Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Το Σεπτέμβριο παραδίδεται το Κιάτο – Ροδοδάφνη. Δυνατότητα χρήσης ντιζελοκίνητων συρμών


Τον Σεπτέμβριο του 2018 αναμένεται να παραδοθεί το τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ, ο οποίος – με τη σειρά του –  δύναται να δώσει το «πράσινο φως» για τη κυκλοφορία με ντιζελοκίνητους συρμούς. Το εν λόγω τμήμα κατασκευάζει η ΜΕΤΚΑ.


Αντίστοιχα, ηλεκτροκίνητα τρένα θα δρομολογούνται με την ολοκλήρωση των αντίστοιχων εργασιών. Η υπογραφή της σχετικής σύμβασης, με ανάδοχο τον Άκτωρ εκτιμάται τον Σεπτέμβριο, με διάρκεια κατασκευής 36 μήνες.

Η σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Ροδοδάφνη, που εντάσσεται στο ευρύτερο έργο της κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας (ΣΚΑ) – Πάτρας, αποτελεί ένα σημαντικό έργο υποδομής, καθώς με την υλοποίησή του γίνεται πλέον πραγματικότητα η διασύνδεση της Πελοποννήσου με το σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο της Αθήνας.

Η «Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων» (Ν.Δ.Σ.Γ.Υ.Τ.) μεταξύ Κιάτου – Πάτρας είναι συνέχεια της «Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων» Αθηνών – Κορίνθου – Κιάτου, αποτελώντας το συνδετήριο άξονα της πρωτεύουσας με την Πάτρα, το τρίτο σε μέγεθος οικονομικό κέντρο της χώρας.

Β. Βεγ. -metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου