Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

Στον έλεγχο της Trenitalia πέρασε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατόπιν σχετικής οδηγίας της FSI

Στον έλεγχο της Trenitalia έχει περάσει, από τις αρχές του έτους, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η ελληνική σιδηροδρομική εταιρεία αποτελεί – πλέον – θυγατρική της Trenitalia.
Η ανωτέρω εξέλιξη δρομολογήθηκε από την μητρική, FSI. Η Trenitalia είναι
η «ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ», δηλαδή η εταιρεία με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, εάν και η ιταλική αγορά δεν είναι σαν την ελληνική, αφού έχει αρκετούς ιδιωτικούς παρόχους.

Επίσης, οι σχέσεις μεταξύ Trenitalia και ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι στενές, δεδομένου ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Trenitalia, Orazio Iacono είναι ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Σε εγχώριο επίπεδο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει κινήσει τις διαδικασίες για την συγχώνευση της ΕΕΣΣΤΥ, η οποία εκτιμάται έως τα τέλη του έτους.

Το 2018, το οποίο αποτέλεσε την τελευταία 12μηνη χρήση επί κρατικής διαχείρισης, η ΕΕΣΣΤΥ σημείωσε έσοδα 35,84 εκατ., έναντι 32,72 εκατ. την  χρήση του 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 9,54%.

Τα έσοδα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που αποτελεί τον βασικό πελάτη της ΕΕΣΣΤΥ, αυξήθηκαν κατά 3,05 εκατ. ή κατά 9,61% περίπου.

Σε επίπεδο τελικού οικονομικού αποτελέσματος, η εταιρεία σημείωσε ζημιές 838.941 ευρώ (με την απομείωση), έναντι ζημιών 2.645.456 ευρώ το 2017, παρουσιάζοντας βελτίωση κατά 68,28% περίπου.

Φ. Φωτ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου