Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

Ανακοίνωση της Οργάνωσης Μελών ΣΥΡΙΖΑ Σιδηροδρομικών για την τακτική της πλειοψηφίας της ΠΟΣ

Συναδέλφισσες/φοι, 
Οι χυδαιότητες κάποιων συνδικαλιστών της Π.Ο.Σ. δεν μπορούν να μείνουν αναπάντητες. 

Είναι τουλάχιστον ντροπή η ιστορική δευτεροβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση
του σιδηρόδρομου να γίνεται έρμαιο πολιτικών σκοπιμοτήτων και κομματικών συνδικαλιστών.

Ο απερχόμενος Πρόεδρος της Π.Ο.Σ. (και ήδη μειοψηφία στο δευτεροβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο μετά τα εκλογικά αποτελέσματα στα σωματεία) επιχείρησε τις προηγούμενες ημέρες να προκαλέσει τεχνητή πόλωση και να σπείρει τον ρεβανσισμό και την αναταραχή στους εργαζόμενους. Σε ένα ακόμη  κρεσέντο «δημοκρατικού ήθους» απείλησε την διοίκηση του  Ο.Σ.Ε. ότι θα προσέρχονται στα γραφεία τους με αστυνομική συνοδεία, απειλώντας ότι δεν θα επιτρέψει να ξαναγίνουν εκδηλώσεις του Οργανισμού (με ποια ιδιότητα άραγε;). Είναι ξεκάθαρο πλέον το  κλίμα τρομοκρατίας  που  έντεχνα συντηρεί  με τις απειλές του για το τι θα συμβεί στους εργασιακούς χώρους στον σιδηρόδρομο την επόμενη των εκλογών, σε περίπτωση ήττας της σημερινής Κυβέρνησης.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η απερχόμενη διοίκηση της Π.Ο.Σ. εξυπηρέτησε κομματικά συμφέροντα. Είναι όμως η πρώτη φορά που ξεπέρασε κάθε όριο χυδαιότητας και συκοφαντίας. Δεν πρέπει να έχει ξαναζήσει το συνδικαλιστικό κίνημα τέτοιου είδους ντροπιαστικές στιγμές, όπου δευτεροβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο επιχειρεί να μειώσει την σπουδαιότητα ίδρυσης του νέου Εθνικού Σιδηροδρομικού Μουσείου, για τη δημιουργία του οποίου εργάστηκαν με πάθος και μεράκι εργαζόμενοι του Ο.Σ.Ε., που από την πρώτη στιγμή αγκαλιάστηκε μαζικά από όλους, έγινε πρώτο θέμα σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και έτυχε συγχαρητηρίων από κάθε σοβαρό άνθρωπο στη χώρα αυτή, ανεξαρτήτως πολιτικής τοποθέτησης.
Η ανακοίνωση της απερχόμενης διοίκησης της Π.Ο.Σ. δεν είναι μόνο χυδαία, είναι και ψευδής.
Ο απερχόμενος Πρόεδρος της Π.Ο.Σ. αποκρύβει ότι αυτός και η απερχόμενη διοίκηση του καθυστερούσαν επί μήνες την υπογραφή της Σ.Σ.Ε. με δικαιολογίες και γενικότητες, μόνο και μόνο για να αφήσουν τους εργαζόμενους χωρίς Σ.Σ.Ε. και με το «μαχαίρι στο λαιμό». Αποκρύβει ότι ήταν εξαρχής γνώστης της απόρριψης του κονδυλίου σπουδών για το ανοιχτό πανεπιστήμιο και ο ίδιος προσωπικά στη διοίκηση το είχε χαρακτηρίσει ήσσονος σημασίας θέμα. Αποκρύβει επίσης ότι η διοίκηση του Ο.Σ.Ε σε κάθε στάδιο της διαδικασίας έγκρισης της νέας Σ.Σ.Ε. μέχρι σήμερα τον ενημέρωνε ανελλιπώς, και ο ίδιος όχι μόνο δεν έφερε κάποια αντίρρηση στην όλη διαδικασία, αλλά αντιθέτως είχε συμφωνήσει να  προσπαθήσουν μαζί, διοίκηση και θεσμικά ο ίδιος, ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η έγκριση της από το Υπουργείο Οικονομικών. 
Τι προέκυψε ξαφνικά λοιπόν και προχώρησε σε τέτοιου είδους ανακοίνωση; Μα φυσικά η προεκλογική περίοδος και οι κομματικές σκοπιμότητες που εξυπηρετεί η απερχόμενη διοίκηση της Π.Ο.Σ.
Συνάδελφισσες/οι
Οι εργαζόμενοι στον Ο.Σ.Ε. γνωρίζουν άριστα και έχουν την αυτόνομη δυνατότητα κρίσης και αξιολόγησης για το τι έχει επιτύχει η διοίκηση μέχρι σήμερα. 
Θυμούνται ποιοι έτρεχαν και φωτογραφίζονταν σε εγκαίνια μακετών και ποιοι ήταν ομοτράπεζοι σε δεξιώσεις και χαριεντίζονταν με όσους διέλυσαν τον Οργανισμό και τον ετοίμαζαν για ιδιωτικοποίηση.
Θυμούνται ποιοι κρύβονταν και δεν εμφανίστηκαν σε όλα τα μεγάλα γεγονότα του σιδηρόδρομου την τελευταία τετραετία, αλλά έτρεχαν σε άλλες εποχές να φωτογραφίζονται σε μακέτες και σε ευτράπελα «εγκαινίων» ηλεκτρομηχανών χωρίς δίκτυο ηλεκτροκίνησης !
Θυμούνται πολύ καλά τις αναγκαστικές μετατάξεις και εφεδρείες του σιδηροδρομικού προσωπικού την περίοδο 2010-2012 που άφησαν τον Οργανισμό κουφάρι.
Θυμούνται τοποθετήσεις συνταξιούχων σιδηροδρομικών σε διευθυντικές θέσεις το 2012, χωρίς την τήρηση του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας.
Δεν ξεχνούν τα δεκάδες δις χρέος του Ο.Σ.Ε. και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που δημιουργήθηκαν σε άλλες εποχές.
Δεν ξεχνούν τα διαχρονικά σκάνδαλα πολλών εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ στον Ο.Σ.Ε. που βρίσκονται στα κακουργοδικεία της χώρας.
Δεν ξεχνούν ποιοι παράτησαν και άφησαν να καταστραφεί το 2005 το πρώην Μηχανοστάσιο του Ο.Σ.Ε. στη Λεύκα και δεν θα ξεχάσουν ποιοι δημιούργησαν το νέο εθνικό σιδηροδρομικό μουσείο αναδεικνύοντας τον ιστορικό χώρο της Λεύκας. 
Δεν θα ξεχάσουν ποιοι επανέφεραν τους μεταταγμένους συναδέλφους των κρίσιμων ειδικοτήτων στον Οργανισμό, ξαναδίνοντας του τη (σκοπίμως) χαμένη επιχειρησιακή ικανότητα.
Δεν θα ξεχάσουν ποιοι επανέφεραν στον Ο.Σ.Ε. τον Σιδηροδρομικό Εμπορευματικό Σταθμό του Θριασίου, καθιστώντας τον Οργανισμό μεγάλο παίκτη στις διαμετακομιστικές μεταφορές, με νέα έσοδα
Δεν θα ξεχάσουν ποιοι δημιούργησαν τον νέο σύγχρονο Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας, καταργώντας τον Κανονισμό του γνωστού νόμου 3891/2010 
Δεν θα ξεχάσουν ποιοι έφεραν τον σύγχρονο Γενικό Κανονισμό Κίνησης 
Δεν θα ξεχάσουν ποιοι ξαναέφεραν τον Ο.Σ.Ε. στο προσκήνιο ως πρωταγωνιστή και ανέδειξαν τον σιδηρόδρομο 
Και σίγουρα δεν θα ξεχάσουν τα πολιτικά παιχνίδια μερίδας της απερχόμενης (και ήδη μειοψηφούσας) διοίκησης της Π.Ο.Σ.

Συναδέλφισσες/φοι, 
Ενόψει των εθνικών εκλογών είναι προφανές πως η απερχόμενη διοίκηση της Π.Ο.Σ.,  και όχι μόνο, θα συνεχίσει την καλλιέργεια διχόνοιας στους εργαζόμενους του Οργανισμού. Έχουμε   ζήσει στο παρελθόν δυστυχώς επώδυνα το πολιτικό σχέδιο των υποστηρικτών τους(ΝΔ-ΠΑΣΟΚ)
Το έργο όμως που έγινε στον σιδηρόδρομο από το 2015 μέχρι σήμερα θα τους στοιχειώνει και θα τους κυνηγά όσο και να κραυγάζουν στην προσπάθεια τους για να αποκρύψουν την τεράστια πρόοδο στον Ο.Σ.Ε. και σε όλο τον σιδηρόδρομο.
                                        
 ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΜ ΣΥΡΙΖΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου