Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

Δίκτυο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας : Γυρίζουμε νέα σελίδα για τον ιστορικό Σ.Σ.Θ.


Συνεδρίασαν την Τρίτη 28 Μαΐου 2019 τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας (Σ.Σ.Θ.) που προέκυψαν
από τις εκλογές στις 11 και 12/12/18,  για την εκλογή προεδρείου.

Το νέο Δ.Σ. συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής: 
Πρόεδρος: Παυλάκης Χαράλαμπος
Αντιπρόεδρος: Χατζής Μιχαήλ 
Γενικός Γραμματέας: Ρουσιώτης Θωμάς 
Αναπληρωτής Γεν. Γραμματέας: Παπαπολύκαρπος Χαρίλαος
Ταμίας: Οικονόμου Αριστείδης
Μέλη: Νικολάου Δημήτριος, Κατσιούλας Αθανάσιος, Παπαπαναγιώτου Ευθύμιος, Σαββελίδης Δημήτριος.
Η παράταξη του Δικτύου με τη συμμετοχή της στη νέα διοίκηση του Σ.Σ.Θ. : 
θέτει πάνω απ’ όλα τα συμφέροντα του σιδηρόδρομου και των εργαζόμενων σιδηροδρομικών, παλεύει ενάντια σε μισθούς πείνας και εξαθλίωσης και διεκδικεί συλλογικές συμβάσεις εργασίας, άμεσες προσλήψεις προσωπικού, καμία απόλυση εργαζομένου, αγωνίζεται για έναν σύγχρονο, ποιοτικό και ασφαλή δημόσιο σιδηρόδρομο, για την ανάπτυξη του θεσσαλικού σιδηροδρόμου, ηλεκτροκίνηση των θεσσαλικών γραμμών Λάρισας-Βόλου και Παλαιοφαρσάλου-Καλαμπάκας, αύξηση δρομολογίων και απ’ ευθείας δρομολόγια από Βόλο για Αθήνα - Θεσ/νίκη - Καλαμπάκα, ανάπτυξη του Εργοστασίου Βόλου.
Στα δύσκολα χρόνια που έρχονται για τους εργαζόμενους, μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ, με συνέπεια, σοβαρότητα και ενότητα, θα αγωνιστούμε για την ανατροπή όλων των αντιλαϊκών πολιτικών και αντεργατικών μέτρων. 
Από την αρχή, προσπαθήσαμε να συγκροτηθεί Προεδρείο αναλογικό – αντιπροσωπευτικό σύμφωνα με τις πάγιες θέσεις μας. Προτείναμε να καταλάβει τη θέση του Προέδρου εκπρόσωπος της ΕΚΣ, όχι όμως ο απερχόμενος Πρόεδρος, ο οποίος είχε συγκρουστεί, για διάφορους λόγους με όλους σχεδόν τους εργαζόμενους (με συκοφαντίες, ανυπόστατες καταγγελίες, αντισυναδελφική συμπεριφορά, αναίτια διαγραφή μέλους του σωματείου), είχε καταδικαστεί για νοθεία στις προηγούμενες εκλογές του σωματείου και στο πρόσωπό του δεν εξασφαλιζόταν η απαραίτητη συναίνεση και αποδοχή.  Όμως η πεισματική επιμονή της ΕΚΣ και κυρίως του απερχόμενου Προέδρου να διεκδικεί εγωιστικά ο ίδιος την θέση του Προέδρου, είχε ως αποτέλεσμα να μην συγκροτείται Προεδρείο επί πέντε μήνες. Επειδή όμως στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα και τα προβλήματα των σιδηροδρομικών της Θεσσαλίας δεν μπορούσαν να περιμένουν και να παραπέμπονται στις καλένδες, το Προεδρείο συγκροτήθηκε υποχρεωτικά από τις παρατάξεις ΑΣΠΡΟ και ΔΙΚΤΥΟ ενώ οι συνάδελφοι της  ΕΚΣ παρέμειναν απλά μέλη του Δ.Σ.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους συναδέλφους μέλη του Σ.Σ.Θ. για την συμμετοχή τους στις εκλογές. Οι εργαζόμενοι, μέλη του Σ.Σ.Θ., ανεξάρτητα από την ψήφο προτίμησης, κατέδειξαν την σπουδαιότητα του θεσμού και την αναγκαιότητα του Σ.Σ.Θ. Από σήμερα  αρχίζουμε συλλογικό αγώνα για τον σιδηρόδρομο και τους συναδέλφους σιδηροδρομικούς. Γυρίζουμε νέα σελίδα για το ιστορικό μας σωματείο τον «Σύνδεσμο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας».

                                                                                                           Βόλος 03 – 06 - 2019

2 σχόλια:

  1. ΤΣΙΠΝΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ Συναδελφοι σας ευχομαι καλη δυναμη και αγωνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΣΙΠΝΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ.Περιμενουμε ενα ΦΕΚ δυο μηνες τωρα για την εποιστροφη μας τα σκουλικια βαλανε το χερακι τους παλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή