Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

Επιστροφή κρατικών ενισχύσεων από ΟΣΕ ζητεί η Κομισιόν

Και εμείς ΤΡΟΛΑΡΟΥΜΕ επικά τις αξιόπιστες πηγές του Μανδραβέλη και της Καθημερινής που αφού τελείωσαν την ενασχόληση τους με ...το Οργανόγραμμα και την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ άρχισαν να ασχολούνται με τον ΟΣΕ. (τυχαίο;) H πλάκα είναι ότι

σύμφωνα με την πένα του ...δημοσιογράφου για τις ενισχύσεις που αφορούν προηγούμενες δεκαετίες (και βάλε) φταίει  το Υπουργείο Μεταφορών και οι χειρισμοί του!
 ΤΙ , ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ,  λέτε; 

Ας διαβάσουμε λοιπόν τι γράφει ο Μανδραβέλης στην Καθημερινή μπας και καταλάβουμε και εμείς. (σχολιάζουμε με μπλέ και κόκκινα γράμματα)

Θέμα επιστροφής κρατικών ενισχύσεων του ΟΣΕ θέτει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σειρά παίρνει ο ανοιχτός φάκελος του ΟΣΕ , ο οποίος από το επίπεδο κοινοποίησης που ήταν μέχρι σήμερα, αναβαθμίζεται σε επίπεδο χορήγησης κρατικής ενίσχυσης. Το σχετικό έγγραφο της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού (DG Comp) απεστάλη στις ελληνικές αρχές την περασμένη εβδομάδα. Στο έγγραφο αυτό οι κοινοτικές αρχές θέτουν το θέμα της δανειοδότησης της επιχείρησης με τις εγγυήσεις του ελληνικού Δημοσίου.

Συγκεκριμένα, ο ΟΣΕ είχε λάβει τραπεζικά δάνεια -κυρίως ομολογιακά- ύψους 8 δισ. ευρώ (καλά γιατί τα πήρε και που πήγαν αυτά τα λεφτά Βαγγέλη; ) μέχρι το τέλος του 2011. Ο δανεισμός αυτός έγινε με τις εγγυήσεις του ελληνικού Δημοσίου. Σύμφωνα με το σκεπτικό των κοινοτικών αρχών, καμία εμπορική τράπεζα δεν θα δάνειζε τον ΟΣΕ χωρίς την εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου. (καλά Βαγγέλη,δεν σε πιστεύουμε εδώ, ακούσαμε στην Βουλή  μεγαλοεκδότες να ομολογούν ότι τους  δανείζανε με εγγύηση το όνομα τους,δεκαετίες τώρα!)_

Ως συνέπεια γίνονται απαιτητά όλα τα δάνεια που χορηγήθηκαν με τον συγκεκριμένο τρόπο. (καλά θα μας τα χαρίζανε ρε Βαγγέλη ; Και με τι πρόσωπο η χώρα θα έβλεπε τους πιστωτές, θα είχαμε θέμα Βαγγέλη,θα μας βγάλουν και εκτός του Ευρώ 
Η κυβέρνηση κατελήφθη εξαπίνης με το συγκεκριμένο έγγραφο, καθώς, όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές (πάντα έχεις τέτοιες αλλά δεν μας τις λες,αλήθεια για την ΣΣΕ του 2016 που τα μάθαινες βρε θηρίο Βαγγέλη και μας αφιέρωνες σελίδες, για το Οργανόγραμμα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που τα έμαθες, είχε φτάσει και αυτό το θέμα στις Βρυξέλλες ; ) είχε υποβαθμίσει τη σχετική υπόθεση. Εκτιμούσε, δε, ότι με την αποκρατικοποίηση των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, ο φάκελος ΟΣΕ θα έκλεινε «αναίμακτα» για τη χώρα. (εδώ γελάμε μαζί Βαγγέλη, γλυτώνει κανείς απο τους νεοφιλελέ ταλιμπάν βρε; )

Ωστόσο, ο πλημμελής και πρόχειρος τρόπος χειρισμούν (γελάμε με τρέλλα λέμε !!!) της υπόθεσης από την πλευρά των ελληνικών αρχών -κυρίως του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών- έφερε τα αντίθετα αποτελέσματα. Σημειώνεται ότι το 2016 η ελληνική κυβέρνηση έχει καταβάλει περί τα 300 εκατ. ευρώ σε καταπτώσεις εγγυήσεων για δάνεια του ΟΣΕ, ενώ φέτος οι καταπτώσεις αναμένεται να ξεπεράσουν τα 400 εκατ. ευρώ. Πρόκειται κυρίως για δάνεια του ΟΣΕ, για τα οποία οι πιστωτές τους δεν θέλησαν το 2012 να συμμετάσχουν στο PSI ( για μισό λεπτό! αυτό  το PSI που μας έσωσε και εκεί χάθηκαν Εκκατομύρια Ευρώ απο τα ασφαλιστικά μας Ταμεία, Βαγγέλη λες; Και τι δεν δέχτηκαν να κουρέψουν ομόλογα του ΟΣΕ που αφορούσαν δανεισμό για έργα, αλλά δέχτηκαν να εξαφανίσουν τα αποθεματικά μας που αφορούσαν τους κόπους μιας ζωής ; Σοβαρά μιλάς Ευάγγελε; Έγιναν αυτά στην Ελλάδα μας  ). Παράγοντες κοντά στην υπόθεση αναφέρουν ότι τα δάνεια ύψους αρκετών δισ. ευρώ δόθηκαν με στόχο να δημιουργηθεί ένα εκτεταμένο και αξιόπιστο σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο ακόμη και σήμερα η χώρα δεν διαθέτει. (για αυτά τα δις που χάθηκαν ευτυχώς δεν φταίει κανείς Βαγγέλη)

Γελάνε και οι πέτρες Βαγγέλη μας  Μανδραβέλη με αυτού του είδους την δημοσιογραφία !!! (έχουμε κρατήσει όλα τα δημοσιεύματα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και κάποια στιγμή θα πούμε πολλά ).
Καταλαβαίνουμε ότι ο ΟΣΕ είναι πλέον στο Υπερταμείο και έχει ανοίξει η όρεξη των αρπακτικών.

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΒΑΓΓΕΛΗ ..... και για αυτό σε ΤΡΟΛΑΡΟΥΜΕ,


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου