Λίγο ακόμα και η παρεούλα της ΠΟΣ θα έπειθε τους τεχνίτες ότι η εξαγορά έγινε με πετροδόλαρα.Και τι δεν ακούσαμε. Χρωστάει στην ΕΕΣΣΤΥ και δεν πληρώνει το κυριότερο της παρεούλας της ΝΟΘΕΙΑΣ. Ας τα διαβάσουν οι τεχνίτες για αυτούς
που τους εκπροσωπούν και τους έχουν φλωμώσει στα ψέμματα.
ΤΟΥΣ ΝΟΘΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΣ.
Διαβάζουμε >
Με εσωτερικό δάνειο, από την μητρική FSI, απέκτησε την ΕΕΣΣΤΥ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
που τους εκπροσωπούν και τους έχουν φλωμώσει στα ψέμματα.
ΤΟΥΣ ΝΟΘΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΣ.
Διαβάζουμε >
Με εσωτερικό δάνειο, από την μητρική FSI, απέκτησε την ΕΕΣΣΤΥ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Όπως αναφέρει η μητρική εταιρεία, στις 27 Μαρτίου έδωσε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ένα ενδοεταιρικό δάνειο για τη χρηματοδότηση της απόκτησης του 100% της ΕΕΣΣΤΥ,
το οποίο κάλυπτε και τις αρχικές δαπάνες για την αγορά μηχανημάτων και την τήρηση των προτύπων επαγγελματικής ασφάλειας.
Της Βάσως Βεγιάζη -metaforespress.gr
Το μέγιστο ποσό του δανείου ανέρχεται σε 25 εκατ. ευρώ και η ημερομηνία αποπληρωμής του είναι η 29η Δεκεμβρίου του 2028.
Αναφορικά με τα μεγέθη του πρώτου εξαμήνου του 2019, ο όμιλος της FSI παρουσίασε καθαρά κέρδη 362 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 4,3% έναντι του α’ εξαμήνου του 2018.
Σύμφωνα με την εξαμηνιαία οικονομική έκθεση του ιταλικού ομίλου, τα λειτουργικά έσοδα αυξήθηκαν στα 5,98 δισ. ευρώ, ήτοι 2,2% (126 εκατ. ευρώ).
Τα έσοδα ανά τομέα
Τα έσοδα από τις υπηρεσίες μεταφορών ανήλθαν σε 3,75 δισ., σημειώνοντας αύξηση 100 εκατ. κατά το εξεταζόμενο 6μηνο.
Συγκεκριμένα, τα έσοδα από τις σιδηροδρομικές επιβατικές μεταφορές (μεγάλων και μικρών αποστάσεων) αυξήθηκαν κατά 48 εκατ., καθώς και των οδικών επιβατικών μεταφορών (+39 εκατ.) και των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών (+12 εκατ.).
Κατά την περίοδο Ιανουάριος – Ιούνιος 2019, η ζήτηση για μετακινήσεις με μεταφορικό μέσο αυξήθηκε κατά 1,3%, ξεπερνώντας τα 12 δισ. επιβατοχιλιόμετρα, σε σύγκριση με το α’ εξάμηνο του 2018, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τον εγχώριο, όσο και τον διεθνή όγκο κυκλοφορίας.
Επιπρόσθετα, οι δείκτες ικανοποίησης των χρηστών παρουσίασαν βελτίωση στις υπηρεσίες: άνεση (84,8%), πληροφορίες σε τρένα (84,9%) και ασφάλεια (83,5%).
Οι επενδύσεις
Οι επενδύσεις, σύμφωνα με την FSI, εξακολουθούν να αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο στις αναπτυξιακές πολιτικές του ομίλου.
Ο όγκος των επενδύσεων το α’ εξάμηνο του έτους ξεπέρασε τα 2 δισ. ευρώ, εκ των οποίων πάνω από το 50% αφορούσε τη συντήρηση της αποδοτικότητας και της ασφάλειας τόσο του συμβατικού όσο και των υψηλών ταχυτήτων σιδηροδρομικού δικτύου.
Παράλληλα, σημειώνεται ότι τα ίδια κεφάλαια του ομίλου ανήλθαν στα 42,1 δισ. ευρώ.
Ευθυγραμμισμένο το λειτουργικό κόστος
Παρά την αύξηση του κύκλου εργασιών, η FSI σχολιάζει ότι το λειτουργικό κόστος παραμένει ευθυγραμμισμένο με το αντίστοιχο του α’ εξαμήνου του 2018, φτάνοντας τα 4,86 δισ. (+0,8%).
Όπως εξηγείται, το γεγονός αυτό οφείλεται στην εφαρμογή πολιτικών εξοικονόμησης, που τέθηκε σε εφαρμογή στο β’ εξάμηνο του 2018, με στόχο τη δημιουργία περαιτέρω αξίας για τον όμιλο FS Italiane.
Στο κομμάτι των εργασιακών, ο συνολικός αριθμός υπαλλήλων του ομίλου αυξήθηκε από τους 81.356 στο τέλος Ιουνίου του 2018, στους 83.167, κυρίως λόγω προσλήψεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου