Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Όταν ο εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ, ξεχνούσε την εγκύκλιο για τις ώρες μηχανοδήγησης

Μιας και ο εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ, επιμένει στις καταγγελίες του στους χώρους εργασίας, για ...γραμμάτια που χρωστάει το Σωματείο για τις ώρες μηχανοδήγησης εμείς θα του θυμίσουμε,αλλά θα κάνουμε και γνωστό σε όλους τους μηχανοδηγούς τον τρόπο με τον οποίο "ξεχνούσε" την εγκύκλιο που σήμερα
επικαλείται (αλλά ποτέ δεν έκανε χρήση της,γιατί τα ...δεκάωρα είναι ωραία).

Βρισκόμαστε στο 2015, σε ανακοίνωση του εκπροσώπου της στις 10 Οκτωβρίου με τίτλο "Μεγάλες αντιδράσεις για τα κυκλώματα εργασίας" και διαβάζουμε την απαίτηση της ΑΣΚΕ για το θέμα >
Η απαίτηση της ΑΣΚΕ στις 10 Οκτωβρίου του 2015.

  • 5 ώρες και 30 λεπτά μέγιστο χρόνος μηχανοδήγησης
  • 2 ωρες και 30 λεπτά μέγιστος χρόνος συνεχούς μηχανοδήγησης και χορήγησης 45 λεπτά διάλλειμα
Και συνεχίζει ο εκπρόσωπος  της ΑΣΚΕ στην ίδια ανακοίνωση....>
Αν οι υπηρεσίες του προαστιακού  πχ στον Ρέντη ήταν 8ωρες με 5.30΄ μέγιστη διάρκεια και διαλλείματα θα είμασταν οι πρώτοι που θα λέγαμε ΝΑΙ και θα στηρίζαμε.

Βρισκόμαστε, το ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ, στον Οκτώβριο του 2015 και η ΑΣΚΕ δια του νέου εκπροσώπου της ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ την εγκύκλιο που προσπαθεί να μας πείσει ότι  πάλεψε να πετύχει η προηγούμενη ηγεσία της και ο ίδιος ΔΗΘΕΝ αγωνίζεται -χωρίς να κάνει ποτέ χρήση της- να ...διατηρήσει..
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΩΡΑ...

Στην ίδια λογική στις 29 Νοεμβρίου του 2016 ο νέος εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ ξανααποστέλει ΕΠΙΣΗΜΑ επιστολή στην ΠΕΠΕ, όπου αναφέρει ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια για το θέμα.
Αναφέρει η ΑΣΚΕ > 
Με αφορμή την απαράδεκτη πρόταση της διοίκησης  της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις ώρες μηχανοδήγησης θέλουμε να σας ενημερώσουμε οτι απο πλευράς μας το μόνο αποδεκτό είναι το περιεχόμενο της εγκυκλίου Κουτρουμπά  που ορίζει ως ανώτατο όριο μηχανοδήγησης από ένα μηχανοδηγό τις πεντέμισι ώρες (5 1/2  ή 330 λεπτά).
Εδώ βάζει και λεπτά της ώρας για να είναι και συγκεκριμένος!

Αυτό φυσικά συμβαίνει ΓΙΑΤΙ πολύ απλά ΟΛΟΙ γνωρίζουν την συμφωνία που υπήρχε για το θέμα των ωρών μηχανοδήγησης στις 5 ώρες και 30 λεπτά, την σιωπηρή παράταση στην εγκύκλιο του 2007. Συμφωνία που υπάρχει απο το 2010 και με βάση αυτήν διαμορφώθηκαν τα κυκλώματα εργασίας απο ΤΟΤΕ. Για αυτό και ποτέ δεν έκανε χρήση της ο εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ,αλλά δούλευε τα δεκαωράκια καθημερινά.

Εμείς απλά αναρωτιόμαστε και ΚΑΛΟΥΜΕ όλους τους μηχανοδηγούς να αναρωτηθούν μαζί μας.

Τι ακριβώς συμβαίνει και ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ-ΑΣΚΕ λυσσαλέα πολεμούν την σύναψη συμφωνίας στα πλαίσια των όσων έχουν ήδη συμφωνηθεί και είναι κοινά αποδεκτά και εφαρμόζονται απο το 2010 στα κυκλώματα εργασίας;
Μήπως τελικά αυτό που ενοχλεί είναι ότι για πρώτη φορά ΙΣΤΟΡΙΚΑ η ΠΕΠΕ θα συνυπογράψει συμφωνία για ένα κομβικό θέμα και μέσω αυτής θα ξεκινήσει η προσπάθεια για την θεσμοθέτηση Εθνικής Νομοθεσίας, ΟΠΩΣ συμβαίνει μόνο σε προηγμένα Ευρωπαικά Κράτη; 
Μήπως οι μικροκομματικές σκοπιμότητες εμποδίζουν τους συνδικαλιστές να δουν τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ;
Μήπως τελικά ενοχλούνται κάποιοι επειδή αυτές οι συμφωνίες θα σημάνουν και το πέρασμα της ΠΕΠΕ στην επόμενη μέρα ενόψει των εξελίξεων που έρχονται ;

Σε κάθε περίπτωση εμείς θα ξεσκεπάσουμε τις σκοπιμότητες. Οι συνελεύσεις έρχονται για το θέμα αυτό σύντομα.
Το αρχείο με την τοποθέτηση της ΑΣΚΕ το έχουμε φυλαγμένο εδώ και καιρό ΚΑΙ περιμέναμε την κατάλληλη ώρα.
Οι καθημερινές νουθεσίες του εκπροσώπου της ΑΣΚΕ για πληρωμές και εξοφλήσεις γραμματίων απο την ΠΕΠΕ του επιστρέφονται σήμερα αυτολεξί. 

Εκτός αν ο ίδος θεωρεί ότι τότε ξοφλούσε γραμμάτια για τα δεκαωράκια στον Προαστιακό σε κάποιους που τον βολεύανε. 
Οι συνάδελφοι που βλέπουν  την καθημερινή κατρακύλα του εκπροσώπου της ΑΣΚΕ, τα ιστορικά της στελέχη ιδιαίτερα,καλούνται να υπερασπιστούν την ιστορία μιας παράταξης που είχε την δική της πορεία και που στον βωμό προσωπικών σκοπιμοτήτων κινδυνεύει να ξεχαστεί εντελώς.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. ΑΝ λέμε ψέμματα, να μας κάνει... μήνυση ο εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ! Αλλά να το κάνει με δικά του λεφτά .... Αν αντέχει. Εδώ είμαστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου