Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018

Στο στόχαστρο του γραφικού της ΣΥΠΕ και πάλι το μηχανοστάσιο Κιάτου


Μόνο ως εμμονική πλέον μπορεί να χαρακτηριστεί η καθημερινή ενασχόληση του γραφικού της ΣΥΠΕ με το μηχανοστάσιο του Κιάτου. Δεν είναι μόνο το ..έκτακτο δελτίο ειδήσεων που εκδίδει
καθημερινά ο γραφικός όταν στο μηχανοστάσιο αυτό συμβαίνει κάτι, αλλά κυρίως ο τρόπος που προσπαθεί να παραχαράξει την πραγματικότητα.

Βαθύτερη αιτία -όπως σήμερα καταλάβαμε μετά απο πολύ καιρό- της ενασχόλησης του γραφικού είναι η αίτηση μετάθεσης -που αποκάλυψε ο εκπρόσωπος της ΣΥΠΕ - που έχει κάνει συνάδελφος για να μεταβεί απο το ΜΑΙ στο Κιάτο, για προσωπικούς του λόγους.
Ωστόσο, για να υποβοηθήσει την ιστορία του, ο γραφικός,  εμπλέκει σε αυτήν τα εξοδολόγια των συναδέλφων (που δεν είναι η πρώτη φορά που καθυστερούν αδικαιολόγητα- η ΠΕΠΕ έχει ήδη παρέμβει) απο την Τρίπολη, μιλάει για τον προγραμματισμό εργασίας και αναφέρετε σε αιτήματα για αναπαύσεις που όμως ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ πλήρως μετά την παρέμβαση της ΠΕΠΕ και μόλις έγινε γνωστό το θέμα στο Σωματείο.

Ας δούμε όμως με στοιχεία την ΑΛΗΘΕΙΑ και την καταφανέστατη προσπάθεια του γραφικού να παραπλανήσει τους συναδέλφους στην έλξη.

Στο αφήγημα του αναληθώς αναφέρει πως στο Κιάτο, δεν δίνονται ρεπό σε μηχανοδηγούς που έχουν αιτηθεί αναπαύσεις , και πως η μετάθεση ενός μηχανοδηγού απο το ΜΑΙ θα βοηθούσε στην "εξισορόπηση" των υπηρεσιών και στην χορήγηση των αναπαύσεων. Μάλιστα φτάνει στο σημείο να επικαλείται την "επιβάρυνση και την ταλαιπωρία" του μηχανοστασίου ΜΑΙ  όταν υπάρχουν δελτία ασθένειας στο Κιάτο για να δικαιολογήσει το αφήγημα του!

 Η αλήθεια 

Μέχρι το Σεπτέμβριο στο Κιάτο εργάζονταν 12 μηχανοδηγοί και το τοπικό μηχανοστάσιο είχε 8 υπηρεσίες τις καθημερινές , δηλαδή συντελεστή μεγαλύτερο του 1.4 , και 7 υπηρεσίες το Σαββατοκύριακο δηλαδή συντελεστή μεγαλύτερο του 1.6!
Άρα στο μηχανοστάσιο αυτό δεν υπάρχει σημαντικό πρόβλημα επάνδρωσης, αν μάλιστα δεν υπάρχουν δελτία ασθένειας δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και είναι ίσως το μοναδικό μηχανοστάσιο στην χώρα με αυτήν την εικόνα.
Σήμερα στο Κιάτο εργάζονται 11 μηχανοδηγοί με 8 υπηρεσίες τις καθημερινές και 7 υπηρεσίες τα Σαββατοκύριακα, άρα ΟΛΟΙ οι συνάδελφοι καταλαβαίνουν -συγκρίνοντας με άλλα μηχανοστάσια- την ΑΛΗΘΕΙΑ
Η επίκληση λοιπόν της μετάθεσης ως "μέσου για την εξισορόπηση των υπηρεσιών και των ρεπό¨είναι ψευδής και ανυπόστατη.
Ο συνάδελφος - που σήμερα, επαναλαμβάνουμε μάθαμε ότι έκανε αίτηση για μετάθεση στο Κιάτο- όπως πληροφορηθήκαμε ρωτώντας την ΔΙΚΑΜ, έλαβε απάντηση πως το αίτημα του θα εξεταστεί με βάση τις υπηρεσιακές ανάγκες.
Στο μηχανοστάσιο ΜΑΙ που εργάζεται, η κατάσταση είναι γνωστή , με τον προγραμματισμό να χορηγεί μόλις 5-7 αναπαύσεις τις καθημερινές, σε σύνολο 81 μηχανοδηγών! 
Για ποια εκφυλιστικά φαινόμενα λοιπόν κάνει λόγο ο γραφικός της ΣΥΠΕ; 

Οι συνάδελφοι απο την Τρίπολη

Το πρόβλημα που έχει προκύψει τους τελευταίους μήνες προκαλώντας αναστάτωση, αφορά τον προγραμματισμό των συναδέλφων μηχανοδηγών απο την Τρίπολη, που μετακινούνται καθημερινά απο τον τόπο διαμονής τους στο Κιάτο και ζητούν οι ώρες απασχόλησης στο μηχανοστάσιο να είναι οι λιγότερο δυνατές,γεγονός που όμως δεν μπορεί να είναι πάντα εφικτό και αποτελεί σημείο προστριβής τα τελευταία 8 χρόνια (μετά την εφαρμογή του Ν.3891 και το κλείσιμο της Τρίπολης).
ΠΟΤΕ όμως το πρόβλημα αυτό δεν χρησιμοποιήθηκε για δημόσια συνδικαλιστική αντιπαράθεση ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ.

Τους τελευταίους μήνες, οι συνάδελφοι απο την Τρίπολη εκτελούν σχεδόν ΟΛΕΣ τις υπηρεσίες, σε σχέση με ότι συνέβαινε στο παρελθόν, και αυτό εύκολα διαπιστώνεται αν εξετάσει κανείς τον προγραμματισμό εργασίας. 
Η ΠΕΠΕ για να ενισχύσει μάλιστα το εισόδημα τους, πρότεινε και προστέθηκε  και διανυκτέρευση στην Αθήνα για τους συναδέλφους τους τελευταίους μήνες.(την οποία όμως πρέπει να εκτελούν και όσοι επιθυμούν απο το μηχανοστάσιο στο Κιάτο).

Η στοχοποίηση λοιπόν του μηχανοστασίου, δεν είναι παρά ένα ακόμα - χυδαίο- εμφυολόγημα του γραφικού της ΣΥΠΕ.

Τα στοιχεία για άλλη μια φορά αποδεικνύουν ότι πρόκεται για ένα γραφικό συνδικαλιστή, που προσπαθεί να αποκομίσει οφέλη, επενδύοντας ακόμα και σε προβλήματα που γνωρίζει ότι είναι δυσεπίλυτα και κληρονόμησε η ΠΕΠΕ μετά το κλείσιμο της Πελοποννήσου.
Το Σωματείο έχει εξασφαλίσει εξοδολόγιο και στέγη για τους συναδέλφους απο την Τρίπολη και θα συνεχίσει να κάνει ότι μπορεί για να διευκολύνει την εργασία και την καθημερινότητα τους, έχοντας όμως υπόψην ότι εκπροσωπεί ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς και πρέπει να υπάρχει ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ στην κατανομή έργου και απολαβών, με σεβασμό στην προσωπική τους ζωή.
Και η ΠΕΠΕ έχει έμπρακτα αποδείξει τα τελευταία χρόνια ότι κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να διευκολύνει τους συναδέλφους στο μηχανοστάσιο Κιάτου,ιδιαίτερα δε των συναδέλφων απο την Τρίπολη.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου