Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2019

Ο Γρηγόρης Αλεξανδρής για το συνέδριο της ΠΟΣ

Απο τον συνάδελφο Γρηγόρη Αλεξανδρή - Μηχανοδηγό ΜΑΙ
Τελικά το έκτρωμα του Νόμου Κατρούγκαλου που μας κράτησε ακόμα πίσω στην σύνταξη εμάς τους παλιούς ασφαλισμένους, έμελε να γίνει και η αιτία να δούμε στο τριήμερο συνέδριο της ΠΟΣ τι έγινε. Τι έγινε; 

Το απόλυτο χάος συνάδελφοι 
Τέθηκε εκτός Ιστορικό Σωματείο, σύνεδροι εκτός, ασφαλιστικά μέτρα,παραιτήσεις, δικαστήρια, ανακοινώσεις εκατέρωθεν και ότι πιο σοβαρό μετρημένο και υπεύθυνο υπάρχει στον σημερινό συνδικαλισμό
Το κέρδος των εργαζομένων θα το κρίνετε εσείς

Εγώ σαν Γρηγόρης Αλεξανδρής και μηχανοδηγός πάντα ήμουν και θα είμαι κλαδιστής. Δεν ζούσα με αυταπάτες ότι η ΠΟΣ θα μπορούσε να μας δώσει κάτι. Η ΠΟΣ ήταν ένα βαρύδι για τον κλάδο.
Αλλά κάτι το παρελθόν το γνωστό "Έτσι τα βρήκαμε" κάτι το συναίσθημα ποτέ δε κατέφυγα εναντίον της.
Τώρα μετά ύστερα απο όλα αυτά τα γεγονότα είναι καλύτερα να μείνει μακρυά απο τον κλάδο μου εαν και είναι έτη φωτός μακριά.
Η Κλαδική Σύμβαση συνάδελφοι είναι μονόδρομος πια.
Η ΠΕΠΕ οφείλει πλέον να ξεκαθαρίσει το τοπίο και να προχωρήσει σε κάτι νέο, υγιές και ουσιαστικό. Αυτό το βήμα θα προσθέσει κύρος, αξιοπρέπεια και μέλλον στον κλάδο της έλξης.
Απο τον κλάδο μας πέρνουν οξυγόνο, οι Διοικήσεις όταν βλέπουν όλα αυτά "τρίβουν τα χέρια τους".
Ξεχνούν όμως όλοι ποιος οδηγεί το τρένο.
Λόγο της ειδικότητας μου κινούμαι σε όλο το φάσμα του σιδηροδρόμου βλέπω και συνομιλώ με πολλούς συναδέλφους και πιστέψε με αυτή η απεικόνιση των τελευταίων γεγονότων μόνο κακές εντυπώσεις έχουν αφήσει.
Και ο πιο αδαής πλέον δεν πιστεύει ότι το συνδικαλιστικό στερέωμα θα είναι το ίδιο απο εδώ και στο εξής.
Σίγουρα δεν μπορώ να είμαι εγώ κριτής των πάντων. Η οικονομική μου εισφορά υπέρ της ΠΟΣ μου επιτρέπει να έχω άποψη και να κρίνω γεγονότα.
Και όπως έλεγε και η αείμνηστη Βουγιουκλάκη σε μια ταινία (Η σωφερίνα)..Τα γεγονότα κύριε Δικηγόρε.....
 Τα γεγονότα.

Γρηγόρης Αλεξανδρής - Μηχανοδηγός ΜΑΙ

Υ.Γ. Η Ελλάδα χάνεται κατακλεισμένη απο χιλιάδες  -ίσως και εκκατομύρια- μετανάστες και κάποιοι συνεχίζουν να είναι στην κοσμάρα τους.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου