Την ίδια ώρα που ο άμεσος ανταγωνιστής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το ΚΤΕΛ, έχει τιμές απο τα 8 Ευρώ! Αυτή είναι κ η προσφορά του δημόσιου σιδηροδρόμου στο επιβατικό κοινό!
Με ενθουσιασμό υποδέχτηκε η Βοιωτία
την ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη έναρξη πιλοτικού δρομολογίου του προαστιακού σιδηροδρόμου στη γραμμή Αθήνα-Τιθορέα-Αθήνα από σήμερα Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017 (δείτεO προαστιακός στη Βοιωτία-Πιλοτικό δρομολόγιο από Δευτέρα). Μια κρίσιμη για την περιοχή αναπτυξιακή προοπτική διανοίγεται με την καθιέρωση της νέας γραμμής και παρότι η εταιρεία βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο και σε αναμονή των Ιταλών νέων ιδιοκτητών ο σχεδιασμός προχωρεί κανονικά. Τα δρομολόγια θα πυκνώσουν ανάλογα με το ενδιαφέρον του επιβατικού κοινού που από τις πρώτες θετικές αντιδράσεις φαίνεται μεγάλο.
Το νέο δρομολόγιο θα εκκινεί κάθε πρωί στις 04.24 από την Αθήνα και στις 05.48 θα βρίσκεται στη Θήβα, στις 06.01 στην Αλίαρτο, στις 06.14 στη Λιβαδειά και στις 06.29 στον σταθμό Τιθορέας.
Από την Τιθορέα η αναχώρηση προς Αθήνα έχει προγραμματιστεί για τις 06.36 το πρωί και ο προασταικός θα διέρχεται στις 06.52 από Λιβαδειά, στις 07.05 από Αλίαρτο και στις 07.18 από Θήβα.Το συγκεκριμένο δρομολόγιο θα εκτελείται μόνο τις καθημερινές, από Δευτέρα έως Παρασκευή (όχι Σάββατα, Κυριακές και αργίες).
Οι τιμές μετακίνησης προς Αθήνα θα είναι οι ακόλουθες
Από Τιθορέα 7,80 ευρώ
Από Λιβαδειά 6,80 ευρώ
Από Αλίαρτο 6,30 ευρώ
Από Θήβα 5,80 ευρώ
Για όλες τα εισιτήρια μετ΄επιστροφής υπάρχει 20% έκπτωση στην τιμή ενώ “στα σκαριά” βρίσκεται και η κάρτα απεριορίστων διαδρομών που θα μειώσει περαιτέρω το κόστος μετακίνησης για όσους μεταβαίνουν πολύ συχνά στην Αθήνα ή και σε άλλους προορισμούς του Προαστιακού.
Ειδικά για τη Λιβαδειά βέβαια εκκρεμεί το αίτημα του οικείου Δήμου για λεωφορειακή σύνδεση του Σιδηροδρομικού Σταθμού με την πόλη καθώς σε διαφορετική περίπτωση το “δώρο” του προαστικού καθίσταται άδωρο λόγω του κόστους μετακίνησης από και προς τον Σταθμό.
Εδώ και οι τιμές του ΚΤΕΛ για Θήβα....
Εδώ και οι τιμές του ΚΤΕΛ για Θήβα....
YΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι το τρένο πάει κατευθείαν τους επιβάτες στο κέντρο της πόλης ενώ με το ΚΤΕΛ χρειάζεται ταξί!
Δεν χρειάζεται φυσικά να υπενθυμίζουμε παλαιότερες ενέργειες που έγιναν για να χάσει το συγκριτικό του πλεονέκτημα ο σιδηρόδρομος ....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου