Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Αποκαλύπτεται σήμερα o πρώτος συρμός του μετρό Θεσσαλονίκης!


Έφτασαν χτες στη Θεσσαλονίκη και αποκαλύπτονται σήμερα σε εκδήλωση που έχει προγραμματιστεί στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας τα τέσσερα βαγόνια που αποτελούν τον πρώτο συρμό του Μετρό Θεσσαλονίκης.


Τα τέσσερα βαγόνια, συνολικού μήκους άνω των 51 μέτρων (περίπου 13 μέτρων έκαστο), βρίσκονται από χτες στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας στη Θεσσαλονίκη, όπου και συναρμολογούνται για να αποκαλυφθούν σήμερα στις 10 το πρωί στην τελετή που θα πραγματοποιηθεί παρουσία του αρμόδιου υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη. Στον χώρο τοποθετήθηκε ειδική σιδηροτροχιά, εν είδει σιδερένιας ράμπας, ειδικά για την υποδοχή του συρμού, κατά την εκφόρτωσή του από τους τράκτορες.

"Θα γίνουν δοκιμές και πάνω στις σιδηροτροχιές στο αμαξοστάσιο, ενώ τα δοκιμαστικά δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού ή τις αρχές του φθινοπώρου, πιθανότατα προς το τέλος του Σεπτεμβρίου" εξήγησε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος για τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί το επόμενο διάστημα.

Όταν έρθει η ώρα να δρομολογηθεί κανονικά στις γραμμές του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο συρμός θα μπορεί -με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου μέσου σταθερής τροχιάς και την απόσταση των σταθμών μεταξύ τους- να αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 80 χιλιομέτρων ανά ώρα και υπολογίζεται ότι θα έχει μέση εμπορική ταχύτητα 30 χλμ/ώρα. Η δε χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών θα είναι 1,5 λεπτό, "κάτι που σημαίνει ότι με χωρητικότητα 450 επιβατών (περίπου 100 καθήμενων) ανά συρμό" όπως επισήμανε ο κ.Μυλόπουλος.


ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ-www.thestival.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου