Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Δελτίο τύπου Σ.Σ. Λαρισαϊκός

Ο ΣΣ ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΣ και τα μέλη του χωρίς να έχουν ευθύνη ζητούν ΣΥΓΓΝΩΜΗ από το επιβατικό κοινό που ταλαιπωρήθηκε αυτές τις μέρες μέσα στο κρύο.
           Νιώθουμε την ίδια αγανάκτηση με τον απλό  φορολογούμενο πολίτη γιατί
συνάδελφοι μας κατέβαλαν υπεράνθρωπη προσπάθεια για   να κρατήσουν ανοιχτό το δίκτυο και τους συρμούς στην κυκλοφορία.
          Το  ελάχιστο όμως χιόνι ήταν αρκετό για να καταδείξει την ανεπάρκεια των διοικήσεων των εταιρειών καθώς και της ηγεσίας του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών.
Κύριο και βασικό αίτιο είναι η ασκούμενη πολιτική των τελευταίων ετών η οποία συνεχίζεται και από την σημερινή κυβέρνηση (ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ), πολιτική που επιβάλλει μείωση των δαπανών συντήρησης και τελικά οικονομική ασφυξία σε όλες τις εταιρείες του ομίλου.
Έλλειψη προσωπικού.
Η έλλειψη συντονισμού και αναμόρφωση δρομολογίων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Οι αλλαγές κατεύθυνσης στην σύμβαση εκτέλεσης έργου από την ΕΡΓΟΣΕ δεν είναι θερμαινόμενες στους σταθμούς Παλαιοφάρσαλου, Δοξαρά, Λάρισας (το έργο εκτελείται αυτό το χρονικό διάστημα). Για μία ακόμα φορά δείχνει ότι το πάγιο αίτημα για συγχώνευση ΕΡΓΟΣΕ-ΟΣΕ είναι επίκαιρο για να είναι τα έργα συμβατά με τις ανάγκες για ασφαλή κυκλοφορία των συρμών.
Η έλλειψη ανταλλακτικών  και η ποιότητα τους δημιούργησε τα προβλήματα της ακινητοποίησης των μηχανών-συρμών.
         Φίλε επιβάτη σας περιγράψαμε λίγα από τα σημαντικά προβλήματα που οδηγούν τον ελληνικό σιδηρόδρομο σε διάλυση για να φτάσει στο τέλος να τον πουλήσουν.
        Φίλε επιβάτη ξέρεις ότι ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα δεν έκλεισε ποτέ από τα καιρικά φαινόμενα και λειτουργούσε ακόμα με δύο και τρία μέτρα χιόνι.
         Εμείς οι σιδηροδρομικοί υπερβάλλοντας εαυτό πολλές φορές θα συνεχίζουμε να τον λειτουργούμε κόντρα στην πολιτική βούληση για διάλυση του σιδηροδρόμου και τελικά την πώληση του.
ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ TOY ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ


ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ «ΛΑΡΙΣΑΪΚΟΣ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου