιάγραμμα του έργου;]


Συντάκτης:  Θανάσης Πολυμένης

Πηγή: proinos-typos.gr -Δράμας
Το διαβάσαμε στα sidirodromikanea.blogspot.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου