Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

Η Αθήνα αποκτά το πρώτο της υπόγειο Σιδηροδρομικό τμήμα


Έχετε διαβάσει πολλές φορές για τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα της χώρας, για τα μεγάλα τεχνικά που απαιτήθηκαν και για την ανάγκη ολοκλήρωσης των έργων. Αυτό που πιθανότερα δεν γνωρίζετε είναι πως στα αστικά τμήματα του σιδηρόδρομου, σε όλη τη χώρα απουσιάζουν τα υπογειοποιημένα τμήματα.


Στην Αθήνα, με μία εξαίρεση στην περιοχή των Αγίων Αναργύρων όπου βρίσκουμε ένα υπόγειο τμήμα 2χλμ και το οποίο δεν βρίσκεται καν κοντά στο κέντρο της πόλης, ο σιδηρόδρομος είναι επίγειος. Αυτό πρόκειται σύντομα να αλλάξει με την περίφημη Σιδηροδρομική Σήραγγα Σεπολίων.

Το τμήμα μετά τον Κεντρικό Σταθμό της Αθήνας και τις 3 Γέφυρες, πρόκειται να υπογειοποιηθεί σε ένα μήκος περίπου 3,3χλμ σε ένα από τα κεντρικότερα σημεία της πρωτεύουσας, δίνοντας στην Αθήνα το πρώτο της υπογειοποιημένο τμήμα, ακολουθώντας το παράδειγμα μεγάλων Ευρωπαϊκών πόλεων.

Το σχετικό έργο είναι στην τελική ευθεία και η προκήρυξη του διαγωνισμού αναμένεται μέχρι το τέλος του έτους. Θα αφορά τετραπλό υπόγειο διάδρομο για την εξυπηρέτηση των προαστιακών και υπεραστικών τρένων. Κατά τη διάρκεια των έργων και για διάστημα περίπου ενός έτους αναμένεται να υπάρχει μία στένωση της γραμμής πριν την είσοδο του σταθμού και μέχρι να ετοιμαστεί το βόρειο σκέλος της σήραγγας. Μετά τα έργα θα μεταφερθούν στο νότιο τμήμα προκειμένου να ολοκληρωθούν σε ένα συνολικό διάστημα περίπου 3 ετών από την εκκίνηση των έργων.

Το έργο πάντως θεωρείται τεχνικά δύσκολο λόγω της παρουσίας της σήραγγας του Μετρό που συναντά τη σιδηροδρομική γραμμή πριν τις 3 Γέφυρες.

ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΤΜΗΜΑ

Αυτό που επίσης δεν είναι ιδιαίτερα γνωστό είναι ότι υπάρχει ακόμα ένα τμήμα 1.900 μέτρων που μελλοντικά θα υπογειοποιηθεί και θα καλύψει το σύνολο του κέντρου της πόλης, τουλάχιστον στα διοικητικά όρια του Δήμου Αθηναίων.

Αναφερόμαστε στο τμήμα από την Λένορμαν(ΧΘ.9.700) μέχρι την Πέτρου Ράλλη (ΧΘ.7.840). Θα ξεκινά αμέσως μετά το σταθμό ΡΟΥΦ, θα περιλαμβάνει την κατασκευή του ενός νέου υπόγειου σταθμού (ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ) που θα συνδέεται απευθείας με την Γραμμή 3 του Μετρό της Αθήνας.

Ενδιαφέρον σημείο είναι εκείνο που σημειώνει πως μέρος της σήραγγας του ΟΣΕ θα περνά πάνω από την υφιστάμενη σήραγγα του Μετρό στην περιοχή του Κεραμεικού. Η γραμμή θα γίνεται επιφανειακή φτάνοντας στον ΣΣ Αθήνας.

Οι μελέτες έχουν ολοκληρωθεί από τον ΟΣΕ αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει χρηματοδότηση για το έργο. Εφόσον και αυτό το τμήμα οδεύσει προς κατασκευή ένα μεγάλο τμήμα 6χλμ στην πόλη θα είναι υπόγειο.

Νίκος Καραγιάννης- ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου