Πολλά είχαν ακουστεί (και ακόμα περισότερα είχαν γραφτεί) για την "αγανάκτηση και την οργή" των μηχανοδηγών για τα νέα κυκλώματα εργασίας. Συνολικά πάνω απο 45 συνάδελφοι έδωσαν το παρών στην τοπική συνέλευση και
όντας παρόντες, ούτε αγανάκτηση διαπιστώσαμε ούτε οργή.
Έγινε δημοκρατικά διάλογος στον οποίο οι παρατάξεις εξέφρασαν τις θέσεις τους κ η συνέλευση έληξε χωρίς αντιπαραθέσεις.
Mάλιστα δεν χρειάστηκε καν να πραγματοποιηθεί ψηφοφορία για κάποιο θέμα καθώς τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα.
Η προσπάθεια μας αφορά την διασφάλιση των θέσεων εργασίας τόνισε ο Πρόεδρος του Σωματείου μας, τα κυκλώματα εργασίας τηρούν την νομιμότητα, ενώ όσον αφορά τις αιτιάσεις για την επέκταση των ωρών μηχανοδηγήσης όταν 1 μηχανοδηγός ταξιδεύει με βοηθό για την Θεσσαλονίκη αντέτεινε ότι οι ώρες είναι περισσότερες στα εμπορικά τρένα αλλά και σε συναντήσεις στα αρτηριακά (60-61,600/601). Δεν μπορώ να καταλάβω λοιπόν τι ακριβώς θέλετε να προτείνετε και πως αυτό μπορεί να μεταφερθεί πειστικά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τόνισε.
Οι βοηθοί μηχανοδηγού έχουν πλέον τριετή εμπειρία και συνεισφέρουν καθημερινά τόνισε ενώ επανέλαβε ότι η Υπηρεσία Ελέγχου Κυκλοφορίας (ΜΕΚ) βρίσκεται καθημερινά στα τρένα αυτά παρακολουθώντας την κατάσταση.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε για την συμφωνία που ναυάγησε για τις ώρες μηχανοδήγησης με τον συνάδελφο Γενιδούνια να τονίζει ότι χάθηκε μια ιστορική ευκαιρία για το Σωματείο μας μετά την άρνηση των υπολοίπων παρατάξεων να προσέλθουν στην διαβούλευση.
Όπως γράψαμε και στην αρχή της ανάρτησης μας , δεν χρειάστηκε να γίνει καμία ψηφοφορία καθώς τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα ως προς τις διαθέσεις του Σώματος.
Απο τους 32 που υπέγραψαν το αίτημα για συνέλευση παρόντες ήταν 11 συνάδελφοι με την Νέα Έλξη να καταγγέλει ότι δεν μπόρεσαν να προσέλθουν οι υπόλοιποι λόγω κυκλωματικής εργασίας.
Πράγμα που δεν αληθεύει καθώς τουλάχιστο άλλοι 8 συνάδελφοι είχαν την δυνατότητα να προσέλθουν αλλά δεν το έκαναν, ενώ κάποιοι άλλοι συνάδελφοι είχαν απλά υπογράψει γιατί θέλουν τον διάλογο (όπως όλοι).
Συμπέρασμα.
Είναι καλό να μετράμε τις πραγματικές διαθέσεις των μηχανοδηγών πριν αναφερθούμε σε όρους όπως οργή, αγανάκτηση κτλπ
. Φυσικά υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντα διαφορετικές απόψεις, αρκεί αυτές να στοιχειοθετούνται με επιχειρήματα.
Οι εποχές αλλάζουν, οι καταστάσεις επιβάλουν να μην κυνηγάμε εντυπώσεις αλλά ουσία.
Αν σήμερα γινόταν ψηφοφορία, η υπερψήφιση των κυκλωμάτων εργασίας στο ΜΑΙ θα ήταν ξεκάθαρη.
Ωστόσο το ζητούμενο δεν είναι το κέρδος σε ψηφοφορίες και η δημιουργία εντυπώσεων αλλά ο διάλογος και οι προτάσεις.
Ως προς αυτό ελπίζουμε -επιτέλους -και οι υπόλοιπες παρατάξεις στο ΔΣ να αποδείξουν ότι επιθυμούν-πραγματικά- την συνεννόηση.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Θα σταθούμε στην δημόσια τοποθέτηση των εκπροσώπων της +ΣυνΕξέλιξης όπου ευχαρίστησαν ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς που ήταν παρόντες τις μέρες του χιονιά.
Επίσης όπως πληροφορηθήκαμε ενδέχεται τις επόμενες μέρες να αλλάξει η σύνθεση που πραγματοποιεί το 58 και 51 , με τα IC AEG να δρομολογούνται στις αμαξοστοιχίες 50 κ 61.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου