Κεραυνούς εξαπέλυσε από το βήμα της Βουλής ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, κατά τη διάρκεια της συζήτησης στην Ολομέλεια του νομοσχεδίου για
το 4ο Σιδηροδρομικό πακέτο.
Αναφερόμενος στις απεργιακές κινητοποιήσεις στα ΜΜΜ και ειδικότερα στη ΤΡAIΝΟΣΕ, ο κ. Κώστας Καραμανλής τόνισε ότι η προηγούμενη κυβέρνηση, ενώ έρχεται τώρα και κουνάει το δάχτυλο για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, στην ουσία έχει κάνει ένα απίστευτο πολιτικό εμπαιγμό σε βάρος των εργαζομένων.
«Είναι ντροπή», είπε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, «για ένα κόμμα που θέλει να λέγεται ότι ανήκει στην Αριστερά, για ένα κόμμα που θέλει να πείσει τον ελληνικό λαό ότι θέλει να προστατεύσει τα δικαιώματα των εργαζομένων, επί 4,5 χρόνια να έχει κάνει τον απίστευτο πολιτικό εμπαιγμό σε βάρος αυτών που υποτίθεται ότι υποστηρίζει».
«Εγκρίνατε τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (ΣΣΕ) – ο προηγούμενος υπουργός Μεταφορών – αλλά ξεχάσατε να μας πείτε ότι, ενώ κάποιες από αυτές τις ανεβάσατε στην ΕΡΓΑΝΗ, ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών αρμόδιος για το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (ΓΛΚ), δεν τις είχε υπογράψει και δεν τις είχε εγκρίνει. Ποιον κοροϊδεύουμε, λοιπόν, σε αυτήν αίθουσα; Αυτό έγινε. Κι έμεινε η αίσθηση στους εργαζόμενους – και εδώ είναι ο εμπαιγμός- ότι τελικά είχαν υπογραφεί οι ΣΣΕ και ότι η ΝΔ κωλυσιεργεί που δεν τις προχωράει. Το πολιτικό ψεύδος έχει κι ένα όριο».
Στη συνέχεια ο κ. Κώστας Καραμανλής ανέφερε ότι η κυβέρνηση αυτήν την στιγμή είναι σε διαρκή διαπραγμάτευση και ότι είναι σε ένα καλό δρόμο. Μάλιστα, όπως είπε υπήρξε και μια ευρεία κυβερνητική σύσκεψη για το θέμα.
«Προσπαθούμε να κλείσουμε τις δικές σας τρύπες και τις δικές σας προβληματικές πολιτικές που δεν τιμούν τον πολιτικό κόσμο ευρύτερα.
Επομένως, αυτό το οποίο θέλουμε να κάνουμε και θα κάνουμε είναι να μπούμε πολύ σύντομα σε μια διαπραγμάτευση για να λήξει αυτό το ζήτημα. Νομίζω ότι βρισκόμαστε σε πολύ καλό δρόμο από εδώ και στο εξής, από το 2020 και μετά, θα δούμε με ορθολογικό τρόπο και χωρίς να εμπαίζουμε, χωρίς να κοροϊδεύουμε τους εργαζόμενους. Εδώ μιλάμε για τον όμιλο του ΟΑΣΑ, μιλάμε για εφτά χιλιάδες οκτακοσίους εργαζόμενους και μιλάμε για μη μισθολογικές παροχές που αυτήν τη στιγμή αγγίζουν τα 8,3 εκατομμύρια ευρώ για το τρέχον έτος», κατέληξε.
Στη συνέχεια, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στη λεγόμενη «Σιδηροδρομική Εγνατία», τονίζοντας ότι όλοι όσοι παρακολουθούν τα θέματα αυτά με κάποια σοβαρότητα, καταλαβαίνουν ότι τα πισωγυρίσματα της προηγούμενης κυβέρνησης οδήγησαν τον τόπο στο απόλυτο τέλμα.
«Είναι δε εξόχως ενδιαφέρον που όλες οι πτέρυγες της αντιπολίτευσης σήμερα, που το 2008 ήσασταν όλοι στους δρόμους όταν ήρθε η επένδυση της COSCO, κουνάτε το δάχτυλο στη μοναδική παράταξη που έφερε πραγματικά μια από τις μεγαλύτερες ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα».
«Και μάλιστα, ενώ συρθήκατε σε αυτήν την επιλογή, τι έκανε το Υπουργείο Πολιτισμού μερικές μέρες πριν τις ευρωεκλογές για να ξυπνήσει τα αριστερά αντανακλαστικά των ψηφοφόρων σας; Λέτε και οι ψηφοφόροι δεν είχαν καταλάβει ότι είχατε κάνει μια μεγάλη στροφή προς μια άλλη πολιτική. Δημιουργήσατε προσκόμματα με την ΕΣΑΛ και πήγατε να κηρύξετε όλο τον Πειραιά ως αρχαιολογικό χώρο. Και τελικά πήγατε να παγώσετε μια επένδυση πάνω από 1 δισεκατομμύριο, που τόσο έχει ανάγκη ο τόπος».
Τέλος, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αντέκρουσε τις αιτιάσεις βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για το Μετρό της Θεσσαλονίκης, επισημαίνοντας τις μεγάλες θετικές διαφορές της λύσης που προωθεί η κυβέρνηση για το Σταθμό του Βενιζέλου και τα αρχαία, σε σχέση με την «εικονική πραγματικότητα του ΣΥΡΙΖΑ».
«Λέτε πράγματα που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα», είπε ο κ. Κώστας Καραμανλής, απευθυνόμενος στους βουλευτές της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, επισημαίνοντας ότι έχουν δημιουργήσει ένα απίστευτο μύθο γύρω από το θέμα.
«Μιλάτε με την κλασική επιχειρηματολογία, η οποία είναι η αποθέωση του λαϊκισμού, διότι λέτε πράγματα που δεν ισχύουν», κατέληξε, υπενθυμίζοντας τις δηλώσεις του προηγούμενου Διευθύνοντος Συμβούλου, διορισμένου από τον ΣΥΡΙΖΑ, ότι το «Μετρό δεν θα τελειώσει ούτε το 2025».
ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου