Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2017

Αποδείχτηκε η αναγκαιότητα και η χρησιμότητα των περιφερειακών μηχανοστασίων

Το στέκι της έλξης θέλει δημόσια να ευχαριστήσει - για άλλη μια φορά- τους άγρυπνους μηχανοδηγούς/φρουρούς στο Λιανοκλάδι που διασφαλίζουν την πρόσβαση κάτω απο οποιεσδήποτε συνθήκες στον ορεινό όγκο.Τους μηχανοδηγούς στη Λάρισα  που
εργάστηκαν πέραν των ανθρωπίνων δυνάμεων τους αυτές τις μέρες με αυταπάρνηση που συναντάς σπάνια πλέον στην Ελληνική Κοινωνία.
Τους μηχανοδηγούς στο Βόλο που έσπευσαν και αυτοί να βοηθήσουν στην Λάρισα και όπου αλλού χρειάστηκε.
Τους μηχανοδηγούς σε Δράμα και Αλεξανδρούπολη που επίσης έδωσαν αγώνα αυτές τις μέρες στον ακριτικό Έβρο για να μείνει ανοικτή η γραμμή.
Τους μηχανοδηγούς απο Πύργο, Πάτρα ,Διακοφτό, Τρίπολη και Κιάτο που επίσης εργάστηκαν με ζήλο μέσα στην κακοκαιρία για να εξυπηρετήσουν τον Έλληνα πολίτη κ δεν είχαμε σχεδόν ΚΑΜΙΑ κατάργηση δρομολογίου στον Προαστιακό Αθήνας!
Φυσικά ακούραστοι και παρόντες οι μηχανοδηγοί σε ΜΑΙ και ΜΘ. Πάντα στις επάλξεις. 
Πολλοί συνάδελφοι ήρθαν κυριολεκτικά απο τα σπίτια τους όταν ξεκίνησε η κακοκαιρία, όταν είχαμε τον εκτροχιασμό στον Παλαιοφάρσαλο, όταν το σύστημα κατέρρεε απο τις πολιτικές που το οδήγησαν στο σημερινό σημείο.
Συνάδελφοι που  έδωσαν μάχη με άνισους όρους, που έβλεπαν τα κενά του συστήματος και όμως ΠΑΡΕΜΕΝΑΝ ΕΚΕΙ ακούραστοι για να μην κλείσει το τρένο.
Που αψήφισαν κάθε νόρμα για να φτάσουν στα τρένα που είχαν ακινητοποιηθεί στον ορεινό όγκο.
Που εργάστηκαν και 12 και 14 και 17 ώρες σερί.
Συνάδελφοι που πικράθηκαν γιατί τελικά την Τετάρτη χάσαμε μια μάχη.
Γιατί οι μηχανοδηγοί είναι ερωτευμένοι με τον σιδηρόδρομο και την δουλειά τους και δεν θέλουν να απαξιώνεται το μέσο.
Η Ελληνική Κοινωνία όμως γνωρίζει πλέον την αλήθεια.
Η προσπάθεια που έχει ξεκινήσει εδώ και 2 χρόνια για να αναδείξει τον ρόλο του μηχανοδηγού έχει αρχίσει να  ΚΑΡΠΟΦΟΡΕΙ.
Η παρουσία του Σωματείου μας, η ΔΥΝΑΜΙΚΗ παρέμβαση  η τεκμηριωμένη και κρυστάλλινη ΑΠΟΨΗ των μηχανοδηγών πλέον ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ καθαρά απο ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες πολίτες.
Οι εκπρόσωποι μας πλέον θεωρούνται απο τους πλέον αξιόπιστους συνομιλητές και ο κλάδος μας ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ, λαμβάνει την θέση που του αξίζει,αποκαθίσταται η ζημιά που έγινε σε βάρος μας απο το 2009 εως το 2015.

Η χρησιμότητα των περιφερειακών μηχανοστασίων
Τα τελευταία χρόνια, τα περιφερειακά μηχανοστάσια στοχοποιήθηκαν στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
Πολλοί ήταν αυτοί που θέλησαν να τα κλείσουν στα πλαίσια της δήθεν εξυγίανσης.
Η απάντηση για την χρησιμότητα τους δόθηκε αυτές τις μέρες.
Και αν τα μηχανοστάσια ήταν πλήρως εξοπλισμένα με προσωπικό και μηχανήματα όπως στο παρελθόν, η κατάσταση θα ήταν καλύτερη για ΟΛΟΥΣ.

Επίσης , θεωρούμε ότι έληξε οριστικά το θέμα με τις εφεδρείες. 
Αποδείχτηκε ότι οι εφεδρείες στις υπηρεσίες της έλξης, είναι πολύτιμες. Και ότι χωρίς αυτές ακόμα θα προσπαθούσαμε να βγάλουμε εις πέρα το έργο μέσα στην κακοκαιρία.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

1 σχόλιο:

  1. ΜΕ ΠΟΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΦΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΞΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΤΕΡΤΗΣΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΛΞΗΣ-ΚΙΝΗΣΗΣ-ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΙΑ,ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή