Συναδέλφισσες – φοι
Την ώρα που η συρρίκνωση του ΟΣΕ μετά από δεκαετίες απαξίωσης είναι παραδεκτό γεγονός ακόμα και από τους πλέον κακοπροαίρετους παρατηρητές, την ώρα που τα χρέη που του φόρτωσαν οι πολιτικές δυνάμεις του χτες διαγράφηκαν με απόφαση της Ε.Ε. το 2017
έπειτα από ενέργειες της σημερινής πολιτικής ηγεσίας, την ώρα που τα έργα υποδομής επιτέλους ολοκληρώνονται και οι διαθέσιμοι πόροι αξιοποιούνται πλήρως προς όφελος του κοινωνικού συνόλου και όχι προς όφελος των Εθνικών εργολάβων και προμηθευτών, συγκεκριμένες δυνάμεις που είτε με την σιωπή, είτε με την συναίνεση τους συνέβαλαν στην απαξίωση του Οργανισμού και στα σχέδια διάλυσης του, επανέρχονται στο προσκήνιο, κουνώντας το δάχτυλο – αλήθεια σε ποιους;
Σε όσους τα τελευταία χρόνια δίνουν τον αγώνα, για να επαναφέρουν τον Οργανισμό και τον σιδηρόδρομο στην θέση που του αξίζει;
Τους ενημερώνουμε ότι δεν θα κάνουμε βήμα πίσω ,από την θέση μας για Ενιαίο Δημόσιο Σιδηρόδρομο, από την καθημερινή μας προσπάθεια να βρεί το πολύπαθο μέσο την θέση που του αξίζει στην Ελληνική Κοινωνία και Οικονομία. Στρατηγικός μας στόχος είναι να συμβάλουμε στην προσπάθεια για έναν Κραταιό Δημόσιο Διαχειριστή Σιδηροδρομικής Υποδομής με διευρυμένες αρμοδιότητες- όπως και σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες- που θα αξιοποιεί ΟΛΕΣ τις ευκαιρίες που του δίνονται, ακόμα και αυτήν για την παροχή συγκοινωνιακού έργου, που οι δυνάμεις του χτες παρουσίαζαν ως αδύνατη προοπτική, μερικά χρόνια πριν. Η πρόσφατη πράξη της παραχώρησης της αποκλειστικής διαχείρισης, αξιοποίησης και εμπορικής εκμετάλλευσης του Θριασίου στον ΟΣΕ, φαίνεται πως στεναχώρησε σφόδρα όσους απεργάζονταν σχέδια, χρόνια τώρα και μέχρι το 2015, που ήθελαν τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων παρατηρητή και φτωχό – απαξιωμένο συγγενή που θα εξυπηρετεί αποκλειστικά τους σχεδιασμούς πολυεθνικών κολοσσών. Φαίνεται όμως ξεκάθαρα ότι στεναχώρησε και τους συνδικαλιστικούς τους εταίρους, όσους δηλαδή επί δεκαετίες στήριζαν την πολιτική απαξίωσης του ΟΣΕ, στην λογική της κλειστής παρέας –κύκλου συμφερόντων.
Και όταν χαλάνε οι «μεγάλες δουλειές» και σχεδιασμοί χρόνων , προς όφελος του ΟΣΕ και του δημόσιου συμφέροντος , είναι λογικό να υπάρχει φανερός εκνευρισμός σε παράγοντες που είχαν ονειρευτεί διαφορετικά τον ρόλο τους.
Χαιρετίσαμε και δηλώνουμε απόλυτα ικανοποιημένοι, με την επιλογή της Διοίκησης του ΟΣΕ, να προσληφθούν μέσω ΑΣΕΠ, συνάδελφοι στον καθαρισμό αλλά και στις αφύλακτες διαβάσεις. Εν όψει μάλιστα αυτής της εξέλιξης αυτό που θα έπρεπε να προτείνουμε είναι η σωστή εκπαίδευση των συναδέλφων στην Δημόσια Σιδηροδρομική Ακαδημία, αλλά και η ένταξη τους στην ισχύουσα ΣΣΕ.
Θυμίζουμε σε όσους ακόμα φοράνε πράσινα-μπλε κομματικά γυαλιά, ότι
Επέστρέψαν 75 συνάδελφοι από την ΕΕΣΣΤΥ και συνολικά 86 στον ΟΣΕ
Προσελήφθησαν και εκπαιδεύονται μέσω ΑΣΕΠ 38 νέοι συνάδελφοι στις κρίσιμες ειδικότητες του Σταθμάρχη , Κλειδούχου, μηχανικού.
Προσελήφθησαν και ανέλαβαν υπηρεσία 30 υπάλληλοι με σύμβαση για τον καθαρισμό μέσω ΑΣΕΠ
Διενεργείται διαγωνισμός μέσω ΑΣΕΠ για την πρόσληψη 150 υπαλλήλων με σύμβαση 18 μηνών για φύλαξη ισόπεδων διαβάσεων
Δρομολογήθηκε η επιστροφή των μεταταγμένων που εκδιώχτηκαν με τον Ν.3891, Νόμο που στήριξαν οι συνδικαλιστικές δυνάμεις του χτες.
Αναλαμβάνει ο ΟΣΕ την λειτουργία του Θριάσιου Πεδίου με τις γραμμές και τον Σταθμό παρά τα όσα σχεδίαζαν κάποιοι κύκλοι
Μας έχει αποδοθεί το τρέχον 25% ως προσωπική διαφορά και μένει η τελεσίδικη απόφαση για να το πάρουν και αναδρομικά όσοι το δικαιούνται
Έγινε μισθολογική εξομοίωση της ΥΕ με την ΔΕ για όσους το έπαιρναν και πριν και γίνεται προσπάθεια για να το πάρουν οι συνάδελφοι στο σύνολο τους
Οι δρεζινοδηγοί που καλύπτουν τα τυπικά προσόντα, μετά και την επιστολή της ΠΟΣ για την τήρηση της νομιμότητας, αποκτούν Ευρωπαική Άδεια Μηχανοδήγησης με βάση τα προβλεπόμενα στον Ν.3911.
Συναδέλφισσες – φοι
το σχέδιο απαξίωσης του ΟΣΕ αναστρέφεται μέρα με την μέρα.
Αν αυτό ενοχλεί , εάν δεν εξυπηρετεί τα πολιτικά σχέδια κάποιων, όπου μάλλον θα προτιμούσαν το προσωπικό σε δυσχερή θέση, να περνά από πάγκο σε πάγκο για τα αυτονόητα δικαιώματα του , αν τελικά κάποιοι θέλουν να κλείσουν τον Σιδηρόδρομο ή να τον κάνουν Δημόσια Υπηρεσία ( 7:00 -15:00 Δευτέρα-Παρασκευή ) τώρα που στέκεται στα πόδια του ο ΟΣΕ να το πουν καθαρά και να απολογηθούν για αυτό στους Συναδέλφους.
Να πουν ότι αυτό που δεν κατάφεραν όσοι απεργάζονταν αυτά τα σχέδια, το πέτυχαν αυτοί και φυσικά να κριθούν για αυτά.
Συναδέλφισσες – φοι
ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΧΤΕΣ.
ΩΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ !
ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΥ
ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
1.ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, Τεχνίτης ΜΑΪ
2.ΑΝΑΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ ,Τεχνίτης ΜΑΪ
3.ΒΟΝOΠΑΡΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ του ΣΥMΕΩΝ, Τεχνίτης ΤΗΕ
4.ΓΟΡΓΟΤΣΙΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ ,Φύλακας
5.ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΣΤΑΥΡΟΥ, Αρχιτεχνίτης Συντ. Γρ.
6.ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, Τεχνίτης ΤΗΕ
7.ΚΟΥΣΚΟΥΝΕΛΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ,Τεχνίτης Μ.Α.Ι
8.ΜΕΡΕΝΤΙΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΛΟΥΚΑ Σταθμάρχης
9.ΜΗΝΙΑΔΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ του ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ , Διοικ. Υπάλληλος
10.ΜΠΑΡΙΑΝΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ του ΙΩΑΝΝΗ, Τεχνίτης ΤΗΕ
11.ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ,Χειρ. Μηχ. Γραμμής
12.ΝΤΟΥΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ , Χειριστης Μηχ. Εργων
13.ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ , Τεχνίτης ΤΗΕ
14.ΣΠΥΡΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ του ΠΑΥΛΟΥ , Τεχνίτης Γραμμής
15.ΣΤΟΦΟΡΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ του ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ, Τεχνίτης ΔΙΣΥΓ
16.ΣΤΥΛΙΑΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ , Διοικητ. Υπάλληλος
17.ΤΑΜΠΑΚΟΣ ΒΗΣΑΡΙΩΝ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ , Χειρ. Μηχ. Γραμμής
18.ΤΟΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΚΩΝ/ΝΟΥ, Τεχνίτης ΤΗΕ
19.ΤΣΑΓΚΟΥΡΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΧΡΗΣΤΟΥ Αρχιτεχνίτης Συντ. Γραμμής
20.ΦΥΣΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ , Κλάδος Γραμμής
21.ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΓΙΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΗΛ του ΚΩΝ/ΝΟΥ, Τεχνίτης ΤΗΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου