Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 14 Μαΐου 2019

O βρώμικος ρόλος του Πέτρου Παναγούλια και της ΔΕΣΚ σε βαρος των μηχανοδηγών

Για άλλη μια φορά ο Πέτρος Παναγούλιας μέλος του Προεδρείου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών καταφέρθηκε , διαστρεβλώνοντας τα γεγονότα και δημόσια ενάντια στο Σωματείο των μηχανοδηγών, χαρακτηρίζοντας
ως «επαίσχυντη» την συμφωνία -ΣΣΕ του Σωματείου μας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον ....Ριζοσπάστη.
Λειτουργώντας ως δεκανίκι του Μητσοτακη  και προσπαθώντας να δώσει άλλοθι στον Μητσοτάκη για όσα είπε για το επταήμερο & έχουν προκαλέσει σάλο στην Ελληνική Κοινωνία  , διαστρέβλωσε την αλήθεια λέγοντας πως το Σωματείο των μηχανοδηγών υπέγραψε την κατάργηση του πενθημέρου !
Η αθλιότητα αυτή ξεπερνά και τα όσα είπε ο εργατοπατέρας του ΚΚΕ - έχει να εργαστεί πάνω από 20 χρόνια - το 2017,  όταν και προκαλούσε τους εργαζομένου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην είσοδο της Καρόλου , επειδή κατά την 24ωρη απεργία που είχαν προκηρύξει τα 2 Σωματεία την μέρα της υπογραφής της ιδιωτικοποίησης , αυτοί δεν προσήλθαν στην συγκέντρωση της ΠΟΣ για να ακούσουν τον αδούλευτο εργατοπατέρα και τις θεωρίες του.
Που πήγαν οι εργαζόμενοι , αναρωτήθηκε τότε το στέλεχος του ΚΚΕ , να πάρουν το χιλιάρικο των Ιταλών , αναφερόμενος στο bonus της τότε ΣΣΕ.
Το ίδιο πρόσωπο όμως , οπως και η ΔΕΣΚ ΣΙΩΠΗΣΑΝ όταν η ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ , ΥΠΟΓΡΑΦΟΤΑΝ στο κτίριο της Καρόλου. Που ήταν το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ εκείνη την μέρα ρωτάμε τον εργατοπατέρα Παναγουλια, μήπως έκαναν το λαγό στην ηγεσία της Ομοσπονδίας που κρύφτηκε με την σειρά της ;
Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ  των 2 Σωματείων που δίνουν μάχες κάθε μέρα , είχαμε 24 ωρη απεργία κ υπογραφή της αγοραπωλησίας στο κάστρο του ΤΑΙΠΕΔ, ενώ στην ΕΕΣΣΤΥ εκεί όπου ο εργατοπατέρας του ΚΚΕ δρα και συνδικαλίζεται ,  δεν είχαμε ούτε στάση εργασίας & υπογραφή της μεταβίβασης των μετοχών στην Καρόλου  !!!!
Και αυτός ο συνδικαλιστής θέλει να μας πείσει ότι .....αγωνίζεται !

Όσον αφορά την συμφωνία του Σωματείου μας και την ΣΣΕ ο αδούλευτος εργατοπατέρας του ΚΚΕ , ας κάνει τον κόπο να διαβάσει πως ξεκινάει το άρθρο 6.


Οχι μόνο δεν κατάργησε το πενθήμερο λοιπόν η συμφωνία ΠΕΠΕ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αλλά ανάγκασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε 100 νέες προσλήψεις μηχανοδηγών !
Συμφωνία που προήλθε μετά από καταγγελία του Σωματείου μας στο ΣΕΠΕ το καλοκαίρι του 2017 για την ΜΗ χορήγηση αναπαύσεων .
Αντί λοιπόν ο εργατοπατέρας του ΚΚΕ Παναγούλιας να διαστρεβλώνει την αλήθεια, ας κάνει την αυτοκριτική του για την κατρακύλα του ΠΑΜΕ στον σιδηρόδρομο που μόνη τυχαία δεν είναι , αφού όλοι οι συνάδελφοι έχουν καταλάβει τον ρόλο του .
Αν νομίζει δε ,ότι , δεν διαβάζουμε Ριζοσπάστη και έτσι δεν βλέπουμε την κατρακύλα του είναι βαθιά νυχτωμένος ο «σύντροφος».
Και ας γνωρίζει ότι δεν θα του χαρίσουμε τίποτα στον δημόσιο λόγο.
ΠΟΤΕ.

Το στέκι της έλξης -Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου