Προτιμούμε την αλμύρα.....
Με αφορμή την χτεσινή κατάσταση οι γνωστοί γραφικοί κύκλοι αλλά και τα παιδιά της μπλέ -πράσινης παράγκας έκαναν την επανεμφάνιση τους.
Είναι απορίας άξιο πως
με αφορμή μια σύγκρουση τρένου (601) και πρόβλημα στο τροχαίο υλικό-που επίτηδες δεν γίνεται αναφορά σε αυτό- στήνεται ολόκληρη ιλαροτραγωδία για τις ώρες μηχανοδήγησης και τα κυκλώματα εργασίας.
Και μάλιστα σε μια μέρα που ΠΑΡΑ την σοβαρή κακοκαιρία το προσωπικό σε όλη την Ελλάδα -χάρη στις ενέργειες των στελεχών της έλξης αλλά και του Σωματείου μας - προστατεύτηκε στο έπακρο.
Είναι πραγματικά απίστευτο το μένος ορισμένων που αντιτίθενται σε κινήσεις που θέλουν να πάνε τα πράγματα μπροστά.Δεν τους ενδιαφέρει η ουσία στην πρόταση, τους ενδιαφέρει ποιος την έκανε και απο αυτό την κρίνουν!
Η επανάσταση -ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ- ξεκινά με το θέμα των διανυκτερεύσεων.
Με την πρόταση που κατέθεσε η Διοίκηση και υπάρχει σε ΔΗΜΟΣΙΑ διαβούλευση -για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στην ιστορία του Σωματείου μας ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ οι μηχανοδηγοί και ενημερώνονται ΑΜΕΣΑ- κάποιοι θέλουν να μας πείσουν ότι οι μηχανοδηγοί δήθεν οδηγούνται σε ...εξοντωτικές διανυκτερεύσεις.
Η αλήθεια είναι ότι στην πρόταση οι διανυκτερεύσεις αυξάνονται στο ΜΑΙ κατά 1 την ημέρα, κάτι το οποίο στην ουσία ΘΕΛΕΙ το προσωπικό. Γιατί με τα σημερινά κυκλώματα εργασίας η ταλαιπωρία στα αρτηριακά τρένα ήταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ.
Η αλήθεια η οποία όμως δεν λέγετε -Υποκριτικά- είναι ότι στην νέα πρόταση οι υπηρεσίες στο ΜΑΙ,μειώνονται κατά 4 την ημέρα! Χωρίς να υπάρχει καμία περαιτέρω εντατικοποίηση στο κύκλωμα εργασίας. Αντίθετα 4-επιπλέον- μηχανοδηγοί θα πέρνουν ΡΕΠΟ κάθε μέρα ενώ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ και οι επίκουροι απο το Λειανοκλάδι αφού εκεί οι υπηρεσίες μειώνονται κατά 2 την ημέρα ΧΩΡΙΣ καμία εντατικοποίηση της εργασίας του προσωπικού.
Δηλαδή στην Νότια- Κεντρική Ελλάδα έχουμε κέρδος 8-10 μηχανοδηγούς την ημέρα ΧΩΡΙΣ καμιά ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της εργασίας μας.
Η ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ είναι ότι κάποιοι δεν θέλουν να δίνονται αυτά τα ρεπό, δεν επιθυμούν καμία βελτίωση. ΔΕΝ μπορούν να αποδεχτούν ότι ΔΕΝ υπάρχει εντατικοποίηση αλλά προσπάθεια για βελτίωση της ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗΣ καθημερινότητας μας.
Υπάρχουν όμως και αυτοί που θέλουν τους μηχανοδηγούς να εργάζονται 30 μέρες το μήνα. Γιατί έτσι τους μάθανε να κάνουν την καταστροφική εφταετία 2003-2010 όταν και τα πάντα ισοπεδώθηκαν στην συνείδηση του προσωπικού -ιδιαίτερα στο ΜΑΙ -. Τότε που κάποιοι αποκαλούσαν τεμπέληδες όσους ζητούσαν τα ρεπό τους. Όλα αυτά τα έχει καταγράψει η ιστορία.
Βοηθοί μηχανοδηγού και διανυκτέρευση στην Θεσσαλονίκη
Πραγματικά απορούμε για την επανάσταση της ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ.
Αναρωτιόμαστε. Οι βοηθοί δεν εργάζονται σήμερα σε συναντήσεις με αντίστοιχο ωράριο,δεν εργάζονται στα εμπορικά ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ;
Ποια είναι τελικά η παράμετρος που καθιστά αδύνατη την μετάβαση μηχανοδηγού και βοηθού στην Θεσσαλονίκη απο το ΜΑΙ.
Οι ώρες μηχανοδήγησης, τα χιλιόμετρα, το ωράριο εργασίας ή η φτηνή συνδικαλιστική κριτική και η εξυπηρέτηση συμφερόντων.
Εξυπηρέτηση συμφερόντων που μέχρι χτες δημιουργούσε ένα πλέγμα κυκλωμάτων εργασίας που ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣΕ το προσωπικό.
Που φόρτωνε με δεκάωρα έδρες . Που φόρτωνε με υπηρεσίες έδρες για να μην μπορούν στην συνέχεια να εμπλακούν σε άλλες εργασίες και επιβάρυναν έτσι εαυτόν και άλλους.Αυτό πλέον δεν μπορεί να γίνει ανεκτό απο κανένα.
Θα πρέπει να υπάρξει ΙΣΟΝΟΜΙΑ στην κατανομή της εργασίας σε όλα τα μηχανοστάσια λαμβάνοντας υπόψη την πραγματική δύναμη τους.
Αύριο συνεδριάζει η τοπική γραμματεία σε ΜΑΙ και ΜΘ για να συζητηθούν οι προτάσεις.Ιδιαίτερα στο ΜΘ οι συνάδελφοι θα πουν την άποψη τους για το θέμα των διανυκτερεύσεων και αν υπάρχει πρόταση απο την μεριά τους.
Και ΜΟΝΟ η συνεδρίαση τους ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ περίτρανα την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ λειτουργία του Σωματείου μας και την ΜΕΓΑΛΗ επιτυχία που συνέβη για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, να συμμετέχουν ΟΛΟΙ στον διάλογο για επικείμενες αλλαγές.
Προσπαθούμε να σκεφτούμε πότε είχε ξανασυμβεί αυτό τα τελευταία 10 - 15 χρόνια και δεν το βρίσκουμε.
Ωστόσο στην Δημοκρατία πρέπει να έχεις και πρόταση. Περιμένουμε αύριο να ακούσουμε τις προτάσεις ΟΛΩΝ για το θέμα των κυκλωμάτων εργασίας. Περιμένουμε τις προτάσεις της έδρας του Βόλου και αν υπάρχουν προτάσεις και απο το Λειανοκλάδι.
Ελπίζουμε να υπάρξει η δέουσα σοβαρότητα απο όλους και να μην χαθεί για άλλη μια φορά η ευκαιρία που δίνεται στο Σωματείο μας.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου