Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017

Στις 31 Μαΐου οι μη δεσμευτικές προσφορές για το εμπορευματικό της ΓΑΙΑΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη

Στις 31 Μαΐου λήγει η προθεσμία της εκδήλωσης μη δεσμευτικών προσφορών για το εμπορευματικό κέντρο της ΓΑΙΑΟΣΕ, στο στρατόπεδο Γκόνου της Θεσσαλονίκης, με επιδίωξη την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών στα τέλη του έτους.

Σύμφωνα με τη ΓΑΙΑΟΣΕ,
η οποία προκήρυξε το σχετικό διαγωνισμό, στρατηγικό στόχο αποτελεί η δημιουργία ενός «Εμπορευματικού Κέντρου Διεθνούς Εμβέλειας» στη Βόρεια Ελλάδα που, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη του αντίστοιχου εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο, θα συμβάλει στην αύξηση των σιδηροδρομικώς μεταφερόμενων εμπορευματικών φορτίων και στην ανάδειξη της χώρας, ως βασικής πύλης διακίνησης εμπορευμάτων, στα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών.

Η ΓΑΙΑΟΣΕ θα αξιολογήσει τις προτάσεις που θα υποβληθούν και θα τις λάβει υπόψη για τη διαμόρφωση του μοντέλου συνεργασίας, με επενδυτή (ή επενδυτές), που θα επιλεγεί μέσω διαγωνισμού, για την ανάπτυξη και λειτουργία του εμπορευματικού κέντρου.

 «Πολλά θα εξαρτηθούν κι από τον ΟΛΘ», επισημαίνει ο Αθ. Σχίζας

«Ο διαγωνισμός θα γίνει στα πρότυπα του Θριασίου, δηλαδή με σύμβαση παραχώρησης. Οι επενδύσεις αναμένεται να ξεπεράσουν τα 150 εκατ.

Πολλά, βέβαια, θα εξαρτηθούν και από την κατάληξη του διαγωνισμού πώλησης του 67% του ΟΛΘ.

Έως τότε, θα έχει ανακηρυχθεί ο ανάδοχος, ο οποίος – σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις – θα «στρέψει το βλέμμα» του και στο παρακείμενο εμπορευματικό κέντρο, το οποίο αναμένει, εδώ και πολλά χρόνια, η Βόρειος Ελλάδα.

Υπογραμμίζεται ότι η πλειοψηφία των φορτίων διεθνούς προορισμού, που διακινούνται από τον ΟΛΘ, είναι χύδην εμπορεύματα, πρώτες ύλες ή γενικό φορτίο, επομένως είναι ιδιαίτερα σημαντική η ύπαρξη μεγάλης έκτασης για προσωρινή εναπόθεση και ενδιάμεση επεξεργασία. Τέλος, πρόσθετες απαιτήσεις αποθήκευσης δημιουργεί και η κατασκευή του αγωγού ΤΑΡ.

Ήδη 200 στρέμματα του στρατοπέδου έχουν καθαριστεί από παλαιά πυρομαχικά και αναμένεται, με νέα εργολαβία, να καθαριστούν τα υπόλοιπα σχεδόν 400. Παράλληλα, με την ΕΡΓΟΣΕ συμφωνήσαμε στην κατασκευή μιας νέας γραμμής, 1,5 χλμ., η οποία θα συνδέει τον σταθμό διαλογής με το στρατόπεδο», αναφέρει ο δ.σ. της ΓΑΙΑΟΣΕ Αθ. Σχίζας.

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου