Ολοκληρώθηκαν σήμερα οι συνελεύσεις του Σωματείου μας με τον απολογισμό δράσης να υπερψηφίζεται με μεγάλη πλειοψηφία σε όλη την Επικράτεια και με αυτές να σημαδεύονται απο την
αποκήρυξη του γραφικού απο το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών.
Το δήθεν αρνητικό κλίμα μεταξύ των μηχανοδηγών για την συμφωνία του Σωματείου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποδείχτηκε όνειρο θερινής νυχτός για όσους έχτιζαν στην άμμο παλάτια,θεωρώντας πως οι μηχανοδηγοί δεν θα στήριζαν την συμφωνία της ΠΕΠΕ.
Η "σφαλιάρα" του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στον γραφικό της έλξης με την αποκήρυξη του και μάλιστα στην έδρα που εργάζεται,ακούστηκε σε όλη την επικράτεια και επιβεβαίωσε ότι ο γραφικός ήταν όλα αυτά τα χρόνια το μακρύ χέρι της ΠΑΣΚ και τελευταία της ΔΑΚΕ με τις οποίες αναμένεται να συμπορευτεί.
Ακόμα χειρότερα για το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,ο γραφικός επιχείρησε σήμερα να πείσει ότι η ΑΣΚΕ σχεδόν τον παρακάλεσε για να κατέβει μαζί της στις εκλογές του 2015.
Καίρια ευθύνη για όλα αυτά έχει η φυσική ηγεσία του ΠΑΜΕ στον σιδηρόδρομο που είναι εκτεθειμένη στα ιστορικά του στελέχη,καθώς 3 χρόνια τώρα έκανε ότι δεν έβλεπε αυτό που μπορούσε να διαπιστώσει και ο πλέον καλοπροαίρετος.
Ενδεικτικό του "κλίματος" που υπάρχει στην δήθεν "νέα" παράταξη είναι ότι ουδείς εκπρόσωπος της εμφανίστηκε στο Κιάτο,στο οποίο είχε επικεντρώσει την κριτική της τους τελευταίους μήνες ενώ ακόμα δεν έχει δημοσιευτεί η ιδρυτική της διακήρυξη καθώς φήμες κάνουν λόγο για αποχώρηση και άλλων συναδέλφων που διαπιστώνουν ότι η "ριζοσπαστική" κίνηση δεν ήταν τίποτε άλλο απο την δεδομένη συμμαχία των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ εξαιτίας της αδυναμίας τους να συγκροτήσουν ψηφοδέλτιο. Δίπλα σε αυτές, ο γραφικός ο οποίος θα χρησιμοποιούσε τις ψήφους της ΑΣΚΕ ως αντάλλαγμα για την προσωπική του ανέλιξη (μέχρι προχτές προσπαθούσε να πείσει ιστορικά της στελέχη ότι η ΑΣΚΕ δεν συμπληρώνει 11αδα και ότι το καλύτερο για αυτήν θα ήταν η συμπόρευση με ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ!) καθώς και μέρος όσων -ελάχιστων- θεωρούσαν ότι "αδικήθηκαν" στις προαγωγές όπου δεν τους δόθηκε και οικονομική ενίσχυση για να προσφύγουν στα δικαστήρια.
Η επιλογή της λυκοσυμμαχίας,εμπνευστής και καθοδηγητής της οποίας είναι ο αποτυχημένος συνδικαλιστής Νώντας Θεοδωρόπουλος,να στήσει επιχειρηματολογία γύρω απο τον οικονομικό απολογισμό,άνευ άλλων ουσιαστικών επιχειρημάτων, την οδήγησε στο καναβάτσο κυριολεκτικά με τους εκπροσώπους των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ να απολογούνται στους συναδέλφους για αυτήν τους την επιλογή, ενώ η +ΣυνΕξέλιξη είχε την ευκαιρία να δείξει τι συνέβαινε στο πρόσφατο παρελθόν στα οικονομικά.
Η αποκάλυψη -που δεν διαψεύστηκε απο κανένα στις συνελεύσεις - ότι η +ΣυνΕξέλιξη είχε προτείνει απο τον Ιούλιο του 2015 κιόλας, δραστικές περικοπές οι οποίες απορίφθηκαν με 6/5 θύμισε στους μηχανοδηγούς την πολεμική που δέχτηκε η πρώτη την τάξη παράταξη, τα 2 πρώτα χρόνια.
Στις συνελεύσεις ακούστηκαν και άλλα πολλά (ιδιαίτερα στον Βόλο) για το θέμα,τα οποία θα κρίνει ο ιστορικός του μέλλοντος,αλλά και οι μηχανοδηγοί καθώς έχουν καταγραφεί στα πρακτικά.
Η ψηφοφορία για τον οικονομικό απολογισμό αποκαλυπτική.
93 μηχανοδηγοί ψήφισαν υπέρ
μόλις 12 κατά και 1 παρών.
Η ψηφοφορία για τον διοικητικό απολογισμό
74 ψήφισαν υπέρ μόλις 10 κατά και 1 λευκό!
Τα αποτελέσματα αποτελούν την καλύτερη απάντηση για την δράση του Σωματείου 3 χρόνια τώρα.
ΟΛΟΙ θυμόμαστε ότι σε εκλογοαπολογιστικές συνελεύσεις, οι ψηφοφορίες ήταν πάντα στο όριο με τις παρατάξεις να μετράνε τις δυνάμεις τους.
Αυτήν την φορά, η ΠΛΗΡΗΣ στήριξη των μηχανοδηγών στην συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ έφερε αυτό το αποτέλεσμα,που είχαμε χρόνια να δούμε.
Είναι ενδεικτικό ότι στους 10 που καταψήφισαν τον απολογισμό δράσης, είναι 5 συνδικαλιστές της λυκοσυμμαχίας, 1 προιστάμμενος και μόλις 4 συνάδελφοι.
Τα συμπεράσματα είναι των μηχανοδηγών,ωστόσο είναι ξεκάθαρο ότι η αλλαζονεία του γραφικού που θεωρούσε πως κάνοντας το άσπρο -μαύρο θα έχει και αποτέλεσμα οδήγησε σε μια ακόμη ήττα την λυκοσυμμαχία.
Βέβαια, εμείς θα επιμείνουμε πως η αποπομπή του απο το ΠΑΜΕ στο ΜΑΙ, ήταν το κυρίαρχο γεγονός και εξαιτίας του τρόπου που έγινε.
Όταν ιστορικό στέλεχος,εκτός της διαδικασίας ζήτησε τον λόγο πριν ξεκινήσει η συνέλευση και ξεκαθάρισε το τοπίο για την ΑΣΚΕ με τον γραφικό να μην ξέρει πως να χειριστεί το μεγαλειώδες άδειασμα.....
Το δε αποτέλεσμα στον οικονομικό απολογισμό στην συνέλευση του ΜΑΙ (34 Υπέρ,1 Κατά) ήταν και η απόδειξη ότι ο γραφικός είναι ο πλέον αποτυχημένος συνδικαλιστής στην ιστορία της ΠΕΠΕ.
Αυτό το αποτέλεσμα ήρθε στην έδρα που εργάζεται.....(34 /1), ενώ ο ίδιος παρουσίασε και στο ΜΑΙ λάθος στοιχεία για τα οικονομικά προκαλώντας θυμηδία στους μηχανοδηγούς.
Το δε αποτέλεσμα στον οικονομικό απολογισμό στην συνέλευση του ΜΑΙ (34 Υπέρ,1 Κατά) ήταν και η απόδειξη ότι ο γραφικός είναι ο πλέον αποτυχημένος συνδικαλιστής στην ιστορία της ΠΕΠΕ.
Αυτό το αποτέλεσμα ήρθε στην έδρα που εργάζεται.....(34 /1), ενώ ο ίδιος παρουσίασε και στο ΜΑΙ λάθος στοιχεία για τα οικονομικά προκαλώντας θυμηδία στους μηχανοδηγούς.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Νώντα,περαστικά,τα καλύτερα έρχονται και παρότι κάνεις παρεμβάσεις για τις εκλογές οι μηχανοδηγοί γνωρίζουν τον ιστορικό σου ρόλο.
Απο την καταγγελία της ροζ παράγκας στις συνεδριάσεις της ΠΟΣ και ... της χούντας της Αριστεράς,υπηρέτης της και μάλιστα σε βάρος των συμφερόντων των μηχανοδηγών.
Οι μηχανοδηγοί συνάδελφε Θεοδωρόπουλε θα σε θυμούνται σαν τον Πρόεδρο των μετατάξεων ΤΟ 2010,και σαν τον Υποδιευθυντή Έλξης το 2017, που οδήγησε συναδέλφους και Σωματείο στο ΣΕΠΕ για να βάλουν φρένο στις αντεργατικές σου επιλογές πέρυσι το καλοκαίρι,ενώ μάλιστα ήσουν και "συνδικαλιστής" της ΠΟΣ.
Γιατί τα στερνά τιμούν τα πρώτα....συνάδελφε "εργατοπατέρα" Θεοδωρόπουλε.
Ξέρουμε ότι δεν πολυσκάς με την κριτική,όπως ξέρεις και την άποψη που έχουν για σένα οι συνάδελφοι.
Ξέρουμε ότι δεν πολυσκάς με την κριτική,όπως ξέρεις και την άποψη που έχουν για σένα οι συνάδελφοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου