Το στέκι της έλξης αποκαλύπτει πως μεθοδεύτηκε η διοργάνωση του συνεδρίου της νόθευσης της δημοκρατικά εξεφρασμένης βούλησης των σιδηροδρομικών. Σε αυτό
με πλειοψηφική απόφαση που ΨΗΦΙΣΑΝ οι 8 αντιπρόσωποι του Συλλόγου Εργαζομένων ΤΡΑΜ, αποκλείστηκαν το Σωματείο της ΠΕΣΟΣΕ (4 αντιπρόσωποι) και 2 αντιπρόσωποι απο την ΠΕΠΕ.
Ο Σύλλογος Εργαζομένων ΤΡΑΜ πραγματοποίησε στις 9 Μαΐου 2018 Γενική Συνέλευση για την ένταξη του στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών.
Σε αυτήν την συνέλευση , μόλις 76 απο τα 314 και πλέον μέλη του ενέκριναν την πρόταση χωρίς φυσικά αυτά να αποτελούν καν την απαιτούμενη πλειοψηφία (3/4;) ακόμα και επί των παρόντων σε αυτήν (126) καθώς άλλαζαν την εκπροσώπηση τους στην ΓΣΕΕ (μέσω ΠΟΣ αντί μέσω ΕΚΑ που είχαν ΗΔΗ ψηφίσει).
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Την επόμενη εβδομάδα - 17 Μαΐου 2018- ο Σύλλογος πραγματοποίησε εκλογές στις οποίες η ΔΑΚΕ εξέλεξε 7 αντιπροσώπους και το ΠΑΜΕ 1 αντιπρόσωπο για το 36ο Πανσιδηροδρομικό Συνέδριο.
ΟΜΩΣ
Η αίτηση εγγραφής του Συλλόγου Εργαζομένων ΤΡΑΜ έγινε ΜΕΤΑ τις εκλογές για την ανάδειξη των αντιπροσώπων του στην ΠΟΣ, στις 24 Μαΐου, όπως ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ απο το πρακτικό που παρέλαβε η ΠΟΣ και έδωσε πρόσφατα στους συνέδρους για έλεγχο(αυτό κρατήστε το για μετά).
ΔΗΛΑΔΗ ο Σύλλογος Εργαζομένων ΤΡΑΜ είχε εκλέξει 8 αντιπροσώπους για το 36ο Συνέδριο της νοθείας, ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΑ ΕΓΓΡΑΦΕΙ στην Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών!
Και φυσικά -πλην της ΔΑΚΕ και του ΠΑΜΕ- καμία άλλη παράταξη δεν είχε ενημέρωση για να συμμετέχει σε αυτές τις εκλογές, αφού ο Σύλλογος δεν ήταν μέλος της ΠΟΣ! (αλλά έκανε εκλογές για το συνέδριο της!!!).
ΩΣΤΟΣΟ
Μόλις συμμετείχε σε αυτό, οι 8 αντιπρόσωποι του ψήφισαν, να αποκλειστούν οι σταθμάρχες απο την ΠΟΣ, κάνοντας τους μάλιστα αργότερα και υποδείξεις περί "νομιμότητας".
ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι
Ο Σύλλογος Εργαζομένων ΤΡΑΜ είχε ήδη ψηφίσει για την ΓΣΕΕ μέσω του Εργατικού Κέντρου Αθήνας αλλά παρόλα αυτά σήμερα οι αντιπρόσωποι του ψήφισαν και μέσω της ΠΟΣ.
Στις εκλογές του που είχαν προηγηθεί της κατάθεσης εγγραφής του στην ΠΟΣ, η ΔΑΚΕ είχε εκλέξει 7 αντιπροσώπους και το ΠΑΜΕ 1 αντιπρόσωπο.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου