Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2019

Τι γίνεται με την γραμμή προς Αίγιο; -καταστροφική επιλογή η μονοδρόμηση Αθήνας - Αγ.Αναργύρων

6 μήνες έχουν περάσει απο το ΕΠΙΤΥΧΕΣ δοκιμαστικό δρομολόγιο προς Αίγιο όταν και σύμφωνα με τις δηλώσεις υπηρεσιακών παραγόντων του σιδηροδρομικού χώρου, παρουσία της
τότε πολιτικής ηγεσίας, η γραμμή θα δινόταν προς χρήση τον Αύγουστο.

Ήδη βρισκόμαστε στον Οκτώβρη και καμία κίνηση γύρω απο το θέμα δεν έχει γίνει.
Και πλέον ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ μετά τις 90 και πλέον προσλήψεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ χάρη στις ενέργειές του Σωματείου μας.
Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια οι σιδηροδρομικοί είχαμε καλομάθει με την παράδοση έργων που είχαν καθυστερήσει να ολοκληρωθούν δεκαετίες και που δίνονταν προς χρήση προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.
Και έχοντας συνηθίσει θέλουμε να συνεχίσουμε έτσι.
Ένα απο τα έργα που καθυστερούσαν χρόνια αλλά ολοκληρώθηκαν (χωρίς ηλεκτροκίνηση ωστόσο) ήταν και η γραμμή προς Αίγιο που έχει  τελικό προορισμό την Πάτρα. 
Θεωρούμε ότι η σημερινή Κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών οφείλουν να δούν το θέμα της γραμμής προς Αίγιο  άμεσα, γραμμής που θα δώσει τεράστια ώθηση στην ποιοτική μετακίνηση χιλιάδων πολιτών και την επέκταση του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο μετά απο πολλά - πάρα πολλά χρόνια. 

"Ακέφαλος" 2 βδομάδες ο Δημόσιος σιδηρόδρομος 

Φυσικά θα πρέπει να επισπευσθούν και οι διαδικασίες για την έκδοση των ΦΕΚ της τοποθέτησης των νέων Διοικήσεων καθώς αυτήν την στιγμή ο σιδηρόδρομος χάνει έδαφος σε επίπεδο υποδομών με τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ ουσιαστικά να μην έχουν Διοικήσεις και σε συνδυασμό πάντα με τις αλλαγές που είχαν εξαγγελθεί απο ....τον Αύγουστο καθιστώντας ουσιαστικά ακέφαλο τον Οργανισμό.

Καταστροφική επιλογή η μονοδρόμηση 

Τέλος ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ και μόνο ως ιδέα είναι η μονοδρόμηση της διαδρομής Αθήνας- Αγίων Ανάργυρων λόγω των έργων που θα πρέπει να γίνουν για την υπογειοποίηση του διαδρόμου αυτού, ένα έργο που σηκώνει πολύ συζήτηση η χρησιμότητα του.
Μια τέτοια εξέλιξη θα σημάνει ουσιαστικά τον αποκλεισμό της Αθήνας και του σταθμού Λαρίσης απο τον σιδηροδρομικό χάρτη καθώς μόλις 3 (τρία) δρομολόγια την ώρα θα μπορούν να εκκινούν και να καταλήγουν σε  αυτόν. (Σήμερα έχουμε 4-5).
Μάλιστα έχοντας αντιληφθεί το πρόβλημα, η προηγούμενη πολιτική ηγεσία είχε έρθει σε επαφή με τους ανάδοχους εξετάζοντας λύσεις για το θέμα, επαφές που την άνοιξη έδιναν τέλος στα σενάρια αυτά. 
Ίδια πολιτική πρέπει να υπάρξει και σήμερα.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

* Δεν ξεχνάμε το θέμα της γραμμής Δράμας - Αλεξανδρούπολης. Εκεί περιμένουμε πρώτα να μιλήσει η κάποτε λαλίστατη πλειοψηφία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, τα πρόσωπα δηλαδή που έψαχναν  την σκόνη στο ...Καλλίδρομο. 3 μήνες κλειστή η γραμμή και κουβέντα απο το κορυφαίο όργανο εκπροσώπησης των σιδηροδρομικών. Αλλά τι να μπορούν να πούν όσοι πολιτικά σήμερα υποστηρίζουν ΑΚΟΜΑ εκείνες τις δυνάμεις που έκλεισαν τον μισό σιδηρόδρομο το 2010; 
Αν ήταν Υπουργός ο Σπίρτζης θα είχαν...ανέβει στα κάγκελα. 
Σήμερα απλά είναι Σάββατο 5 Οκτώβρη και εμείς σε όλους αυτούς αφιερώνουμε την φωτογραφία του προηγούμενου Υπουργού στο Αίγιο πέρυσι τον Απρίλη.

Με τρένο πήγε εκεί, όχι με ΚΤΕΛ.

Ο νοών νοείτο, συνάδελφοι σιδηροδρομικοί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου